Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zertab schreef:Mijn vreetbui van gister en vandaag. En dat we morgenavond Griek gaan eten. Voel me echt zo schuldig nu...
Marije_1997 schreef:Dat ik me hopeloos alleen voel, heb zo de behoefte om gwn gezellig avondje buiten te chillen wat rond te touren. Maarja als je vriendinnen met hun vriendjes zitten en verder niemand kan of wil omdat je forever alone bent. Eugh
Zebrastreep schreef:Marije_1997 schreef:Dat ik me hopeloos alleen voel, heb zo de behoefte om gwn gezellig avondje buiten te chillen wat rond te touren. Maarja als je vriendinnen met hun vriendjes zitten en verder niemand kan of wil omdat je forever alone bent. Eugh
Rotgevoel is dat... liefde maakt blind en soms sneuvelen daar helaas wel wat vriendschappen door
Zebrastreep schreef:Lau schreef:
Het appartement naast het onze komt te koop, mag hij lekker naast mijn heks van een schoonzus komen
Hoor ik daar een goed plan? Past hij ook wel naast maar hij heeft een obsessie met schuttingen bouwen en op een appartement kan dat weer niet dat is dan weer jammer
Jessol schreef:Dat ik niet kan loslaten en kleine dingen mij zo van mijn melk kunnen brengen.
En de stress continue voor mijn nieuwe job. Ik slaap niet meer dan 5 uur per nacht en ben eigenlijk nog half aan het revalideren. Ik word moe van mijzelf.
Jessol schreef:Misschien is het een idee om wat guided meditation/mindfulnessoefeningen te doen? Volgens mij hebben The Honest Guys op Youtube wel wat materiaal om te helpen met het loslaten van dingen, als je wilt kan ik wel even zoeken voor je.Dat ik niet kan loslaten en kleine dingen mij zo van mijn melk kunnen brengen.
En de stress continue voor mijn nieuwe job. Ik slaap niet meer dan 5 uur per nacht en ben eigenlijk nog half aan het revalideren. Ik word moe van mijzelf.
Marije_1997 schreef:Sicayes schreef:DHL die in de app zegt m’n pakketje heeft geprobeerd te bezorgen OM 5 UUR S’OCHTENDS?
Dan liggen ze toch nog op het depot? Even bellen of via facebook/chat vragen hoe dit kan