Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 17:28

black_kelpie schreef:
Thanks voor de reacties op mijn bericht eerder vandaag.

Helaas gaat het de verkeerde kant op met mijn oma en krijgt ze straks morfine ;(

Sterkte voor jou en je oma. :(:)

Nayomie

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 17:34

Dat ik vandaag 3x bij een docent mijn situatie heb moeten herhalen en het nog niet binnen dringt. En ik gewoon opnieuw compleet buitengesloten word in de opleiding.

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 17:35

Ach jeetje.. heel veel sterkte.. Y;(

Namira542

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 17:39

Mijn buurman die gisteren terug is gekomen van een paar weken op een schip aan het werk te zijn geweest. En hij heeft zijn muziek erg gemist geloof ik. Ik totaal niet... Dag (nacht)rust _-:(

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 17:49

Black-Kelpie sterkte!

Edit, Nymbous ik belde om 9 uur vanmorgen en kreeg gelijk ketak!

Veraaaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 18:30

Ik had vandaag een sollicitatie en juist vandaag moet ik ziek uit bed komen.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 18:38

Dat er te makkelijk wordt gedacht over het welzijn van leerkrachten en kinderen met de heropening van de basisscholen.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 18:49

Bedankt allemaal voor alle lieve berichtjes, ook via pb. :+:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 18:51

Sterkte, black_kelpie. :knuffel:

fjord_brucht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 18:51

Zebrastreep schreef:
Dat ik teveel heb gelezen dat je van het 2de vaccin behoorlijk ziek kan worden -O- Mijn hele lijf voelt dit nu al als gevaar en ik merk dat ik al heel zenuwachtig aan het worden ben

Ik heb de tweede al gehad.
Eigenlijk nergens last van.klein beetje stijve arm was bij de eerste

Sterkte black_kelpie

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 18:53

Jolien87 schreef:
Dat er te makkelijk wordt gedacht over het welzijn van leerkrachten en kinderen met de heropening van de basisscholen.

Mee eens :j

Sterkte, Black_Kelpie! :(:)

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 18:54

Sterkte black kelpie.

Ik zit mij enorm te ergeren aan mijn buik. Hevige borrels en krampen en moet zo sporten. Als dat maar goed gaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 19:24

De keuze tussen beneden zitten (want oppaspuppy <3 ) of veilig en warm boven. :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 19:33

2 wraps vond ik te weinig en toen at ik er 3 en nu zit ik propvol. _O-

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 20:06

Mijn lange haar. Iedere keer heb ik er last van dat het of rond mijn kop gedraaid zit of dat ik mijn niet alleen een of ander ding vast heb, maar ook mijn haren erbij.
Maar afknippen wil ik eigenlijk ook niet (en verloofde al helemaal niet). :')

's Nachts vaak in een vlecht, maar duurt me te lang om het iedere dag dus 2x te doen.
Knot zakt zo uit, iemand anders nog goede ideeën? O:)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 20:15

Myfairytale schreef:
Mijn lange haar. Iedere keer heb ik er last van dat het of rond mijn kop gedraaid zit of dat ik mijn niet alleen een of ander ding vast heb, maar ook mijn haren erbij.

's Nachts vaak in een vlecht, maar duurt me te lang om het iedere dag dus 2x te doen.

Afknippen tot schouderlengte? Toch “lang” maar niet irritant lang. Al moet ik zeggen dat ik mijn lange haar alleen mis als ik mij optut. Maar verder echt niet :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 20:35

iirrssjjee schreef:
Dat ik heel blij/stoer liep te doen over de nieuwe maatregelen, dat ik dan ook een keer mijn verjaardag niet hoef te vieren, maar nu het morgen zover is, ik het toch wel jammer vind dat ik maar 1 iemand mag uitnodigen :( (Het is mijn moeder, die hier elke week al over de vloer komt, dus niet echt speciaal)....

Ja he. Ik vier eigenlijk nooit echt mijn verjaardag, maar nu het ook echt niet mocht, voelde ik me wel een beetje sneu -O- . Alvast gefeliciteerd!

Heftig, Fading! Hopelijk kom je gauw van die stress af.

Ik erger me niet echt, maar zie wel op tegen morgen. Ik moet om 6.45 uur vertrekken en 1,5 uur rijden voor mijn werk, maar dat vind ik best spannend met die ijzel/gladheid. Kom er helaas niet onderuit. :\

veerxsjimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 20:53

Ik heb me vandaag eigenlijk een soort geërgerd aan mezelf.. waar ik het normaal goed los kan laten in deze situatie kan ik mezelf nu wel voor m'n kop slaan..
Na een drukke week op school (tentamen week) gistermiddag bij mijn vriend geweest. 2 weken geleden hadden we wat mot. Hij twijfelde over ons en wilde tot 2 keer toe niet afspreken..
Ik was daar best boos om geworden en hij had niet verwacht dat het bij mij zo hoog zou zitten. Na die boosheid van mij kant, het even laten rusten en na 1,5 dag kwam er weer contact van zijn kant dat hij er toch ook wel heel erg mee zat en ons contact gewoon leuk wilde houden in plaats van mot en discussies en twijfel.
Gister elkaar weer gezien en ik wilde graag die situatie even aan kaarten en uitspreken. Maar wij beide namen het voortouw niet.. ik ben zelf in dit soort situaties (praten over gevoel) erg introvert en vermijd het het liefst, wat natuurlijk niet meehelpt.
Mijn vriend is van zichzelf en van huis uit (is ook boer en zijn vader is net zo) ook niet de beste prater over gevoelens.
Nu zo achteraf baal ik zo ontzettend erg van mezelf. Communiceren is the key en baal er zo van dat ik het lef niet had om even een gevoelig onderwerp uit te spreken.. zucht

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 20:59

Jolien87 schreef:

Eens!

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 21:38

Lau schreef:
Myfairytale schreef:

Afknippen tot schouderlengte? Toch “lang” maar niet irritant lang. Al moet ik zeggen dat ik mijn lange haar alleen mis als ik mij optut. Maar verder echt niet :')

Dat is voor mij al heel kort, heb nu haar tot ongeveer aan mijn kont.
En ik ga volgend jaar trouwen, vind het wel zonde om het voor die tijd er zoveel af te halen. :o

Moet eigenlijk gewoon niet zeuren, ik weet 't. ;)

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 21:47

Myfairytale schreef:
En ik ga volgend jaar trouwen, vind het wel zonde om het voor die tijd er zoveel af te halen. :o

'S ochtends vlechten dat ie voor de dag netjes zit en dan gewoon daarmee gaan slapen? Of misschien als je t niet zo kort wil ongeveer tot beha bandje op je rug zeg maar laten knippen? Dan is t niet gelijk heel kort maar zit een stuk minder in de weg

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 21:48

Dat ik zo'n verschrikkelijke hoofdpijn heb _-:(

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 21:51

veerxsjimm schreef:
Ik heb me vandaag eigenlijk een soort geërgerd aan mezelf.. waar ik het normaal goed los kan laten in deze situatie kan ik mezelf nu wel voor m'n kop slaan..
Na een drukke week op school (tentamen week) gistermiddag bij mijn vriend geweest. 2 weken geleden hadden we wat mot. Hij twijfelde over ons en wilde tot 2 keer toe niet afspreken..
Ik was daar best boos om geworden en hij had niet verwacht dat het bij mij zo hoog zou zitten. Na die boosheid van mij kant, het even laten rusten en na 1,5 dag kwam er weer contact van zijn kant dat hij er toch ook wel heel erg mee zat en ons contact gewoon leuk wilde houden in plaats van mot en discussies en twijfel.
Gister elkaar weer gezien en ik wilde graag die situatie even aan kaarten en uitspreken. Maar wij beide namen het voortouw niet.. ik ben zelf in dit soort situaties (praten over gevoel) erg introvert en vermijd het het liefst, wat natuurlijk niet meehelpt.
Mijn vriend is van zichzelf en van huis uit (is ook boer en zijn vader is net zo) ook niet de beste prater over gevoelens.
Nu zo achteraf baal ik zo ontzettend erg van mezelf. Communiceren is the key en baal er zo van dat ik het lef niet had om even een gevoelig onderwerp uit te spreken.. zucht

Ik denk dat je al op een goede weg zit door het te beseffen dat de communicatie niet vlot gaat, door dat zelf in te zien kan je eraan werken.

Ik had echt niet mijn dag, stond ik met mn domme hoofd om 9 uur op mn werk, moest pas 13 beginnen, en neeeee ik ben totaal geen ochtendmens. Dus maar iets verder gereden naar paard toe, ga ik naar buiten onder t zadel, is een zwaan opeens paard etend vanaf ruim 30 meter afstand 8)7
En verder zakten ook de mooie training boots af die ik voor net wilde bewaren eigenlijk maar die ik nu maar ga verkopen dan. En zo nog allemaal van die kleine dingetjes, maandagen en ochtenden, doe maar gewoon niet...

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 21:54

Maddy_Paola schreef:
Myfairytale schreef:

'S ochtends vlechten dat ie voor de dag netjes zit en dan gewoon daarmee gaan slapen? Of misschien als je t niet zo kort wil ongeveer tot beha bandje op je rug zeg maar laten knippen? Dan is t niet gelijk heel kort maar zit een stuk minder in de weg

Knippen wordt het niet vrees ik (voorlopig in ieder geval).
In de ochtend vlechten en dan daarmee slapen is nog wel een goed idee inderdaad! Dat ga ik proberen. :j

Nog een ergernis: het weer. Verlang echt zo ontzettend naar wat warmere temperaturen en de zon.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 22:28

Kuikens die heel erg druk zijn. :')