Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-21 15:13

marley93 schreef:
Had een afspraak met de kringloopwinkel, die zouden een salontafel en drie nette eetkamerstoelen komen ophalen.
De man die aankwam wilde eerst de stoelen niet meenemen, maar na mijn aandringen toch gedaan, en de salontafel moest ik het grofvuil maar voor bellen want daar kwamen ze al in om.
Heb aangegeven dat ik liever had gehad dat ze dat dan via de telefoon al duidelijk communiceren, want dit vind ik eigenlijk best vervelend. Tja, meneer haalde zijn schouders op en is zonder een woord (en salontafel) weer weggegaan. Dat doe ik dus ook nooit meer.

Hier ook 1 x en nooit meer. Was een slaapkamer met nog wat spul. Eerst moesten wij van alles foto’s doorsturen. Toen ze hier waren gingen ze opeens alles met (flink) wat waarde uitzoeken. De volledige slaapkamer gingen ze zowat laten staan. Die zijn ook weggestuurd en spullen hebben wij uiteindelijk verkocht.

deksel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-21 15:26

Gisterenmiddag rond 16u coronatest gedaan, omdat mijn broertje positief is. Hij had binnen zo'n 16u de uitslag. Nu is het voor ons zo'n 24u verder, mijn vader heeft een uitslag en de rest nog niet.
En ik erger me aan mijn koppijn en concentratieproblemen.

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-21 15:41

Merileth schreef:
Verkopen via Bol die niet erg gelegen lijkt het product te leveren danwel het probleem op te lossen. Die gozer was aan de telefoon slecht verstaanbaar en leek niet geïnteresseerd in het probleem, laat staan een oplossing.

Hmz, ben inmiddels teruggebeld en hij gaat het opnieuw opsturen, nadat hij vroeg of het nu wel binnen was en ik daarop nee moest antwoorden. Heb hem ook gelijk gemeld dat ik de track and trace graag wil hebben, die heeft hij me toegezegd. Eerst maar eens zien nu. Ik denk dat hij door Bol op de vingers getikt is, omdat ik een enquête mocht invullen over hoe het contact met de verkoper geweest is en ik daar niet bijster positief ben geweest.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-21 15:47

Kookaburra schreef:
Ik ben moe. Zou elk moment in slaap kunnen kukelen.

Ik stoot net ontzettend hard mijn hoofd. Deze combi werkt niet %)

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-21 15:55

Foaly schreef:
Alleen nog maar knalgroene bananen in de supermarkt. Wilde bananenbrood maken, maar mag nu eerst een paar dagen wachten tot ze rijp genoeg zijn :roll:

Ik zou er persoonlijk eens naar vragen, want bij ons worden soms zoveel bananen in de kantine gelegd van de categorie wel geschikt voor bananenbrood, maar niet echt meer lekker voor gewone consumptie. Alleen omdat het vaak losse bananen zijn die overblijven halen ze die meestal weg. (Alleen waarom in de kantine en niet in een mandje met een presentatie bananenbroodmixen erbij, is mij een raadsel :') )

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-21 15:59

Vanmorgen om 9 uur bij vrienden om te vertalen voor de installateur van hun nieuwe alarminstallatie. Om kwart over drie klaar, hij moest alleen nog wat bordjes ophangen. Daarna zou hij hierheen komen om een bij onze installatie iets te controleren. Drie kwartier verder ... is hij er nog niet. Vast ergens wat gaan eten, maar zég dat dan.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-21 16:55

Drie kwartier over een stukje van 10 minuten doen door omleidingen en afsluitingen en een spoor dat om de haverklap dicht moet.

Klaar mee.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-21 18:18

Aan het bloedbad in de magnetron van mijn vader.Ik had gevraagd of hij voortaan een dekseltje op de kom tomatensoep wil doen.Niet dus.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-21 18:49

Dat ik er pas net in de spiegel van de lift op werk achterkwam dat mijn nieuwe body doorschijnt := Heb 'm aan onder een jurkje ivm anders teveel decolleté...

