Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Citaat:Hi!
Firstly, thank you for your order over the past 72 hours.
We were just about to ship your order, but DPD (our trusted courier) informed us of the closures of transport links to European destinations.
We quickly found alternatives from a different broker, only to get a news update from the Prime Minister that even air freight is being stopped.
Right now we have your parcel ready to ship and will hold onto it until we get further updates.
There is also a strong possibility we’ll be opening now between xmas and new year to service our customers.
It may be that if we can’t safely ship your parcel in the next 48 hours, we’ll do it then.
I hope you understand.
Since yours in a European order, we will do everything we can to get it shipped this side of new year so your import isn’t affected by Brexit.
all the best [knip]
pmarena schreef:Nou ik ontving een paar uur geleden deze mail vanuit de UK....Citaat:Hi!
Firstly, thank you for your order over the past 72 hours.
We were just about to ship your order, but DPD (our trusted courier) informed us of the closures of transport links to European destinations.
We quickly found alternatives from a different broker, only to get a news update from the Prime Minister that even air freight is being stopped.
Right now we have your parcel ready to ship and will hold onto it until we get further updates.
There is also a strong possibility we’ll be opening now between xmas and new year to service our customers.
It may be that if we can’t safely ship your parcel in the next 48 hours, we’ll do it then.
I hope you understand.
Since yours in a European order, we will do everything we can to get it shipped this side of new year so your import isn’t affected by Brexit.
all the best [knip]
Wel dolle pret zo, niet alleen het Corona maar ook het Brexit gedoe....
_San87_ schreef:pmarena schreef:Nou ik ontving een paar uur geleden deze mail vanuit de UK....
Wel dolle pret zo, niet alleen het Corona maar ook het Brexit gedoe....
Ik denk dat dit meer met Brexit te doen heeft, idd.
Keet schreef:Pakketbezorgers schijnen nu ook 25 cent per stop aan postnl te moeten betalen...... omdat ze zoveel meer verdienen met de hoeveelheid pakketten![]()
![]()
wat een onzin. Het hele jaar lopen ze voor een schijntje hun poten uit hun lijf. En dan moeten ze nu ook nog gaan betalen? Terwijl ze sinds kort ook weer minder krijgen per pakket en hun routes plotsklaps aangepast werden?
Vind het bijzonder sneu worden!
robert45 schreef:Keet schreef:Pakketbezorgers schijnen nu ook 25 cent per stop aan postnl te moeten betalen...... omdat ze zoveel meer verdienen met de hoeveelheid pakketten![]()
![]()
wat een onzin. Het hele jaar lopen ze voor een schijntje hun poten uit hun lijf. En dan moeten ze nu ook nog gaan betalen? Terwijl ze sinds kort ook weer minder krijgen per pakket en hun routes plotsklaps aangepast werden?
Vind het bijzonder sneu worden!
Wij als afzender betalen een piektoeslag van 25 cent per pakket en vanaf januari komt er ook nog een volumetoeslag bij tot 1.50 euro voor een groot pakket.
Dat pakketbezorgers zouden moeten gaan betalen lijkt mij wat vreemd. Soms gaan dat soort verhalen een eigen leven lijden.
verootjoo schreef:Huh, sinds wanneer bezorgen ze op zondag dan?
Gelukkig legt onze bezorger het altijd onder de veranda dus we missen nooit wat. Ook als we wel thuis zijn doet hij dat, maar goed, komt vast door de drukte
MyWishMax schreef:Ik zie ze altijd bij de normale post staan? Of echt als pakket met aflevertijd en dan alsnog door de bus gepropt.
Misschien is dit echt een doosje, mijn andere brievenbuspakketjes zijn vaak van de enveloppen.
MyWishMax schreef:Ik heb iets wat ik nog niet gezien had in de postnl app. Een pakketje waar staat dat die vandaag tussen 8 en 18 uur bezorgd wordt en dat die door de brievenbus past. Maar geen idee of die vandaag ook echt komt, want normaal staan brievenbus pakjes bij de post en deze staat bij de pakketjes en die krijgen normaal wel een tijdof ze zijn nu al aangepast dat het vandaag niet komt.