Voorspelde storm

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-20 16:48

knollentuin schreef:
DezeNaam schreef:
https://www.hln.be/nieuws/buitenland/vl ... ~af7d983f/

Het ging dus toch niet overal even goed. :+ Maar echt, helemaal terug moeten vliegen naar Madrid dan ook nog... Idioot dat ze het vliegtuig in eerste instantie hebben laten opstijgen. (En die schreeuwende mensen zijn simpelweg irritant. :+ )

Die gillende vrouw, serieus, je kan bang zijn , maar dat krijsen.... Ik zou me er dood aan ergeren, en er echt wat van zeggen. Zo iemand veroorzaakt toch paniek??

Dit.
Ik zou ook doodsangsten uitstaan, maar zo debiel hysterisch gillen is echt wel een keuze. Lijd in stilte, maak niet een ander ook nog gek.

Echwel

Re: Voorspelde storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-20 16:49

Denk dat ik haar een lel had gegeven

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-20 16:53

je weet natuurlijk niet wat er in zo vrouw om gaat misschien had ze al hekel aan vliegen en gebeurde dit en raakte ze in paniek ... of had ze al last van paniek aanvallen

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-20 16:55

Echwel echtwel!! En pandameisje, dat zal, maar ik had haar echt erop aangesproken, kussen in je mond en doorbijten even

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-20 16:55

Echwel schreef:

Nou inderdaad :=

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-20 16:58

Pandameisje schreef:
je weet natuurlijk niet wat er in zo vrouw om gaat misschien had ze al hekel aan vliegen en gebeurde dit en raakte ze in paniek ... of had ze al last van paniek aanvallen

Mwha, als je al zo bang bent voor vliegen heb je volgens mij sowieso al een kalmeringspilletje vooraf genomen en dan kan het je niet meer schelen en anders ga je vermoedelijk hyperventileren en wordt krijsen ook moeilijk.
Ik vind dit echt als je reinste aanstellerij klinken.

En het getuigt juist van verantwoordelijkheid dat het vliegtuig is teruggekeerd. Die landingspogingen doet een piloot ook niet zomaar, die wil ook in leven blijven.

janouk
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-20 17:20

Ik snap de vrouw wel. De piloot heeft 5 x geprobeerd te landen en 5 keer een doorstart gemaakt. Daarna pas besloten terug te keren naar Madrid.
Als je al bang bent en het vliegtuig flink tekeer gaat, veel turbulentie en luchtzakken en dan 5 x een doorstart mee maken, dan snap ik wel dat je op van de zenuwen bent.
Ik woon vlakbij de landingsbaan en sommige toestellen gingen echt op en neer, en dwars op de wind ik werd al misselijk om er naar te kijken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-20 17:22

Ik zou net zo bang zijn hoor, dat stukje begrijp ik. Janken zou ik ook 100% zeker weten. Een gilletje slaken op een heftig moment bij een duik of draai ofzo, ja, dat zou mij ook kunnen gebeuren. Maar zo over de top hysterisch krijsen? Mep me dan alsjeblieft KO.

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-20 17:25

:D Ik mep wel hoor

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-20 17:26

Echwel schreef:
:D Ik mep wel hoor

Voor de liefhebbers die dat graag eens zouden willen, op dat moment doe je me daar waarschijnlijk nog een plezier mee ook. ;) _O-

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-20 17:28

Ik begrijp ook best mensen die bang zijn. Maar je kan ook altijd in een onweer of bar slecht weer terecht komen met een vliegtuig. Dat weet je.
En als je dat niet trekt, moet je gewoon niet in een vliegtuig kruipen :+

Ik woon ook onder de aanvliegroute en zie ze met zo'n weer ook pogingen tot landen doen en weer doorstarten omdat ze niet laag genoeg raken.
Ik kijk er graag naar, maar daar blijft het ook bij :D

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-20 17:31

Zijn eens van Mallorca vertrokken met onweer, kráken dat vliegtuig en trillen en volgens de piloot een beetje turbulentie :o?
Zegt een man op het middenpad, volgens mij zijn ze een paar schroefjes vergeten aan te draaien :evaw: _O-