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-21 19:16

Ik was van de week bij een jurkje het topje voor eronder (voor op het werk dan) vergeten aan te doen en had mijn beste push up aan. Vond het best knap dat mijn baas er tijdens de hele meeting netjes naast bleef kijken :D :=

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-21 20:21

@Kookaburra @Moestuin, nou echt hoor. En de bank die eerder aan de telefoon werd geweigerd vanwege een rooklucht die had hij wel willen meenemen.
Nou, be my guest, ik moet er vanaf. Maar nee, het mocht niet met deze rit mee, ik moest nog maar een afspraak maken. Wat denk je zelf. :wave:

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-21 20:43

Dat ik me al de hele avond aan het volvreten ben..
2 magnums, een pizza, halve zak maltesers, 5 donuts... :r

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-21 21:05

fleurtjeuh schreef:

Wow :o.

No offense, verder, maar dat is wel veel :)).

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-21 21:06

fleurtjeuh schreef:

Ik heb die neiging ook, maar heb niks meer in huis na mijn laatste beetje chips en ijsje. :(

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-21 21:21

_San87_ schreef:
fleurtjeuh schreef:

Ik kan dat ook wel op in een avond hoor. :=

Ik kan juist overdag slecht eten. Pas na 16:00 krijg ik trek.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-21 21:26

_San87_ schreef:
fleurtjeuh schreef:

No offense, maar dat helpt ook niet..

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-21 21:30

Ik heb net 6 stukken boterkoek op.Achter elkaar.Burp.

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-21 21:35

En zo heb ik vandaag een heel bakblik aan brownie op vandaag, soms wil je iets <<) Commentaar geven op wat iemand eet is ook niet bepaald nodig :(:)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-21 21:39

Asvinia schreef:
En zo heb ik vandaag een heel bakblik aan brownie op vandaag, soms wil je iets <<) Commentaar geven op wat iemand eet is ook niet bepaald nodig :(:)

Na, commentaar... Ze zegt t zelf ook en het was niet rot bedoeld of zo.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-21 22:01

fleurtjeuh schreef:

Ik ben tegelijk wel en niet jaloers

Food <3
Mocht iemand zich er beter door voelen, ik heb net een halve zak haribo kikkers op en een halve zak duyvis leeuwennootjes (tijgernootjes maar dan de voetbal variant). En ik heb nog steeds trek

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-21 22:04

Ananas :j

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-21 22:06

Waarom hebben we allemaal die vreetbuien? Tegelijk? :+ Ik ben maar een boodschappen lijstje aan het maken, maar dat is niet handig als je zo'n bui hebt.

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-21 22:40

Dat ik al vanaf 24 maart in de ziektewet zit en dat ik 25 juni eindelijk de eerste afspraak met de bedrijfsarts zou hebben die op 24 juni verzet werd naar 16 juli en vandaag verzet werd naar 23 juli _-:( ...... tegen de kerst denk ik wel dat ik aan de beurt ben ofzo...

Het grappige is dat in iedere uitnodiging uitdrukkelijk vermeld staat dat je de afspraak zelf onder geen beding af mag zeggen, maar zelf doen ze dat dus nogal makkelijk en gewoon een dag van te voren. :n

Ben inmiddels wel sinds begin juni op eigen initiatief gedeeltelijk weer aan het werk, maar zou toch fijn zijn om samen met de bedrijfsarts het een en ander vast te leggen wat het verdere opbouwen betreft.

(heb mijn voorste kruisband gescheurd, scheurtje in meniscus en dergelijke en geen zittend werk, ben nog bezig met de revalidatie (conservatieve behandeling in eerste instantie) tot eind van deze maand in ieder geval)

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-21 22:49

Wow een heel bakblik brownies en je bent niet misselijk? Jaloers dat je dat lukt.

Er zitten structureel te weinig uren in een dag _-:(

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-21 22:52

Mijn verzorgpaard was afgelopen week verkocht. Stond bij de nieuwe mensen op proef.

Verzorgpaard-eigenaar is op vakantie en plots rijdt er een trailer het erf op. "Die mensen gaan toch niet 1 van de paarden stelen?" De buurman is die kant op gegaan om te kijken. Bleken ze het verkochte paard terug te brengen... Buurman heeft in alle commotie een lege box wat opgestrooid, want wij wisten van niets.