Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
3heathcliff5 schreef:Och, die kerel draait wel weer bij, zal je vertellen dat hij je toch niet kwijt wil en gaat beloven meer rekening te houden met jouw situatie. Een belofte die hij overigens niet gaat nakomen, maar waar hij jou wel een tijdje in laat geloven. En wanneer je er niet meer in gelooft? Tja, dan begint dit verhaal opnieuw. Het zal zich blijven herhalen tot jij er genoeg van hebt.
elmiran schreef:We hebben een zware week gehad. Beide een paar dagen niet gegeten. Donderdag een gesprek gehad en hij ging na denken. Hij vroeg vrijdag wat ik van een lat relatie vind. Helemaal uit elkaar gaan we niet.
Ieder zijn eigen plek en zodra we samen gaan wonen eerst goede afspraken.
Helaas kan ik niks kopen. Huren gaat ook niet mee vallen. Bij de meeste vragen ze ern 3 3,5 of zelfs 4x de brutohuur als maandinkomen. De betaalbare woningen zijn helaas al verhuurd als ik bel. Hoop maar dat dit goed komt.
elmiran schreef:We hebben een zware week gehad. Beide een paar dagen niet gegeten. Donderdag een gesprek gehad en hij ging na denken. Hij vroeg vrijdag wat ik van een lat relatie vind. Helemaal uit elkaar gaan we niet.
Helaas kan ik niks kopen. Huren gaat ook niet mee vallen. Bij de meeste vragen ze ern 3 3,5 of zelfs 4x de brutohuur als maandinkomen. De betaalbare woningen zijn helaas al verhuurd als ik bel. Hoop maar dat dit goed komt.
verootjoo schreef:elmiran schreef:We hebben een zware week gehad. Beide een paar dagen niet gegeten. Donderdag een gesprek gehad en hij ging na denken. Hij vroeg vrijdag wat ik van een lat relatie vind. Helemaal uit elkaar gaan we niet.
Jeetje wat een wending. Hij wil je wel als n*kertje houden maar geen leven mee opbouwen en vooral niet delen in geluk en in de financiën en huishouden.
Wow
Wat vind je hier zelf van en waar is je eigenwaarde?
verootjoo schreef:elmiran schreef:We hebben een zware week gehad. Beide een paar dagen niet gegeten. Donderdag een gesprek gehad en hij ging na denken. Hij vroeg vrijdag wat ik van een lat relatie vind. Helemaal uit elkaar gaan we niet.
Jeetje wat een wending. Hij wil je wel als n*kertje houden maar geen leven mee opbouwen en vooral niet delen in geluk en in de financiën en huishouden.
Wow
Wat vind je hier zelf van en waar is je eigenwaarde?
Sizzle schreef:Aangezien ik lat relatie al een paar keer genoemd had vind ik het niet perse een dom idee. Een klassieke relatievorm is niet voor iedereen. De vraag is meer of dat is wat je wilt, je moet een lat-relatie niet zien als een 2e aanloop tot samenwonen, dat gaat dan mis.
In iedergeval heel veel succes en sterkte met zoeken
verootjoo schreef:Ik vind niks mis met een LAT relatie op zich, als mensen daar bewust voor kiezen.
Maar TS is door haar vriend eruit gezet omdat ze het niet eens worden over de financiën en komt daarna met hangende pootjes terug op een LAT relatie. Ik vind dit zelf onacceptabel.
Wat TS zelf wil is niet duidelijk. Maar TS heeft een kinderwens beschreven en beschreven wat zij wil in een relatie. Ik kan dat niet rijmen met latten. Ik hoop dat TS voor haar zelf kiest en dit niet als bruggetje naar weer samenwonen ziet.
Moestuin schreef:Ts… Hij wil, hij wil, hij wil. Hij wil jou niet bijschrijven bij het huis. Hij komt terug op eerder gemaakte afspraken. Hij maakt het uit. Hij wil dan wel opeens LAT-ten. En wat wil jij? Waar sta jij in dit hele verhaal? Want voor zover ik zie is er maar 1 iemand die hier alles krijgt en dat is hij.
Laat jou leeftijd en de kortere tijdsperiode om nog kinderen te kunnen krijgen alsjeblief niet de reden zijn om bij deze man te blijven. Want zij komen in dezelfde vicieuze cirkel terecht als waar jij nu in zit. Je hebt afspraken gemaakt bij een notaris waar jullie beiden akkoord mee gingen. Dit heeft hij opeens opgeblazen. Waarom denk je dat hij er na een tijd LAT-ten en wel anders over gaat denken?