Vaccinatiepaspoort, voor of tegen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

IMANDRA

Re: Vaccinatiepaspoort, voor of tegen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 14:07

Dinopino, mag ik vragen wat jouw achtergrond is? Wat voor opleiding je hebt gedaan en wat voor werk je doet? Ben even nieuwsgierig naar je achtergrond, mits je die wil delen natuurlijk.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 14:13

Dinopino schreef:
Bigone ik heb dit antwoord van jullie meermaals mogen ontvangen dus je oordeelt nu over jezelf. Je mag rustig wat aardiger tegen jezelf zijn. En nee ik vraag mijn kennissen niet of ze iemand kennen die wat dan ook... Op het moment gaat onze aandacht vooral na nieuwe leersystemen. En concentreren we ons op welke vakken wij interessant zouden vinden.

En de gevolgen van jullie pandemie bij pubers. Deze help ik een toekomstvisie op te bouwen. Ze lachen weer en maken weer plannen. Want de pandemie vind alleen maar in de media plaats en op sites als fb enz. De grootste pandemie is die van de waarheid. Wanneer je naar buiten zou gaan en niemand zou een maskertje dragen of overdreven afstand houden, wat geeft je dan het gevoel dat er een pandemie is?

Dus je ontkent dat je ooit aan bekenden hebt gevraagd of ze mensen met ernstig ziek door Corona kennen?

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 14:27

dromertje2 schreef:
Dus als men geen masker draagt of afstand houd, is er ook geen pandemie? _-:(

Ja :j
Deze is uit het rijtje "logica voor beginners", staat vlak onder:
"Als je niet test, zijn er ook geen besmettingen".

Deze logica doortrekkend naar hoger niveau: ik stel voor dat we het hele zorgsysteem opheffen. Als je mensen geen zorg geeft, zijn ze ook niet ziek :)* .
En moet je zien wat een hoop geld dat scheelt! :$
[#sarcasme uit]

Dit hoort trouwens meer thuis in het Viruswaanzin-topic denk ik.

Terug naar het onderwerp:
Op zich niet tegen een vaccinatiepaspoort, maar is afhankelijk van hoe het ingericht gaat worden.

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 14:29

En als je je ogen dicht doet, zie je ook geen andere mensen. En bewijs jij maar eens dat ze er zijn!

Dinopino

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 14:29

Karl66 ik geef aan dat mensen moeten nadenken. Angst wil ik niet zaaien en zie ook niet in waarvoor angst. Het enige wat ik vraag is dat mensen nadenken.Hun Verstand gebruiken of gewoon de massa achterna lopen. Shaggy werk je op IC? Zo niet is het moeilijk om er te komen. Weet je waar het personeel op de IC behoefte aan heeft, dat zijn bedden en mankracht. En dat was al voor jullie pandemie zo. Maar ja ze kunnen ook de jeruzalem dans instuderen. De werkdruk is daar hoog en dit hele gedoe maakt het niet minder druk. Maar ben je bang dat je geen plek krijgt op de beademing, waar overigens ook al mensen op hun buik lagen voor dit hele gedoe, hier in Duitsland hebben we nog wel plek.
Ondanks dat er ongeveer 300 ziekenhuizen zijn gesloten. Dat stond al in de planning.

Het niveau wordt weer hoog hier. Jullie succes met de kleren van de keizer ik heb een bespreking.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 14:34

Dinopino dat heeft niets te maken met de pandemie zelf. Al heb je 1 miljoen bedden, die zieke mensen op de IC is verschrikkelijk. En dat jij basically ontkent dat er een pandemie is en dat er mensen stervende zijn vind ik echt in en inhumaan.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 14:36

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 14:36

Want mensen die op de IC werken hebben natuurlijk geen pauzes of vrije (mid)dagen waarop ze dat dansje kunnen leren en even hun gedachten op iets anders kunnen focussen 8)7. Nee die werken 15 uur per dag op de IC, hebben dan een uurtje om te eten en gaan dan op tijd naar bed.

