Hier ben ik de regelneef, maar afspraken doen we wel samen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pimaude schreef:Als je een DJ hebt dan kun je ook doorgeven dat dit het genre is wat je leuk vindt, en er nummers van gasten op staan (die je arceert zodat die sowieso langs komen), en dat hij naar eigen inzicht er een dansfeest/ praatfeest/ whatever van mag maken? Zoiets? Het is zijn vakgebied, dus wellicht kun je hem op die manier wat meer loslaten en proberen te gaan genieten
annepaardoes schreef:Laughterline: fijn dat jullie een klik hadden met jullie fotografen (meervoud?).
M_H_D: weet je aanstaande hoe je trouwjurk eruit ziet?
Wij hebben onze huwelijksreis geboekt. Het was erg lastig met Corona, daarom hebben we lang gewacht met boeken. Het is uiteindelijk 3 weken Sri Lanka met 4 dagen Malediven geworden![]()
Dinsdag hebben we ook onze trouwringen gezien. We hebben deze speciaal laten maken bij de edelsmid. Met name omdat ik bij de reguliere juwelier niks kon vinden. Nu heb ik hem zelf ontworpen en hij is geweldig geworden. Precies wat ik wilde.
Eulogy schreef:Oh wat een gave huwelijksreis!! Wanneer gaan jullie? Wij hebben Sri Lanka ook overwogen, vrienden van ons waren er pas nog en het zag er allemaal zooo mooi uit. Maar wij gaan toch voor Costa Rica, met op de terugweg 4 dagen New York. Vandaag eea uitgezocht en hotel in New York geboekt, dit weekend de rest plannenWe gaan pas in November.
Klinkt goed ook van je ring, wat voor iets is het geworden? Die van ons zijn ook speciaal voor ons gemaakt, vind ik toch bijzonderder
annepaardoes schreef:M_D_H schreef:Wij zijn in mei al voor de wet getrouwd, dus hij weet inderdaad ondertussen wel hoe de jurk er uit ziet
Ah op die manier. Dus dan is het straks nog voor het feest?
laughterline schreef:Oh wat een goed nieuws juval, gelukkig!
Jaa ben echt heel erg blij met onze fotografen! (meervoud idd, ze zijn man en vrouw, dus 2 voor de prijs van 1) Verder hebben we deze week ook onze Save the Dates er uit gedaan
Wauw Sri lanka en malediven!en Costa Rica en new york! wat ontzettend gaaf! Wij denken aan Zanzibar of Mauritius
annepaardoes schreef:Ik ben heel benieuwd voor de mensen met een feestavond. Gaan jullie de dans openen? Zijn jullie een beetje dansers? Hoe zijn jullie het banpalen te gaan doen?
M_D_H schreef:Wie heb je als fotograaf?
Ik ben erg nieuwsgierig.