Dag 20

Een hele fijne deken, die echt perfect in het interieur past. Ik ben hier echt superblij mee

Dag 21

The Unhoney Mooners van Christina Lauren. Ik heb even wat reviews zonder spoilers bekeken, en het klinkt echt als een heerlijk feel-good boek. Ik ga binnenkort een weekje naar de sneeuw, dus ik denk dat ik deze dan zeker meeneem in mijn koffer.
Dag 22

Hele fijne sokken met zachte wol voor in huis! Heel erg fijn met deze koude dagen

Maar ook hier een eindeloze to do list en te weinig tijd haha, dus ik ga er ook morgenochtend even voor zitten. 

Ik heb vanaf het moment dat onze lootjes bekend waren een soort notitie bijgehouden over wat Femke allemaal wel en niet leuk vond, inclusief haar wishlist, en zo heb ik over de maanden verspreid de boeken en overige cadeaus bij elkaar gezocht. Wat ik dus heel grappig vond, is dat ik er qua boeken best wel snel uit was, daar heb ik vooral gezocht naar goede deals zodat ik een beetje slim met het budget om kon gaan, maar ik vond de andere cadeaus soms best lastig, en daar heb ik ook echt goed over na moeten denken. Ik heb door deze editie wel alweer heel veel inspiratie opgedaan voor volgend jaar, dus dan is het zoeken van de niet-boeken cadeaus vast een stuk makkelijker. 

)