En Dinopino, we lezen inderdaad dat jij net als de keizer dénkt kleren aan te hebben (aka de wijsheid in pacht denk te hebben), maar we zien ook dat dat maar een sprookje is en je eigenlijk naakt rond aan het springen bent.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 14:38

Dinopino schreef:
Karl66 ik geef aan dat mensen moeten nadenken. Angst wil ik niet zaaien en zie ook niet in waarvoor angst. Het enige wat ik vraag is dat mensen nadenken.Hun Verstand gebruiken of gewoon de massa achterna lopen. Shaggy werk je op IC? Zo niet is het moeilijk om er te komen. Weet je waar het personeel op de IC behoefte aan heeft, dat zijn bedden en mankracht. En dat was al voor jullie pandemie zo. Maar ja ze kunnen ook de jeruzalem dans instuderen. De werkdruk is daar hoog en dit hele gedoe maakt het niet minder druk. Maar ben je bang dat je geen plek krijgt op de beademing, waar overigens ook al mensen op hun buik lagen voor dit hele gedoe, hier in Duitsland hebben we nog wel plek.
Ondanks dat er ongeveer 300 ziekenhuizen zijn gesloten. Dat stond al in de planning.

Het niveau wordt weer hoog hier. Jullie succes met de kleren van de keizer ik heb een bespreking.

Dat dansje instuderen?? :') :') :') Daar was niks aan te leren hoor, zo simpele choreografie, 1x filmpje kijken en je vergeet het van je leven niet meer :+ Daar zit geen uur tijd in, hoogstens een paar minuten voor het filmen.
Gelukkig mogen mensen die werken in de zorg ook wel eens plezier hebben op/in hun werk, dat maakt namelijk dat je het volhoudt :j

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 14:39

Moderatoropmerking:
Dit bericht is leeggehaald omdat het in strijd is met de Bokt regels.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 14:46

Nou ja, waarom Karma? Het is een heel andere gedachtengang denk ik :) Gewoon een compleet ander spoor... ik vind het enorm fascinerend :j

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 14:49

Cer schreef:
Nou ja, waarom Karma? Het is een heel andere gedachtengang denk ik :) Gewoon een compleet ander spoor... ik vind het enorm fascinerend :j

Dan moet je eens Filemon en de complotten kijken, is al een tijdje bezig op maandag op Nederland 3. Echt fascinerend hoe mensen zo kunnen denken. Bizar ook vaak.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 14:49

Zulke wrede denkbeelden fascineren mij niet.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 14:52

verootjoo schreef:
Cer schreef:

Dan moet je eens Filemon en de complotten kijken, is al een tijdje bezig op maandag op Nederland 3. Echt fascinerend hoe mensen zo kunnen denken. Bizar ook vaak.

Ja nou ja dat inderdaad.. :j

Maar goed, dit gaat niet over het vaccinatiepaspoort verder, dus het moet wel on topic :)

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 15:34

Filemon heb ik een klein stukje van gezien, het stukje waarin een persoon in één keer een opmerking maakt waarvan je denkt : Hoe bestaat het.
Ik vergelijk dat met iets dat ik ooit heb meegemaakt toen ik bij een psychiatrische patiënt op bezoek was. Zat op de gesloten afdeling en ik was er al een uur. We zaten koffie te drinken en ik had echt zoiets, hoe kan het mogelijk zijn dat deze persoon hier zit, niks mis mee. Toen ik weg ging vertelde ze dat ze op tijd ging slapen want de volgende dag gingen ze haar hersens verwijderen want dan konden ze de personen in haar hoofd doodmaken. :?
Met uitstekende begeleiding, therapie en medicatie goed gekomen en nu gewoon gevaccineerd.

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 16:00

Wat krijgt dit topic een nare wending met het persoonlijk aanvallen en mensen indirect voor gek verklaren.

Ontopic nog steeds tegen een nationaal vaccinatie paspoort of app. Internationaal ligt het anders imo

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 16:11

Dinopino, jij stelt geen vragen, jij doet beweringen en zet er dan een vraagteken achter. Jij probeert mensen bang te maken voor de lange termijn gevolgen, maar ondertussen heb je geen enkel argument waarom we daar bang voor moeten zijn. Als zelfs een doemdenker als jij daar geen argumenten voor heeft, waarom zouden wij er dan over na moeten gaan denken.

Het is angst zaaien om het angst zaaien en verder niet.

Dinopino

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 18:56

Karl66 degene die hier angstzaaien zijn jullie zelf. Ik zeg toch duidelijk dat ik niet geloof in datgene wat in de enting zou moeten zitten. Hoe kan het dan dat mensen ziek worden van de inenting? Dat lijkt me nogal logisch, de mensen doen precies wat jullie zeggen. Reageren met een reactie alsof ze griep hebben.

