Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Cayenne schreef:Heb je een camera bij de deur? Misschien helpt dat al een beetje bij de angst (die ik overigens wel herken).
Dat was ook één van de redenen dat ik toentertijd een hond heb genomen (nu was dat sowieso al de planning hoor, dus natuurlijk lang niet de enige reden. Maar ik voelde me er wel stukken veiliger door).
Cayenne schreef:Die angst is heel normaal TS. Als je een tijdje in angst heeft geleefd blijf je daar soms nog even last van hebben.
Het zal idd moeten slijten. Gun jezelf daar de tijd voor.
als je er last van blijft houden is het misschien toch handig om daar hulp voor te zoeken. Dat is niets om je voor te schamen en heel begrijpelijk! Ik weet hoe het is om in angst te moeten leven en dat kan echt heel veel impact hebben. Achteraf zou ik willen dat ik daar eerder iets had mee gedaan, maar dat is helaas niet anders.
Bigone: er zit een verschil tussen er in meegaan en het bagatalliseren.
Cayenne schreef:Die angst is heel normaal TS. Als je een tijdje in angst heeft geleefd blijf je daar soms nog even last van hebben.
Het zal idd moeten slijten. Gun jezelf daar de tijd voor.
als je er last van blijft houden is het misschien toch handig om daar hulp voor te zoeken. Dat is niets om je voor te schamen en heel begrijpelijk! Ik weet hoe het is om in angst te moeten leven en dat kan echt heel veel impact hebben. Achteraf zou ik willen dat ik daar eerder iets had mee gedaan, maar dat is helaas niet anders.
Bigone: er zit een verschil tussen er in meegaan en het bagatalliseren.