Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zertab

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 20:01

Mijn vreetbui van gister en vandaag. En dat we morgenavond Griek gaan eten. Voel me echt zo schuldig nu...

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 20:03

Zertab schreef:
Mijn vreetbui van gister en vandaag. En dat we morgenavond Griek gaan eten. Voel me echt zo schuldig nu...

Ik companseer dat gevoel door ervoor te gaan sporten of erna kan natuurlijk ook.

--

Dat ik al sinds donderdag baaldagen heb! Lijf laat de spanning los... Morgen weer werken kan niet wachten op zoveel afleiding. En dat ik niet echt ziek ofzo wordt want kan het geld zeker wel gebruiken. Op tijd naar bed vanavond ( ik ken mijzelf dat wordt hem dus niet)

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 20:07

Dat gaat niet vanavond, morgen en woensdag. Donderdag weer een groepsless en ik ga denk ik vrijdag en zaterdag thuis sporten. Om idd te compenseren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 20:14

Dat ik me hopeloos alleen voel, heb zo de behoefte om gwn gezellig avondje buiten te chillen wat rond te touren. Maarja als je vriendinnen met hun vriendjes zitten en verder niemand kan of wil omdat je forever alone bent. Eugh

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 20:20

Marije_1997 schreef:
Dat ik me hopeloos alleen voel, heb zo de behoefte om gwn gezellig avondje buiten te chillen wat rond te touren. Maarja als je vriendinnen met hun vriendjes zitten en verder niemand kan of wil omdat je forever alone bent. Eugh

:(:) Rotgevoel is dat... liefde maakt blind en soms sneuvelen daar helaas wel wat vriendschappen door :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 20:24

Zebrastreep schreef:
Marije_1997 schreef:

:(:) Rotgevoel is dat... liefde maakt blind en soms sneuvelen daar helaas wel wat vriendschappen door :(

Nah gun het ze beide echt wel. Alleen jammer dat ze gelijk zover weg steeds zijn. En bij mij slaagt het allemaal niet. Maar voel me wel gewoon enorm eenzaam. Wil gwn lekker chillen buiten op een bankje net als vroeger en wat rond touren.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 20:30

Mijn elleboog doet nog steeds zo'n helse pijn en ik weet niet waardoor... fysio is vandaag weg dus kon hem niet bellen, en mijn huisarts is een banketstaaf dus die wil ik niet bellen. Kan mijn arm niet omhoog bewegen want dan doet het zo'n pijn

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 21:35

Zebrastreep schreef:
Lau schreef:

Het appartement naast het onze komt te koop, mag hij lekker naast mijn heks van een schoonzus komen :')

Hoor ik daar een goed plan? Past hij ook wel naast maar hij heeft een obsessie met schuttingen bouwen en op een appartement kan dat weer niet dat is dan weer jammer

Ze vinden vast wel een gezamenlijke hobby...[/quote]

Hahaha die vindt ik leuk :')

--
Dat iemand iets aan het verbranden is en het stinkt en mijn keel daar dus absoluut niet tegen kan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 22:20

Klaar met dit kluizenaarsleven. -O- En m'n auto is ermee opgehouden. -O- En ik wil nú weten of ik over twee weken werk heb ja of nee. -O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 23:33

Dat ik mijn Hunkemöller bestelling meekreeg in een plastic doorzichtige tas. Ging onder werk even snel langs. In de drukke winkelstraat, met werkkleding met naam er op... over mijn eigen terras. Kon iedereen alles zien zitten en je maten enzo lezen. Dacht doeiii dus heb een tas gevraagd. _O-

Je kan daar online ook seksspeeltjes kopen. Straks deed ik dat... loop je daar met je doorzichtige tas.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 23:37

Wat bizar? Nou vind ik doorzichtige tassen sowieso heel raar, maar in dit soort gevallen wel heel apart..

