Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
friezenfan2 schreef:Maar ik heb nog geen corona gehad dus ik weet niet hoe dat moet voelen voor mij.
En ik zou graag wel testen maar weet dus niet welke dag het beste zou zijn.
Sizzle schreef:Niemand kan je zeggen vanaf welke dag. Ik had een incubatie van zelfs 2 hele weken.
Dus als je perse de periode wil afdekken zonder eventuele symptomen vanaf dag 3 tot 15 ongeveer.
Anders gewoon je leven leven en bij verkoudheidssymptomen testen.
Liselot schreef:Pffff, over een paar weken gaan we op vakantie, maar ik snap echt niets van die site van de overheid waar de regels voor andere landen op staan.
We gaan naar Frankrijk met 2 jonge kinderen (6 en 2) en rijden dus ook door België. Iemand een idee wat de regels zijn?
Liselot schreef:Pffff, over een paar weken gaan we op vakantie, maar ik snap echt niets van die site van de overheid waar de regels voor andere landen op staan.
We gaan naar Frankrijk met 2 jonge kinderen (6 en 2) en rijden dus ook door België. Iemand een idee wat de regels zijn?
purny schreef:karuna schreef:Ggd mag hier ook gewoon iedereen testen![]()
Ook de ziekenhuisopnamen nemen stevig toe afgelopen week alweer.
Ik heb nog geen nieuwe cijfers gezien, jij wel dan?
En zo ja, graag een bron
MoniqueT schreef:Liselot schreef:Pffff, over een paar weken gaan we op vakantie, maar ik snap echt niets van die site van de overheid waar de regels voor andere landen op staan.
Bij de ANWB kan je precies zien wat de regels zijn. Frankrijk verplicht bijvoorbeeld nog steeds iedereen boven de 18 gevaccineerd zou moeten zijn of moet testen om door het land te reizen. In de praktijk wordt er volgens mij nergens naar gevraagd. Wij hebben één keer controle gehad aan de grens, ergens vorig jaar. In hotels en restaurants is de QR-code ook niet meer verplicht.
In België is niets meer nodig.
https://www.anwb.nl/vakantie/reiswijzer ... roblok_2_2
Liselot schreef:MoniqueT schreef:
Bij de ANWB kan je precies zien wat de regels zijn. Frankrijk verplicht bijvoorbeeld nog steeds iedereen boven de 18 gevaccineerd zou moeten zijn of moet testen om door het land te reizen. In de praktijk wordt er volgens mij nergens naar gevraagd. Wij hebben één keer controle gehad aan de grens, ergens vorig jaar. In hotels en restaurants is de QR-code ook niet meer verplicht.
In België is niets meer nodig.
https://www.anwb.nl/vakantie/reiswijzer ... roblok_2_2
Tnx!
Onze QR codes zijn nog geldig door de boosterprik. Dat is dan voldoende toch?
Relaxed schreef:Nou karuna, jouw paniekzaaierij helpt anders ook helemaal niks, hou toch op.. 500 in het ziekenhuis, poeh zeg
Ik ga ook niet testen als ik geen klachten heb, wat een flauwekul.
Relaxed schreef:Nou karuna, jouw paniekzaaierij helpt anders ook helemaal niks, hou toch op.. 500 in het ziekenhuis, poeh zeg
Ik ga ook niet testen als ik geen klachten heb, wat een flauwekul.