Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Roihi

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 16:44

dat er net een stuk van mijn voortand is afgebroken :x

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 16:54

Ik blijk nog niet helemaal gek te zijn geworden. Mijn moeder kwam langs (de reddende engel _O-) met haar jarenlange ervaring :D .
Ook zij had hetzelfde vreemde strepenpatroon. Vermoedelijk ligt het dus niet aan mij/ons, maar aan het raam (die overigens pas sinds maandag erin zit -O- ).

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 17:11

Met de gehandicapte oom van mijn vriend uiteten. Ik heb hier zo geen geduld voor. Respect voor de mensen die in de gehandicapten zorg werken.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 17:31

nicole_floor schreef:
Met de gehandicapte oom van mijn vriend uiteten. Ik heb hier zo geen geduld voor. Respect voor de mensen die in de gehandicapten zorg werken.

Ik heb daar ook heel veel bewondering voor, ik zou het niet kunnen

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 17:49

Hartstikke leuke doelgroep :j

Nou ja als je er feeling voor hebt maar ik kan ook wel begrijpen als je er niks mee hebt het erg vermoeiend kan zijn.

Vervelende is dat ze precies door hebben of je met ze om kan gaan of niet :')

Ik kan in ieder geval vreselijk met ze lachen

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 17:55

Mijn vader die het een briljant idee vond om zonder overleg met mij mijn paard uit de trailer te halen terwijl ik aan het parcours lopen was.. hij deed de achterstang los terwijl paardlief nog vast stond in de trailer. Paardlief vloog naar achteren en ging hangen

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 18:13

Ik erger me aan iets waar iemand niks aan kan doen en ik wel last van heb. En ik kan niet eens lekker klagen hier want ik wil de privacy van diegene waarborgen. -O-

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 18:37

Ik moet voor morgen 20.00 een werkstuk af hebben, ik heb precies 0 inspiratie en motivatie

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 18:52

Al weken heb ik voor morgen met een vriendin afgesproken om naar de paardenmarkt te gaan en nu lijkt deze in het water te vallen :(

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 18:55

Ik ga morgen naar Ibiza maar ik ben zo bang voor het vliegen dat ik me daar nu al zenuwachtig over loop te maken :')

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 19:34

Ik voel een paniekaanval opkomen -O-

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 20:57

Appeltje_1 schreef:
Ik moet voor morgen 20.00 een werkstuk af hebben, ik heb precies 0 inspiratie en motivatie

Het is morgen tweede pinksterdag. Bedoel je dinsdag? Dat scheelt een dag!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 21:01

poedersuiker IMac van pas 2 jaar oud die vastloopt bij foto’s uploaden. Lightroom doet ook al poedersuiker dus foto’s bewerken heb ik ook voor niks gedaan. Wilde ik ze er onbewerkt maar op pleuren loopt het ding weer vast.

appelflap dat ding sluit zichzelf nu opeens af

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 21:53

Morgen moet ik op een groep werken waar ik mij nog niet zo op mijn gemak voel. Zie er ook een beetje tegenop.

Met name een aantal cliënten die 3 koppen groter zijn dan ik en waarvan ik niet goed weet hoe ze reageren en wat mogelijke triggers zijn voor agressie.

En dan sta ik ook nog alleen.... dat was eerst niet zo volgens het rooster. Maar ik kan altijd nog bellen als ik er niet uit kom.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 22:07

Irritante update van Facebook, steeds als je naar beneden scrollt, schiet ie een stukje terug naar boven

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 22:23

Computer zo traag dat ik er niks mee kan. Pure paniek want ik heb dat ding nodig. -O-

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 22:38

Mensen die zichzelf zo zielig vinden, want geen geld, maar dan wel bij het doorgeven van de boodschappen alles in A-merk willen hebben. Of voor een stevig bedrag dure kaasjes kopen bij de speciaalzaak. Zo’n bedrag waar andere mensen een week van moeten eten met hun gezin van 5, ofzo. Zolang je je dat soort dingen nog kunt veroorloven…

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 23:02

MarlindeRooz schreef:
Computer zo traag dat ik er niks mee kan. Pure paniek want ik heb dat ding nodig. -O-

Even helemaal opnieuw opstarten en updaten deed bij mij het werk. Rustig aan, komt goed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 23:12

MarlindeRooz schreef:

daisydisk op mac is een chille app om wat ruimte vrij te maken iig!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 23:12

fjordjes schreef:
Irritante update van Facebook, steeds als je naar beneden scrollt, schiet ie een stukje terug naar boven

Ligt het dus niet aan mij...

--

Dat er buiten een zeer irritant geluid is alsof iemand aan het boren is. Er zijn ook weer mensen met lawaai in de tuin.

Fijn dat jullie morgen een extra vrije dag hebben maar mijn wekker gaat weer om 6 uur -O-

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 23:26

fjordjes schreef:

Ik dacht dat het aan mij lag! Maar is inddd hopeloos irritant!

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 23:29

MarlindeRooz schreef:

Al gekeken of je programma's kunt afsluiten zodat je apparaat niet teveel dingen tegelijk hoeft te doen? Bijvoorbeeld eerst lightroom opstarten en gebruiken, en als je daarmee klaar bent dan lightroom helemaal afsluiten, dan pas internet opstarten en uploaden.

Misschien zijn er andere programma's die op de achtergrond ook nog draaien die je even een rotschop kunt geven uit kunt zetten? Voorbeeldje, mijn antivirus laat mijn computer soms een beetje flippen als die net updates en controles wil gaan uitvoeren terwijl ik met een zwaar programma bezig ben.

Als je apparaat het tot deze tijd wel allemaal goed en allemaal tegelijkertijd aan kon en nu opeens niet meer, dan kan je misschien nog terug naar de winkel? 2 jaar is niet heel oud, misschien heb je nog garantie?

Hagel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 23:32

Ik was vanmiddag op het verjaardagsfeestje van mijn nichtje die 5 is geworden. Ik irriteerde me dood aan een jochie die constant met zo’n feesttoeter liep te toeteren in mijn oren.

Freyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-22 00:14

Ik wil gewoon slapen, voel mij al zo rot... Ondertussen lig ik al bijna 2 uur te draaien en nog geen minuut slaap of iets wat er op leek.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-22 00:26

MarlindeRooz schreef:

Heb je de app ccleaner al geprobeerd? Die werkt bij mij fantastisch. Eerst de normale check laten runnen en daarna controleren op registerfouten. Dat tweede niet een keer laten runnen maar steeds opnieuw tot hij niets meer vindt.