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 23:38

Had het online gekocht en in de winkel afgehaald omdat ik weinig tijd heb. Maar vond het heeeel bijzonder. Zat ook in de tasjes met kleerhangers eraan. Voor een BH?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 23:53

Dat ik weer niet voor 11 uur lig te slapen. De tijd gaat zo snel :=

Jessol

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 00:41

Dat ik niet kan loslaten en kleine dingen mij zo van mijn melk kunnen brengen.

En de stress continue voor mijn nieuwe job. Ik slaap niet meer dan 5 uur per nacht en ben eigenlijk nog half aan het revalideren. Ik word moe van mijzelf.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 01:05

Jessol schreef:

En de stress continue voor mijn nieuwe job. Ik slaap niet meer dan 5 uur per nacht en ben eigenlijk nog half aan het revalideren. Ik word moe van mijzelf.

Let it gooo let it gooo ja heel afgezaagd maar wat bij mij hielp was het eruit gooien bij een vriendin die dan heel logisch zei en nu zebrastreep laat je het los. Mijn leven is zoveel rustiger nu ik kleine dingetjes kan loslaten en het zelfs soms al snel vergeet. Nu moet ik ook zeggen na mijn hersenschudding onthou ik dat soort kleine dingetjes toch ook wel minder. Maar misschien ook omdat ze gewoon minder belangrijk geworden zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 01:23

Jessol schreef:

Misschien is het een idee om wat guided meditation/mindfulnessoefeningen te doen? Volgens mij hebben The Honest Guys op Youtube wel wat materiaal om te helpen met het loslaten van dingen, als je wilt kan ik wel even zoeken voor je. :)

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 07:32

DHL die in de app zegt m’n pakketje heeft geprobeerd te bezorgen OM 5 UUR S’OCHTENDS? %)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 08:15

Sicayes schreef:
DHL die in de app zegt m’n pakketje heeft geprobeerd te bezorgen OM 5 UUR S’OCHTENDS? %)

Dan liggen ze toch nog op het depot? Even bellen of via facebook/chat vragen hoe dit kan

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 08:52

Dat ik gisteren te veel gedaan heb en ipv een nacht goed slapen, zodat ik vandaag misschien wel iets meer kan doen als op de bank zitten met extra pijnstillers, vindt mijn lijf/hoofd het handig om om 4 uur wakker te worden en niet meer in slaap te komen.
En dan wordt er vandaag geklust in huis, dus de normale paar uur slaap 's middags gaan hem ook niet worden vandaag...

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 09:20

Marije_1997 schreef:
Sicayes schreef:

Dan liggen ze toch nog op het depot? Even bellen of via facebook/chat vragen hoe dit kan

Vind het ook heel raar, gooide het in een groepsapp en een vriend van mij heeft dus een afleverpoging gehad om half 4 s'nachts. Heel bijzonder :S Ik had ook geen tijdsvak van ze gekregen, enkel dat ze vandaag zouden komen en toen ineens een half uur later 'ja je was er niet'
nee eh... ik sliep nog? :') maar ik geloof ook niet dat ze zijn geweest.

nu komen ze morgen tussen 11:00 en 15:00 staat er. Dat is prima. Maar wel weer bijzondere ervaring met DHL...

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 11:00

Mens van gisteravond die 3 kwartier haar levensverhaal heeft lopen banketstaaf, ons totaal niet de ruimte gaf om te reageren en doorging op het moment dat we er vandoor wilde gaan en we dit ook aangaven. Ik haat mensen die door mij heen gaan praten en niet door hebben dat ze moeten stoppen omdat iemand anders wat zegt.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 11:02

3 kleine meisjes die met jacobskruiskruid aan het spelen waren en geen ouder in de buurt.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 11:07

Vrouw in een auto die niet door reed.
Bijde verkeerslichten bleek waarom. Ze had haar hondje op schoot.

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 11:26

Dat alles even mis gaat vandaag

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 11:35

Dat ik een jack Russel pup zag maar die niet kon aaien omdat ik op de fiets zat :') hij was echt te cute

En dat mijn cavia's zeuren rustig heren jullie hebben een uur geleden je volgevreten. Ze gaan ook echt samen op hun bakje zitten kom maar door :')