Personal shopper van Zalon!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Suusjepluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 19:57

Duran123 schreef:
Sky_As schreef:
Ik heb ook een box besteld.... Later kwam ik op internet deze site tegen
https://www.77onlineshop.nl/c/outfits/dames-outfits
Dus hier ook wat dingen besteld....

Deze had ik ook gezien. Maar na de recensies op Trustpilot te hebben gelezen durfde ik dit niet aan. Weinig positiefs.
Laat je weten of het jou gelukt is en hoe de kleding is!?

Ik heb hier al een paar keer wat besteld en ben tot nu toe heel tevreden. Ik kijk zo af en toe bij de outfits of er iets leuks tussen staat en dat bestel ik dan. Of ik zie iets langskomen in een fb reclame. Vind ik toch iets veiliger dan een box van zalon. Ik lees hier dat je toch wel mazzel moet hebben wie je stylist is.

Muurp

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 19:58

Hoe lang duurde het voor jullie de box daadwerkelijk binnen hadden?
Heb bijna een week geleden mijn feedback gegeven en sindsdien niks meer gehoord...

honolulu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 20:02

Ik heb maandag de preview gekregen en vandaag een mail dat het pakketje is verstuurd.

zonnebloem18
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 20:06

Leuke jurkjes Duhelo. Grappig hoeveel verschil er zit tussen de boxen. Ik zou van sommige afgekeurde items heel blij worden.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 20:09

zonnebloem18 schreef:
Leuke jurkjes Duhelo. Grappig hoeveel verschil er zit tussen de boxen. Ik zou van sommige afgekeurde items heel blij worden.

Ik vind het ook leuk om te zien hoeveel verschillen er zitten. Ik kan me prima voorstellen dat de eerste previeuw dat ik had precies de smaak is voor sommige mensen. En ik zie hier boxen passeren waarvan de ontvanger mega enthousiast is en waarvan ik denk, méh .

Met de box nu ben ik an sich wel tevreden, prijzen zijn een stuk bijgesteld (van bijna 975 euro naar rond de 450 op het eerste zicht.) en er zitten een paar items in die ik anders zelf nooit zou kiezen, maar die misschien wel erg leuk staan. En is het niks, dan is er ook niks verloren :D

Butterfly
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 20:34

Ik ben heeeel blij met mijn jeans en shirt, ik ga er in wonen denk ik <3
De meeste items gaan bij mij ook terug. Ik ben qua figuur niet zeker genoeg voor jurken en rokken merk ik al, dus dat waren er al 3. Een knalrood shirt vond ik ook wat te rood en een grijze washed jeans van 80 euro gaat ook terug. Maar meer omdat ik al zoiets heb.
Ik heb gevraagd of er nog iets mogelijk voor de schoenen. Had Adidas Originals en heb ook al Adidas, dus gevraagd of ze daarin nog iets kon betekenen met iets van Vans ofzo.

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 20:38

Butterfly schreef:
Ik ben heeeel blij met mijn jeans en shirt, ik ga er in wonen denk ik <3
De meeste items gaan bij mij ook terug. Ik ben qua figuur niet zeker genoeg voor jurken en rokken merk ik al, dus dat waren er al 3. Een knalrood shirt vond ik ook wat te rood en een grijze washed jeans van 80 euro gaat ook terug. Maar meer omdat ik al zoiets heb.
Ik heb gevraagd of er nog iets mogelijk voor de schoenen. Had Adidas Originals en heb ook al Adidas, dus gevraagd of ze daarin nog iets kon betekenen met iets van Vans ofzo.

Foto's! :D

Butterfly
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 20:48

Afbeelding
Dit heb ik toegestuurd gekregen. Vind het een beetje spannend om te plaatsen omdat ik niet maat 36 heb, maar rij momenteel toch geen paard haha.
De lichte jeans (Only) en het olijfkleurige shirt (Lauren Ralph Lauren geloof ik) zijn superfijn en heeel zacht. Roze shirt is 50 euro en vond ik wat veel voor een roze shirt dat best lijkt op iets wat ik al heb haha.
De zwarte jurk leek leuk, maar is ontzéttend statisch (lees: zat steeds aan mijn been geplakt) en nogal vormeloos.
Blauwe wikkeljurkje over getwijfeld, maar voor 80 euro ben ik er echt niet zeker genoeg voor. Die stond weer leuker dan hij op de foto lijkt.
De witte top schijnt ONTZETTEND door en zat niet zo heel mooi.
De rok vond ik erg leuk, maar staat me niet zo mooi, had iets korter gemogen. Of ik moet hem op okselhoogte vastknopen.
Schoenen zijn prima, "gewoon" Adidas. Maar ik heb al Adidas, vandaar even kijken of dat te vervangen is nog.
Het rode shirt heb ik niet gepast ook, vond de kleur echt niet mijn ding.

