Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MoniqueT schreef:Indrukwekkend, uit De Volkskrant.
https://www.volkskrant.nl/kijkverder/v/ ... FCzuin48N8
Tranen met tuiten, omdat ik weet hoe iemand weg kan glijden. Op zo'n IC, dik 20 jaar geleden, gaf een verpleegkundige me mee dat ze voelde dat ik een sterke vrouw was, ik zou het gaan redden, zonder mijn man. En de arts die me op woensdag nog vertelde dat er een sprankje hoop leek te zijn en toen op vakantie ging, belde me die woensdag erna om te vertellen dat hij er kapot van was om te horen dat hij twee dagen later overleden was. Ik vergeet die twee nooit meer!
Cer schreef:Oh Rien, dat is een beetje goed nieuwswe blijven duimen..
Ik zag dit weekend een oproep op twitter van een groep mensen die willen protesteren op 28 april op het binnenhof, tegen alle maatregelen. Dat de burgers zich niet meer moeten laten onderdrukken en dat 'we' recht hebben op onze vrijheid die nu afgepakt is.. Ik vond dat eerlijk gezegd wel een beetje beangstigend..
kiki1976 schreef:Het viel me gisteren op op FB dat steeds meer mensen tegen alles aan gaan schoppen, iedereen wilt zijn normale leven terug.
Lees meer, ze willen weer overal naar toe kunnen.
Maar ook dat alles maar weer open moet, winkels, scholen, bedrijven, 1.5 mtr afstand is onzin.
Misschien ook wel door het mooiere weer dat mensen er weer meer op uit willen en daarom zo reageren.
Coby schreef:En ik snap dat volledig. Ik heb een man die garagedeuren plaatst bij ook particulieren. Hij zit al verplicht aan de multivitamine en moet zijn handen ontsmetten wanneer hij thuis komt. Niet zo relatie bevorderend zeg maar
MoniqueT schreef:mysa schreef:Wat erg, Monique. Was jouw man niet overleden na een ongeluk met een stier, of zit ik er nu helemaal naast? In elk geval heb je hem dus verloren op de ic.
Goed onthouden! Ja, 11 dagen op IC. Jij weet dus hoe dat voelt. Wat fijn dat het voor jullie goed afliep!
Echwel schreef:lenaa_tje schreef:Ik denk inderdaad dat het mooie weer een grote rol speelt. Het heeft zo lang geregend en gestormd en willen dus ook genieten van het mooie weer.
Maar dat kan toch.
Koffie meenemen en ergens rustig buiten genieten
Echwel schreef:lenaa_tje schreef:Ik denk inderdaad dat het mooie weer een grote rol speelt. Het heeft zo lang geregend en gestormd en willen dus ook genieten van het mooie weer.
Maar dat kan toch.
Koffie meenemen en ergens rustig buiten genieten