Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. tengeltje11 schreef:Ik heb die bv nooit willen koppelen... bang dat er ooit iemand via Paypal geld pikt.
Ik stort via overschrijving telkens wat ik nodig heb. Lijkt me het meest veilig
xmarritw schreef:Ik heb een pakketje onderweg van Vinted vanuit Frankrijk. Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat het hier is. Ik heb wel het idee dat er in Frankrijk veel meer en goedkopere items te koop staan.
Ik had eigenlijk besloten om niks meer te kopen maar ik heb nu een superdry trui, een blouseje en een zwart shirt gekocht voor €5.
2 truien, jeans en jas voor 8 euro gekocht. Seventje schreef:_mexx_lady_ schreef:Ik wacht (geduldig.....) af! Duurt te lang!
Ik wacht al een maand op een pakketje via Homer.
Homer verwijst mij naar Vinted en Vinted visa versa.
Ben benieuwd waar mijn pakketje gebleven is.
Het was geen mega bedrag maar toch zonde. Had mij verheugd op deze only broek.
. Hoop dat t geld er snel op staat want heb nog wat dingetjes op t oog(op favoriet). Ik doe bij zoekopdrachten scollen en dan t hartje aanklikken, pas als ik door de lijst ben ga ik bij de details kijken en of ik eventueel een bundel bij iemand kan aanschaffen. _Friemel schreef:xmarritw schreef:Ik heb een pakketje onderweg van Vinted vanuit Frankrijk. Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat het hier is. Ik heb wel het idee dat er in Frankrijk veel meer en goedkopere items te koop staan.
Ik had eigenlijk besloten om niks meer te kopen maar ik heb nu een superdry trui, een blouseje en een zwart shirt gekocht voor €5.
Eens2 truien, jeans en jas voor 8 euro gekocht.
Jas, 2 truien en 2 jeans gekocht voor 12,80
Ben benieuwd, allemaal voor die kleine, t is mij zo goed bevallen dat ik voor die kleine nu ook naar vinted ga, des te leuker!