Ik draag normaalgesproken vooral donkere jeans die nog heel zijn :'), dus de lichte was best een beetje out of my comfortzone, maar ben verliefd.

zonnebloem18
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 20:52

Ziet er leuk uit hoor Butterfly. Ik ben ook geen maatje 36 hoor.

Waarover twijfelde je bij dat blauwe jurkje, aangezien je aangeeft dat hij wel leuk stond. Is ook leuk in de winter met een maillot en een vestje.

Butterfly
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 20:54

zonnebloem18 schreef:
Ziet er leuk uit hoor Butterfly. Ik ben ook geen maatje 36 hoor.

Waarover twijfelde je bij dat blauwe jurkje, aangezien je aangeeft dat hij wel leuk stond. Is ook leuk in de winter met een maillot en een vestje.

Ik ben op dit moment denk ik te onzeker en dan hangt een jurkje van 80 euro zo'n beetje ongedragen in de kast. Kan ik beter doen als ik wat meer ben afgevallen, als beloning ofzo :)

zonnebloem18
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 20:58

Nee joh, juist nu dragen. Ik herken het wel hoor, wilde stiekem wel een jurkje maar vond het heel spannend. Net degene die ik echt leuk vond en goed zat was 70 euro. Toch gedaan en ik voel me er nu echt heel lekker in. Was de eerste keren heel spannend, maar heel veel complimenten over gehad.

Butterfly
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 21:07

zonnebloem18 schreef:
Nee joh, juist nu dragen. Ik herken het wel hoor, wilde stiekem wel een jurkje maar vond het heel spannend. Net degene die ik echt leuk vond en goed zat was 70 euro. Toch gedaan en ik voel me er nu echt heel lekker in. Was de eerste keren heel spannend, maar heel veel complimenten over gehad.

Hij ligt nog op de twijfelstapel, met jouw woorden gaat hij in ieder geval nog niet definitief naar nee :D

Ik heb een nieuw dilemma :') ik mag mijn schoenen omruilen voor een andere gymp/sneaker. Ik zocht witte lage sneakers en wilde iets Vans-achtig. Nu heb ik deze keus. Vans of Nike?

Afbeelding

Afbeelding

Denise_Storm
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 21:17

Ik ga niet bestellen. Ik. Ga. Niet. Bestellen. Ik ga nieeeeet bestellen.

Oké, besteld.

Ik heb als styliste Karin. Ik hoop dat ze wat tips/eyeopeners heeft wat bij mijn figuur aansluit. Ik heb wel aangegeven dat ik niet té gekke dingen wil, want dat draag ik toch niet. Ben benieuwd waar ze mee komt!

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 21:19

Butterfly schreef:
zonnebloem18 schreef:

Hij ligt nog op de twijfelstapel, met jouw woorden gaat hij in ieder geval nog niet definitief naar nee :D

Ik heb een nieuw dilemma :') ik mag mijn schoenen omruilen voor een andere gymp/sneaker. Ik zocht witte lage sneakers en wilde iets Vans-achtig. Nu heb ik deze keus. Vans of Nike?

[ [url=m/zU3RGt.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/JW9cXR.jpg]Afbeelding[/url] ]

Absoluut de Vans! :j

robbie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 21:32

Oeh jaaah de vans

ARCTN

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 21:33

Ik heb vrijdag een box besteld voor mijzelf en voor mijn man.

Ik heb Charlien uit Aalst, ze zou/gaat vandaag aan de slag, maar ik wacht nog steeds. Geduld is niet altijd mijn sterkste punt haha!
Deze afbeeldingen had ik ter inspiratie geüpload:
Afbeelding

Erbij vermeld dat ik het eventueel ook in het werk wil kunnen dragen. En dat ik een hangbuikje heb, waardoor ik twijfel of sommige items goed voor het figuur zijn, maar die items wel erg leuk vind. Aan haar de taak daar een mooie draai aan te geven. Ben erg benieuwd!

Voor mijn man had ik dit geüpload:
Afbeelding

Hij heeft Josita uit Eindhoven en hij vond zijn preview wel leuk. Helaas kan ik hem niet laten zien, want al ja/nee aangegeven. Schoenen een andere optie voor gevraagd en een wit t-shirt een gekleurd shirt voor gevraagd. Zat een supermooie blouse van 60 euro bij, en bij gods wonder vond mijn man dat wel prima. Had gevraagd om shirts met V-hals, die zitten er niet bij, maar mijn man vond het niet erg.

Wat doet deze mevrouw goed, wat ik blijkbaar niet doe... :')

Ben erg benieuwd wat de 2 nieuwe opties worden! Vond het wel leuk dat er iets duurdere en wat goedkopere items in zaten.

SincereQ
Amazone

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 21:42

Peuk schreef:
Ik heb ook een box besteld nav dit topic.

Ben heel benieuwd. Ik heb een heel andere stijl dan wat ik tot nu toe voorbij heb zien komen. Mijn stylist is Maritza.