Jullie zitten steeds de angst te voeden van een pandemie en de angst voor een tekort aan weet ik wat allemaal.

Ik verspreid geen angst, maar zeg alleen denk na wat je doet. En dat is niet alleen vaccineren, maar ook een belachelijk mondlapje opdoen omdat je anders elkaar besmet. Dit gaat nu al sinds vorig jaar.
Jullie hemelen het vaccineren zo op, dat wanneer er echt in die inentingen had gezeten wat de bedoeling ooit was, jullie eigenlijk een groot aandeel hadden bijgedragen aan alles. Dit hele gedoe is erop gericht dat mensen gaan nadenken, zelfstandig. Willen jullie een einde aan dit hele onzinnige gedoe, begin dan eens met nadenken. En nee ik geloof niet in een complot. Ik draag geen aluhoedje. Maar jullie dragen wel een monddoekje en houden 1,5 afstand. Jullie nemen zelfs een app, zodat jullie gevolgd kunnen worden. Jullie hebben een hekel aan een dansleraar,die zgn. nu een virusexpert is en heel toevallig al zijn processen verliest. Denken jullie nu echt dat dat allemaal toevallig is. Het is allemaal een grote show en op een of andere manier schijnen jullie er niet uit te komen. Van mij mag je het geloven, ik vind het allemaal best,ik heb nergens last van. ik heb geen hekel aan jullie, en ook jullie reacties treffen mij niet. En ik wil geen gelijk en zal ook niet zeggen zie je wel. Integendeel ik wil graag dat jullie je vrijheid terugkrijgen.

En dit schrijf ik niet zomaar. Ik meen het serieus, ik wens jullie echt het beste en dat jullie weer gaan genieten en leven en niet gaan zitten wachten op de eerste of de tweede inenting.
Laatst bijgewerkt door Dinopino op 11-05-21 19:00, in het totaal 1 keer bewerkt

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 18:59

Laatst bijgewerkt door IMANDRA op 11-05-21 19:02, in het totaal 2 keer bewerkt

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 19:00

Alstjeblieft zeg...ga ff lekker verder blazen in het topic Viruswaanzin!!

Dinopino

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 19:03

Popstra en IMANDRA ik heb inderdaad in een topic aan jullie gevraagd wie iemand kent die ziek is geworden met corona. Ik heb niets met viruswaanzin, ik geloof dat geval niet. Maar wanneer iemand van boven zou kijken en zien jullie met een mondlapje afstand houden en slaafs na een inenting lopen, en de anderen die gewoon verder leven. Wie zou je dan als complotdenker aanwijzen.:-)

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 19:04

Dan halen we er maar even een letterlijke angstzaaiende quote van jou bij:

Dinopino schreef:
Wie als een levende persoon zich als een testpersoon een genveranderende inenting(mRNA) laat inspuiten ondergaat in mijn ogen een hoog risico.

Je kan wel de hele tijd van onderwerp blijven veranderen als dat jou zo uitkomt om zo je mening niet van argumenten te voorzien als daar om gevraagd wordt. Maar dit is toch echt jouw quote, waarvan je achteraf zegt dat jij geen flauw idee hebt waarop je deze mening baseert. En als er dan gezegd wordt dat je angst zaait, dan begin je snel ergens anders over.

En dat betekent dat je niks meer dan een angstzaaiende trol bent. Onderbouw je mening of val ons er niet mee lastig.

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 19:04

Dinopino schreef:
Popstra en IMANDRA ik heb inderdaad in een topic aan jullie gevraagd wie iemand kent die ziek is geworden met corona. Ik heb niets met viruswaanzin, ik geloof dat geval niet. Maar wanneer iemand van boven zou kijken en zien jullie met een mondlapje afstand houden en slaafs na een inenting lopen, en de anderen die gewoon verder leven. Wie zou je dan als complotdenker aanwijzen.:-)

Jou.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 19:07

Jou Dino!

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 19:12

Ik geniet van mijn leven hoor, wees daar niet bezorgd over. Ik hoef ook niet te wachten op m’n vaccin, die heb ik 4 maanden geleden al gehad.

Overigens heb ik het hele jaar genoten van m’n leven. En ik ben m’n vrijheid ook niet kwijt.

Het is trouwens geen toeval dat Willem Engel al z’n processen verliest. Hij is gewoon niet sterk en hij vertelt onzin.
Of denk je dat de rechters ook zijn omgekocht door Mark Rutte en Hugo de Jonge en de rest van de elite?