Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SusanH schreef:Dan is het maar te hopen dat we nog steeds naar buiten mogen blijven gaan voor een ommetje, of paardrijden. Anders weet ik echt nog niet hoe we die tijd door moeten gaan komen. Thuis les geven gaat nu nog, maar ik vind het niet makkelijk met name omdat dochter school nu al zo erg mist. Hoop snel op meer duidelijkheid.
juval schreef:mijn dochter heeft gisteren dus ook gehoord dat ze geslaagd is... bizar dat dat zo gaat hoor. wel fijn van dat diploma natuurlijk, maar ze mist toch zoveel, de spanning van het examen, wachten op de uitslag, gala, kolderdag, samen zijn en samen met haar vrienden afsluiten van de middelbare schoolperiode..
mijn jongsten doen het nog prima. Groep 3 is best veel werk, maar ze is nog steeds gemotiveerd om haar werkjes te doen. de jongst (groep 2) heeft wat minder te doen. We kijken veel afleveringen van koekeloere en huisjeboompjebeestje.
dromertje2 schreef:Ik hoop dat de school terug begint na de paasvakantie op 20 april want ik hou het nu al niet meer uit met mijn oudste die ass heeft. School valt weg, revalidatie valt weg, het wordt alleen maar erger.
Ik weet al niet hoe ik de dag door loet komen laat staan, nog een maand...
Suzanne F. schreef:Sterkte Dromertje. Van mij mogen de scholen ook weer beginnen hoor.
Ja examens... ik vind het best heftig dat ze die laten gaan. Het is toch een bijzonder moment, een afsluiting van een tijdperk. En dan inderdaad alles wat daarbij hoort en komt kijken. Van de spanning, het delen met vriendinnen maar ook het gala. En de diplomauitreiking, hoe gaan ze dat dan doen? Krijg je hem gewoon thuisgestuurd?
PSvanLot schreef:juval schreef:mijn dochter heeft gisteren dus ook gehoord dat ze geslaagd is... bizar dat dat zo gaat hoor. wel fijn van dat diploma natuurlijk, maar ze mist toch zoveel, de spanning van het examen, wachten op de uitslag, gala, kolderdag, samen zijn en samen met haar vrienden afsluiten van de middelbare schoolperiode..
mijn jongsten doen het nog prima. Groep 3 is best veel werk, maar ze is nog steeds gemotiveerd om haar werkjes te doen. de jongst (groep 2) heeft wat minder te doen. We kijken veel afleveringen van koekeloere en huisjeboompjebeestje.
Ik vind het bijzonder dat er nu al scholen zijn die zeggen dat leerlingen geslaagd zijn terwijl er nog niet bekend is wat de exacte eisen gaat zijn van de schoolexamens.
Wij zijn er heel erg terughoudend over tegen onze leerlingen en geven pas door of ze geslaagd zijn wanneer de eisen bekend gemaakt worden.
PSvanLot schreef:chanicha schreef:Mijn moeder van bijna 80 heeft een ipad gehad, levensgevaarljk
Die ging bij wildvreemden berichten plaatsen en dreef ons tot wanhoop
Dus jammer genoeg geen Facetime.
Haha moet je geen 10x per dag gaan helpen om het apparaat aan de gang te houden?