Thats_Me schreef:Ik raad een matt sleeps matras aan. Wij slapen er heerlijk op en zij hebben nu ook korting.
Hier ook een Matt en super blij mee, mis hem zodra ik op vakantie ben

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Phrono schreef:ZwarteHeks schreef:EJ heeft dezelfde korting op dezelfde laarzen en wel in alle maten. Bij Horsefitshop moest ik 39 hebben, daar zat geen korting op, maar bij EJ wel.
Bij mij bij EJ ook niet in mijn maat. Vreeeeemde actie.
[ [url=m/bCQxp7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Castilja schreef:Muga schreef:Iemand korting gezien op eiwit (whey) poeder? Zou toch leuk zijn...
Volgens mij heeft MyProtein wel wat korting, maar wel op geselecteerde producten.. Ik zoek ook maar hoef geen vanille smaak :p
Castilja schreef:Muga schreef:Iemand korting gezien op eiwit (whey) poeder? Zou toch leuk zijn...
Volgens mij heeft MyProtein wel wat korting, maar wel op geselecteerde producten.. Ik zoek ook maar hoef geen vanille smaak :p
Lizz schreef:Castilja schreef:
Daar is het nu echt duur!
Van de zomer dit besteld
[ [url=m/fl2bu4.png]Afbeelding[/url] ]
Zou nu €140 zijn, je krijgt 38% korting en dan kom je uit op wat ik van de zomer betaalde
Coentjuh schreef:Nog tips voor Pavo Vital ?
Die doet niet mee bij EJ en Divoza als ik het goed doe.. Horsefitshop gezien, maar dat is ook maar op 1 artikel en vanaf € 49 gratis verzenden.
fetisje schreef:Ze waren helaas al uitverkocht.Dankjewel om mee te kijken!
Nyaleti schreef:Muga schreef:Iemand korting gezien op eiwit (whey) poeder? Zou toch leuk zijn...
Ik zag een mailtje van Body&Fit dat die korting hebben maar geen idee op welke producten.