Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vientje schreef:Ik werk ook niet met betaalverzoeken, ik vertrouw geen internetlinks meer. Tikkies doe ik daarom ook niet aan. Als ik niet "gewoon" mag overmaken of overgemaakt krijgen dan geen dealHopeloos ouderwets voor iemand van mijn leeftijd, dat weet ik, maar je ziet zó veel gezeik met internetlinks....sjoemelaars worden steeds gehaaider.
Hier moet een hoop paardenspul MP op, maar moet de moed nog vatten
okdoei schreef:Vientje schreef:Ik werk ook niet met betaalverzoeken, ik vertrouw geen internetlinks meer. Tikkies doe ik daarom ook niet aan. Als ik niet "gewoon" mag overmaken of overgemaakt krijgen dan geen dealHopeloos ouderwets voor iemand van mijn leeftijd, dat weet ik, maar je ziet zó veel gezeik met internetlinks....sjoemelaars worden steeds gehaaider.
Hier moet een hoop paardenspul MP op, maar moet de moed nog vatten
dit heb ik ook een beetje, ik had laatst ook wat gekocht ik dacht eerst een mp betaalverzoek, totdat ik dat rekeningnr door google gooide en alleen maar negativiteit kreeg.
ik haal het dan ook liever op als dat kan en betaal contant of ik maak het over naar iemands bankrekeningnummer die door google niet als negatief word bestempelt.
IHN schreef:Amber_anne schreef:Nou lijkt mij dat met een bank je altijd even gaat testen. Wat voor de een lekker zit zit voor de ander voor geen meter. Er waren idd zat mensen geweest die het een prima bank hadden gevonden
Tevens had ik het er ook bijgezet maar eerder om te voorkomen dat mensen langskomen en h toch niet willen
wat een kul... je zegt in je 1e bericht nog dat de veren kapot waren maar je natuurlijk niet je eigen produkten gaat afkraken.. nu krijg je commentaar en heb je het er ineens wel bijgezet?
Alja schreef:Ik vind het niet erg om een betaalverzoek te verzenden maar zelf maak ik liever over
Vind op kinderkleding van een paar euro die 40 cent gewoon zonde
Kirja schreef:Hier ook weer een dingetje.
2 weken geleden een T-shirt gekocht, zo grappig dat ik het moest hebben, zou nog helemaal nieuw zijn. kwam totaal met verzenden op 6,10.
Bij aankomst bleken er plekken in te zitten, gemeld dat ik het ontvangen had maar wel met vlekken en dat ik even ging proberen het er uit te krijgen in de was.
Helaas niet gelukt. Dat heb ik gemeld en gevraagd om een passende oplossing.
Hierop bood verkoper aan het gehele bedrag terug te storten. Vond ik erg netjes dus blij met de oplossing.
Maar ik heb dus helemaal niks ontvangen en ook niet meer gehoord.
Wat zouden jullie doen? Nog even een berichtje er achteraan sturen of gewoon lekker laten zitten voor dat bedrag?
Equipro schreef:OMG, ik bied gisteren 100 euro op een hele nette, nog niet gewassen Rambo supreme, met een liner erbij. Kreeg niet snel een reactie terug, dus na 2 dagen nog eens gevraagd wat ze van mijn bod vindt. Ik dacht dat ze het te laag zou vinden.
Ze antwoordde at ze mijn bod vrij hoog vond! Mocht de deken voor 50 ex verzenden, met liner erbij hebben