Welke "unpopular opinions" heb jij?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 21:35

germie schreef:
Nog eentje: Seks is smerig en vies en niet lekker.

Oh. Oke.

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 21:39

verootjoo schreef:
Ik vind dat aliexpress en wish en zulk soort ellende verboden moet worden.

:j *\o/*

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 21:40

De EU is goed!

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 22:42

germie schreef:

Ik deel die mening :o

Sheran

Re: Welke "unpopular opinions" heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 22:53

Maar Niobe had 14 kinderen! :))

Veronica2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 23:02

Iets over horse event dat ik niet eens hardop durf te zeggen.

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 23:06

Ik vind de meeste paardenmensen echt heel vaag volk. _O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 23:09

Ik vind mijn uiterlijk veeeeel beter dan mijn innerlijk.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 23:11

Sheran schreef:
Maar Niobe had 14 kinderen! :))

Ja daarom |(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 23:27

- Het geld wat allemaal aan de Notre Dame was gedoneerd kon veel beter voor andere dingen gebruikt worden.
- Ik vind het smerig als saus van het ene eten het eten aanraakt waar het niet bij hoort. Of als sauzen gemengd worden. :r
- Er worden veel te snel excuses gezocht als je anders dan het perfecte plaatje bent. Bevestiging dat er een reden is dat je niet 'normaal' bent, of je speciaal laten voelen door een stempel. Ik vind dat echt verschrikkelijk. Maar dan ook vooral degenen die zichzelf een diagnose geven en nooit naar een psycholoog (of iets anders vergelijkbaars) gaan om het officieel te laten testen.
- Koude winters zijn heerlijk. <3
- Veel kinderen zijn slecht opgevoed. En naar mijn mening mogen sommige ouders van tegenwoordig best iets hardhandiger zijn. Natuurlijk niet je kind allemaal blauwe plekken geven, maar wel iets zoals aan het oor meenemen om hem/haar iets duidelijk te maken. Of een privilege/hobby tijdelijk afpakken.
Daar staat wel tegenover dat je dan ook goed gedrag moet belonen.
- Ik ben voor kilometerheffing.
- Sokken over de broek zijn leuk.
- Ik weet niet of deze populair is: (verre) treinreizen moeten goedkoper worden en vliegreizen duurder.
- De mens gaat medisch vaak veels te ver om iemand te redden. Soms als het einde dichtbij is moet je dat einde ook gewoon laten komen in plaats van het constant uit te stellen.
- Er moet meer vergoeding komen voor studenten die een studie doen voor een baan waarbij echt nieuwe mensen nodig zijn. Zoals veel banen in de zorg.
- Het Nederlandse schoolsysteem moet drastisch veranderen.
- Baby's zijn lelijk.
- Soms vind ik de doodstraf terecht.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 30-08-19 23:52, in het totaal 2 keer bewerkt

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 23:30

germie schreef:
Vliegen moet goedkoper worden, een stimulans worden om meer van de wereld te zien, verbreding van je horizon.

Hoe goedkoper? Ik vlieg over een aantal weken met twee personen heen en weet naar Budapest voor €90....
M’n huurauto daar is duurder.... of retour Utrecht/Groningen met de trein voor 2 pers...

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 23:45

Ik vind het goed dat de paardensport meer ter discussie gesteld wordt.

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 23:48

MPR4 schreef:
-Veel kinderen zijn slecht opgevoed. En naar mijn mening mogen sommige ouders van tegenwoordig best iets hardhandiger zijn. Natuurlijk niet je kind allemaal blauwe plekken geven, maar wel iets zoals aan het oor meenemen om hem/haar iets duidelijk te maken. Of een privilege/hobby tijdelijk afpakken.

Zelf geen kinderen zeker :D

Ik vind ‘de betutteling’ in Nederland iets positiefs.

En een mening die bij hondeneigenaren heel impopulair is: Je kan ook van je hond houden zonder dat je hem kust, troetelnaampjes geeft of in huis laat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 23:55

Mavelle schreef:
MPR4 schreef:
-Veel kinderen zijn slecht opgevoed. En naar mijn mening mogen sommige ouders van tegenwoordig best iets hardhandiger zijn. Natuurlijk niet je kind allemaal blauwe plekken geven, maar wel iets zoals aan het oor meenemen om hem/haar iets duidelijk te maken. Of een privilege/hobby tijdelijk afpakken.

