Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dinopino schreef:Bigone ik heb dit antwoord van jullie meermaals mogen ontvangen dus je oordeelt nu over jezelf. Je mag rustig wat aardiger tegen jezelf zijn. En nee ik vraag mijn kennissen niet of ze iemand kennen die wat dan ook... Op het moment gaat onze aandacht vooral na nieuwe leersystemen. En concentreren we ons op welke vakken wij interessant zouden vinden.
En de gevolgen van jullie pandemie bij pubers. Deze help ik een toekomstvisie op te bouwen. Ze lachen weer en maken weer plannen. Want de pandemie vind alleen maar in de media plaats en op sites als fb enz. De grootste pandemie is die van de waarheid. Wanneer je naar buiten zou gaan en niemand zou een maskertje dragen of overdreven afstand houden, wat geeft je dan het gevoel dat er een pandemie is?
dromertje2 schreef:Dus als men geen masker draagt of afstand houd, is er ook geen pandemie?
Dinopino schreef:Karl66 ik geef aan dat mensen moeten nadenken. Angst wil ik niet zaaien en zie ook niet in waarvoor angst. Het enige wat ik vraag is dat mensen nadenken.Hun Verstand gebruiken of gewoon de massa achterna lopen. Shaggy werk je op IC? Zo niet is het moeilijk om er te komen. Weet je waar het personeel op de IC behoefte aan heeft, dat zijn bedden en mankracht. En dat was al voor jullie pandemie zo. Maar ja ze kunnen ook de jeruzalem dans instuderen. De werkdruk is daar hoog en dit hele gedoe maakt het niet minder druk. Maar ben je bang dat je geen plek krijgt op de beademing, waar overigens ook al mensen op hun buik lagen voor dit hele gedoe, hier in Duitsland hebben we nog wel plek.
Ondanks dat er ongeveer 300 ziekenhuizen zijn gesloten. Dat stond al in de planning.
Het niveau wordt weer hoog hier. Jullie succes met de kleren van de keizer ik heb een bespreking.
Cer schreef:Nou ja, waarom Karma? Het is een heel andere gedachtengang denk ikGewoon een compleet ander spoor... ik vind het enorm fascinerend
verootjoo schreef:Cer schreef:Nou ja, waarom Karma? Het is een heel andere gedachtengang denk ikGewoon een compleet ander spoor... ik vind het enorm fascinerend
Dan moet je eens Filemon en de complotten kijken, is al een tijdje bezig op maandag op Nederland 3. Echt fascinerend hoe mensen zo kunnen denken. Bizar ook vaak.
Dinopino schreef:Wie als een levende persoon zich als een testpersoon een genveranderende inenting(mRNA) laat inspuiten ondergaat in mijn ogen een hoog risico.
Dinopino schreef:Popstra en IMANDRA ik heb inderdaad in een topic aan jullie gevraagd wie iemand kent die ziek is geworden met corona. Ik heb niets met viruswaanzin, ik geloof dat geval niet. Maar wanneer iemand van boven zou kijken en zien jullie met een mondlapje afstand houden en slaafs na een inenting lopen, en de anderen die gewoon verder leven. Wie zou je dan als complotdenker aanwijzen.