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-20 17:43

Ik zou ook knettergek worden van zo'n gillend figuur :o

Hier overigens weinig last gehad van de storm! Harde wind maar dat was het wel, geen dramatische ongelukken of schade gelukkig. Ook op de weg geen last gehad, af en toe een rukwindje. Wel in Amsterdam lopend 1 keer weggeblazen en dat was best hilarisch _O- Daarna tot een uur of 23:00 binnen in de Afas geweest, dus niks meegekregen van storm. 's Nachts op de weg was het ook weer prima te doen, wind was toen wel gedraaid dus ik had de hele A2 zijwind. Ik heb geen takken of andere vliegende voorwerpen hoeven ontwijken :))

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-20 17:45

Whale schreef:
Echwel schreef:

Nou inderdaad :=

Ik zou in ieder geval een hele grote bek gegeven hebben. Zeker weten.

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-20 17:45

chanicha schreef:
Zijn eens van Mallorca vertrokken met onweer, kráken dat vliegtuig en trillen en volgens de piloot een beetje turbulentie :o?
Zegt een man op het middenpad, volgens mij zijn ze een paar schroefjes vergeten aan te draaien :evaw: _O-

_/-\o_ Gelukkig maar een paar :')

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-20 17:49

chanicha schreef:

En dan Air Crash Investigation kijken op je tablet }>

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-20 17:54

Cayenne schreef:
chanicha schreef:

En dan Air Crash Investigation kijken op je tablet }>

You made my day.

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-20 18:43

Ik ben net terug van buitenrit joh, leuk sprongetje over een omgewaaid boompje gemaakt en gespeeld in de golven. :D

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-20 18:52

Treinen was drama gister, niet vanwege harde wind, maar vanwege defecte trein op de route die ik nodig had. Uiteindelijk toch gebracht, twee keer naar de vangrail en iets op het dak gekregen, maar was verder te doen. Het lopen over de Arena boulevard ging wat moeizamer. xD

Terugweg was wel goed te doen, maar het spookte wel inderdaad. Vandaag ook het idee dat het in de middag weer harder was gaan waaien. Schutting van overburen had het helaas niet overleefd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-20 19:38

Granoek schreef:
Ja heerlijk haha. Maar wij zitten nu aan de gate en volgens mij gaan we over een uurtje toch echt vliegen. Dan zouden we om 19u in Düsseldorf zijn, of als de wind mee zit misschien ook een uur eerder :')

Goede reis, Granoek. En vergeleken met corona valt wat vertraging en turbulentie best mee. ;) :D
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 10-02-20 19:52, in het totaal 1 keer bewerkt

hwn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-20 19:42

Kippen zaten vanmorgen opgesloten in hun hok, deur was dichtgewaaid. En vanavond weer van dat, toen konden ze niet binnen.

Van mijn longeertent zijn toch ook 2 aluminium liggers naar beneden gekomen, gelukkig maar de lichtste onderdelen, niet van belang voor de stabiliteit (eerder ter bescherming van het dakzeil) maar was toch even schrikken toen ik de paarden daar naast zo'n bengelend onderdeel zag. Nu ja, is alu, weegt niks, dus konden zich er niet hard aan bezeren, en vannacht zaten ze toch op stal.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-20 19:45

Was vandaag nog even spannend op de weg. Fikjes moesten opgehaald worden weer. Wat bleek achterband van mijn bus lek. Moesten dus met de camper op stap. Best een uitdaging met de wind,

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-20 20:07

chanicha schreef:

Spoiler:
Voor iedereen met vliegangst; er vliegt geen enkel vliegtuig waar niets mis mee is }>

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-20 20:12

Nielojram schreef:
chanicha schreef:

Spoiler:
Voor iedereen met vliegangst; er vliegt geen enkel vliegtuig waar niets mis mee is }>

:')
Het zijn net mensen :=

Pumpkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-20 20:18

Nielojram schreef:
chanicha schreef:

Spoiler:

Haha nou echt! Vanaf baby af aan tot 15 jarige vlogen we ieder jaar van Yaoundé naar Douala (Kameroen). Dat vliegtuig had geen deur meer, miste stoelen, maar vloog toch iedere keer weer en wij gingen mee. Kan me dat nu echt niet meer voorstellen!