20% korting! Niet mijn schoenen pikken he

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
M_Vainqueur schreef:Bij Dochorse zou je inderdaad 6 uur op voorhand de acties te zien krijgen. Maar bij Hypostore staat toch echt 'Deze korting wordt donderdag 26.11.2020 06.00u aangekondigd in de BLACK FRIDAY VIP LIST.' En dat is het inderdaad al geweest...
ual_95 schreef:BloemBloem schreef:Ik vroeg hier of Omoda mee zou doen, vanaf 09.30 uur
20% korting! Niet mijn schoenen pikken he
Alleen als jij de mijne ook niet pikt
havermout schreef:xx_Irisje schreef:Aanbieding van dr Martens viel me enorm tegen. Moet maar blij zijn met 10%
Weet niet welke je zoekt? Ik heb zojuist deze gekocht met toch wel een erg leuke korting: https://www.sarenza.nl/dr--martens-1460 ... 0000018268
BloemBloem schreef:ual_95 schreef:
Alleen als jij de mijne ook niet pikt
Die van mij zitten al in mijn mandje
https://www.omoda.nl/dames/boots/chelsea-boots/tango-chelsea-boots-romy-115485_3800.html?utm_source=google&utm_medium=organic&utm_campaign=Organic-Shopping&gclid=Cj0KCQiAwf39BRCCARIsALXWETybSFWswqtA5Gp1CJyX8D8CbcjSVofJcIjQ17RfC3dZpx3KOMhQubgaAomZEALw_wcB&gclsrc=aw.ds
Granoek schreef:mvdende schreef:Ik ga straks op de laptop de online bestellingen doen en morgen lekker de stad in voor de real-life dingen en de echte black friday aanbiedingen.
Als je dit topic volgt als Belg, is dit niet per se goed voor je humeur
Kaitlyn schreef:FCSA schreef:Ik wil deze week/vrijdag graag een Heiniger Saphir scheerapparaat en misschien een Charles Owen cap kopen. Iemand tips voor sites met de meest black friday korting?
Nedlandic heeft op de scheermachines nu 10% korting.
Granoek schreef:mvdende schreef:Ik ga straks op de laptop de online bestellingen doen en morgen lekker de stad in voor de real-life dingen en de echte black friday aanbiedingen.
Als je dit topic volgt als Belg, is dit niet per se goed voor je humeur
Mars schreef:Ik vind BF tot nu best tegenvallen... meestal houd ik al favorieten lijstjes bij op zalando/about you/mediamarkt etc. Maar ik zie hooguit 20% korting of bepaalde zaken die duurder gemaakt zijn en nu zogenaamd in de aanbieding zijn. Qua kleding is t zelfs beter om te wachten op de gewone wintersale.