Janine1990 schreef:san4nie schreef:Ik zie nu inderdaad wat van die heel kleine vlokjes.
Hier stuift het al vanaf een uur of 6 denk ik.
Als ik het rond die tijd zonder bril goed kon zien
Ik vermoed dat ik nog iets noordelijker woon..
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
N0a schreef:Vanmorgen om 6 uur richting werk. Snelwegen waren echt drama. Hopelijk is het vanmiddag op de terug weg beter te doen.
Ik rij voorzichtig en dan word je ingehaald door glibberende auto's met zomerbanden. Die dan met 100 voorbij glijden..

Kinke schreef:love_western schreef:Gelukkig hebben wij daar geen last van op de grupstal. Tot nu toe vriest het ook nog niet in de stal. Maar met de komende temperaturen, zullen we dat niet kunnen voorkomen.
Wij hebben ook een grup, maar daar is vorig jaar een nieuwe/hoge stal overheen gezet (en een keer zo breed). Dus stuk frisser en kouder. Nu mis ik dat oude stalletje wel

Zo kun je toch best een mooi stukkie skiën 

de hele tijd zeg ik al als er sneeuw komt ga ik skieen hier genoeg miniheuveltjes.
Maar ja wie weet ligt er het het wekend nog. Slee is wel mee nu.
. Ik ga morgen als het minder waait (hopelijk) met dochter richting het bos daar hebben we mooie heuveltjes waar we hopelijk wat meer vaart kunnen maken.
wij hebben de Amerongse Berg en de Grebbeberg dicht bij. Kijken of we daar ook een ski gebied van kunnen maken. SusanH schreef:O ik wil ook zo'n talud! Wij hebben bij mijn zusje op de oprit (die woont hier 800 meter vandaan) een helling geprobeerd te maken. Wat een bult werk. Ik ga morgen als het minder waait (hopelijk) met dochter richting het bos daar hebben we mooie heuveltjes waar we hopelijk wat meer vaart kunnen maken.
Haha die foto's van Twentewij hebben de Amerongse Berg en de Grebbeberg dicht bij. Kijken of we daar ook een ski gebied van kunnen maken.