Ik ben vrijgezel, maar zit juist nu in een nieuw date-proces, dus ook hier de afweging 'wat gaan we doen en is het 't waard'. Vind het ingewikkeld.
Verder heb ik mijzelf de uitdaging gegeven om zo min mogelijk naar de supermarkt te gaan. Normaal loop ik 3 a 4x per week kleine boodschappen te halen. Inmiddels was de laatste keer 20 maart en ik kan vandaag en morgen nog een prima maaltijd maken. Overmorgen moet ik wél heen, want dan heb ik geen lunch meer. Wel even een lijstje gemaakt met wat ik allemaal in de supermarkt moet halen, op looproute, zodat ik zo snel mogelijk weer buiten ben. Ik woon vrijwel naast de supermarkt. Voordeel is dat ik dus op de parkeerplaats kan kijken hoe druk het is. Momenteel staan er zo'n 30 auto's. Het meest ideale tijdstip lijkt hier om half 9 te zijn

Mijn ouders heb ik al 2 weken niet meer live gezien, alleen via een beeldschermpje, zelfde met mijn zussen en vrienden.
Wel loop ik nog mijn rondje hard,maar ook dan met minimaal 1,5 meter afstand van anderen en op de rustige momenten.