black_kelpie schreef:Thanks voor de reacties op mijn bericht eerder vandaag.
Helaas gaat het de verkeerde kant op met mijn oma en krijgt ze straks morfine
Sterkte voor jou en je oma.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zebrastreep schreef:Dat ik teveel heb gelezen dat je van het 2de vaccin behoorlijk ziek kan wordenMijn hele lijf voelt dit nu al als gevaar en ik merk dat ik al heel zenuwachtig aan het worden ben
Myfairytale schreef:Mijn lange haar. Iedere keer heb ik er last van dat het of rond mijn kop gedraaid zit of dat ik mijn niet alleen een of ander ding vast heb, maar ook mijn haren erbij.
Maar afknippen wil ik eigenlijk ook niet (en verloofde al helemaal niet).![]()
's Nachts vaak in een vlecht, maar duurt me te lang om het iedere dag dus 2x te doen.
Knot zakt zo uit, iemand anders nog goede ideeën?
iirrssjjee schreef:Dat ik heel blij/stoer liep te doen over de nieuwe maatregelen, dat ik dan ook een keer mijn verjaardag niet hoef te vieren, maar nu het morgen zover is, ik het toch wel jammer vind dat ik maar 1 iemand mag uitnodigen(Het is mijn moeder, die hier elke week al over de vloer komt, dus niet echt speciaal)....
Lau schreef:Myfairytale schreef:Mijn lange haar. Iedere keer heb ik er last van dat het of rond mijn kop gedraaid zit of dat ik mijn niet alleen een of ander ding vast heb, maar ook mijn haren erbij.
Maar afknippen wil ik eigenlijk ook niet (en verloofde al helemaal niet).![]()
's Nachts vaak in een vlecht, maar duurt me te lang om het iedere dag dus 2x te doen.
Knot zakt zo uit, iemand anders nog goede ideeën?
Afknippen tot schouderlengte? Toch “lang” maar niet irritant lang. Al moet ik zeggen dat ik mijn lange haar alleen mis als ik mij optut. Maar verder echt niet
Myfairytale schreef:Dat is voor mij al heel kort, heb nu haar tot ongeveer aan mijn kont.
En ik ga volgend jaar trouwen, vind het wel zonde om het voor die tijd er zoveel af te halen.![]()
Moet eigenlijk gewoon niet zeuren, ik weet 't.
veerxsjimm schreef:Ik heb me vandaag eigenlijk een soort geërgerd aan mezelf.. waar ik het normaal goed los kan laten in deze situatie kan ik mezelf nu wel voor m'n kop slaan..
Na een drukke week op school (tentamen week) gistermiddag bij mijn vriend geweest. 2 weken geleden hadden we wat mot. Hij twijfelde over ons en wilde tot 2 keer toe niet afspreken..
Ik was daar best boos om geworden en hij had niet verwacht dat het bij mij zo hoog zou zitten. Na die boosheid van mij kant, het even laten rusten en na 1,5 dag kwam er weer contact van zijn kant dat hij er toch ook wel heel erg mee zat en ons contact gewoon leuk wilde houden in plaats van mot en discussies en twijfel.
Gister elkaar weer gezien en ik wilde graag die situatie even aan kaarten en uitspreken. Maar wij beide namen het voortouw niet.. ik ben zelf in dit soort situaties (praten over gevoel) erg introvert en vermijd het het liefst, wat natuurlijk niet meehelpt.
Mijn vriend is van zichzelf en van huis uit (is ook boer en zijn vader is net zo) ook niet de beste prater over gevoelens.
Nu zo achteraf baal ik zo ontzettend erg van mezelf. Communiceren is the key en baal er zo van dat ik het lef niet had om even een gevoelig onderwerp uit te spreken.. zucht
Maddy_Paola schreef:Myfairytale schreef:Dat is voor mij al heel kort, heb nu haar tot ongeveer aan mijn kont.
En ik ga volgend jaar trouwen, vind het wel zonde om het voor die tijd er zoveel af te halen.![]()
Moet eigenlijk gewoon niet zeuren, ik weet 't.
'S ochtends vlechten dat ie voor de dag netjes zit en dan gewoon daarmee gaan slapen? Of misschien als je t niet zo kort wil ongeveer tot beha bandje op je rug zeg maar laten knippen? Dan is t niet gelijk heel kort maar zit een stuk minder in de weg