Heb je al een preview? Ik heb haar ook gekozen :)

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 21:46

ARCTN schreef:
Ik heb vrijdag een box besteld voor mijzelf en voor mijn man.

Ik heb Charlien uit Aalst, ze zou/gaat vandaag aan de slag, maar ik wacht nog steeds. Geduld is niet altijd mijn sterkste punt haha!
Deze afbeeldingen had ik ter inspiratie geüpload:
[ [url=m/Rjpb46.jpg]Afbeelding[/url] ]

Erbij vermeld dat ik het eventueel ook in het werk wil kunnen dragen. En dat ik een hangbuikje heb, waardoor ik twijfel of sommige items goed voor het figuur zijn, maar die items wel erg leuk vind. Aan haar de taak daar een mooie draai aan te geven. Ben erg benieuwd!

Voor mijn man had ik dit geüpload:
[ [url=m/9bQlxs.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hij heeft Josita uit Eindhoven en hij vond zijn preview wel leuk. Helaas kan ik hem niet laten zien, want al ja/nee aangegeven. Schoenen een andere optie voor gevraagd en een wit t-shirt een gekleurd shirt voor gevraagd. Zat een supermooie blouse van 60 euro bij, en bij gods wonder vond mijn man dat wel prima. Had gevraagd om shirts met V-hals, die zitten er niet bij, maar mijn man vond het niet erg.

Wat doet deze mevrouw goed, wat ik blijkbaar niet doe... :')

Ben erg benieuwd wat de 2 nieuwe opties worden! Vond het wel leuk dat er iets duurdere en wat goedkopere items in zaten.

Dat plaatje wat jij links onderin hebt, heb ik ook als inspiratie naar de styliste gestuurd hihi!

Butterfly
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 21:54

Oehh leuk om ook iets van een man te zien. De mijne wil wellichtmisschieneventueel (hij moet) ook.

Vans zijn doorgegeven *\o/*

_evelien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 22:03

Denise_Storm schreef:

Oké, besteld.

Ik heb als styliste Karin. Ik hoop dat ze wat tips/eyeopeners heeft wat bij mijn figuur aansluit. Ik heb wel aangegeven dat ik niet té gekke dingen wil, want dat draag ik toch niet. Ben benieuwd waar ze mee komt!

Hé leuk , ik heb ook Karin als styliste:)

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 22:04

SincereQ schreef:
Peuk schreef:
Ik heb ook een box besteld nav dit topic.

Ben heel benieuwd. Ik heb een heel andere stijl dan wat ik tot nu toe voorbij heb zien komen. Mijn stylist is Maritza.

Heb je al een preview? Ik heb haar ook gekozen :)

Yes, op pagina 25 staat mijn preview.

Denise_Storm
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 22:11

_evelien_ schreef:
Denise_Storm schreef:

Oké, besteld.

Hé leuk , ik heb ook Karin als styliste:)

Leuk! Heb jij al een preview of je box ontvangen? :D

SincereQ
Amazone

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 22:12

Peuk schreef:

Ah thanks. Totaal overheen gekeken :+
Ik heb wel een andere stijl dan jij zo te zien, hoewel ik die jeans heel tof vind!

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 22:17

SincereQ schreef:
Peuk schreef:

Ah thanks. Totaal overheen gekeken :+
Ik heb wel een andere stijl dan jij zo te zien, hoewel ik die jeans heel tof vind!

Oh dan ben ik heel benieuwd naar jouw preview! Wat heb jij voor stijl?

Ik heb zelf als stijl plain/streetwear/oversized opgegeven. Heb ook niet eerder een preview voorbij zien komen hier die aansloot bij mijn smaak. Ook mijn favo merken benoem, die dus ook terug komen in de preview. Dat vond ik eigenlijk wel jammer want die collecties ken ik uit mijn hoofd dus hoopte op wat verrassende dingetjes van merken die ik nog niet kende.

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 22:31

Mijn box binnengekregen, helaas zat best veel kleding mij gewoon echt niet mooi. De shirtjes zaten allemaal veel te ruim, het witte blousje zat dan weer veel te strak om mijn borsten (maar had al aangegeven dat dat bij mij ook gewoon echt heel moeilijk is, gezien de relatief smalle taille maar flinke voorgevel :+ ). De schoenen vond ik in het echt minder mooi dan op de foto en liepen verschrikkelijk, net alsof ik op klompen liep. De blazer stuur ik ook terug, heel mooie kleur, maar zat rondom mijn armen wat strak en viel niet helemaal mooi bij mij, als ik hem dicht deed was hij ook echt niet leuk.

De jeans en pantalon zaten dan weer wel goed en heb ook nog een gestreepte blouse gehouden die ruim valt (al zat ook die weer relatief strak rondom mijn borst, maar het ging nog, omdat het verder een los model is :') ).