Zelf geen kinderen zeker :D

Ik vind ‘de betutteling’ in Nederland iets positiefs.

En een mening die bij hondeneigenaren heel impopulair is: Je kan ook van je hond houden zonder dat je hem kust, troetelnaampjes geeft of in huis laat.

Gelukkig niet nee. Zit (nu nog) niet in die fase,

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 01:07

Channing Tatum is lelijk.

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 03:19

Mensen met alleen middelbare school diploma kunnen echt wel wat, ik heb zelf mn gymnasium diploma, ben ooit begonnen bij mac als bijbaan en werk er nu full time, en waarom? Verdere opleiding lukt mij niet omdat ik geen pakketten leerwerk kan leren en ik kan echt geen verslagen schrijven, doe een week over 1 zin, maar dat betekent niet gelijk dat je dom bent. Doe mij 1x iets voor, kijk 1x mee hoe ik t nadoe, en voila ik kan t dus veel administratief werk zal wel lukken, word ik daarvoor aangenomen? Nee want geen opleiding, terwijl ik wel prima geordend kan werken (mac, alles op goede plek, maar ook klachten van gasten handel ik meestal zelf netjes af ipv manager, telefoon opnemen? Prima doe ik) maar nee opleiding of eerdere ervaring is zeer leidend.

En een waarmee ik heel veel resistentie hier oproep waarschijnlijk, ik zet mijn paard liever op een stal met in de winter 2 uur paddock met hooi, zomer 7 uur wei, en op stal gewoon echt goed hooi, dan op een plaats waar ze zomers 24/7 buiten komen en swinters overdag heel de dag buiten zonder beschutting op stenen, met een bak slechte kwaliteit hooi, beide stallen alleen goede buitenbak als voorziening voorderest, maar bij mij gaat hooikwaliteit dan boven extra 'buitentijd' (let wel dit is regio dordrecht/rotterdam, vol op kleigrond en alle stallen die überhaupt swinters naar buiten bieden zijn t kleine paddocks, al dan niet met eten, en niet allemaal even goede bakken erbij, en dan nog binnen 5 km van mijn woonplaats ivm bereikbaarheid op de fiets en paard die merkbaar chagrijnig is als ze geen aandacht heeft gehad een dag, ja ook nu in de zomer)

Oh ook nog een, maar kan m niet goed verwoorden, mensen hebben niet door hoe ze zichzelf echt gedragen en hoe ze anderen behandelen, op een of andere manier is mijn gedrag heel zwart wit zeg maar, hoe mensen mij behandelen zo behandel ik hun ook, kunnen heeeeel veel mensen niet tegen, en dan ben ik degene die t gedaan heeft, terwijl ik mensen juist eigenlijk altijd heel neutraal behandel tot ze reden tot wat anders geven >;)

Algato

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 04:45

Nikass schreef:
Siesjuh schreef:
Daaruit volgt: voedt je eigen kinderen op, ipv ze de complete week naar de opvang te brengen omdat je zelf moet/wil werken. Had dan gewoon geen kinderen gekregen (en hiermee wil ik echt niet zeggen dat er niet gewerkt mag worden, maar er zijn meer mogelijkheden dan beide 40 uur of meer werken).

De opvoeding van kinderen laat tegenwoordig de wensen over. En als je wel duidelijk bent tegen je kind, is dat zielig. Tegenwoordig moet alles maar kunnen en is straffen uit den boze...niet realistisch...

Ik ben het met het eerste gedeelte eens.
Wat ik vervolgens dan weer niet snap is waarom mensen opvoeden gelijkstellen aan straffen.
Ik ben behoorlijk streng opgevoed, maar ik kan me niet herinneren ook maar één keer straf te hebben gehad.
Straf is een teken van onmacht, en erg jammer als het daar uiteindelijk op uitdraait.

Zo mee eens!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 06:22

Niobe schreef:
germie schreef:

Ik deel die mening :o

Zijn we mooie winnaars.
Het gaat mij er om dat 1% van de mensen deze geaardheid, dat is het namelijk heeft. Dus eigenlijk is het geen mening, maar een feit voor asexuals.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 07:20

Palmera schreef:
Aan de hand van dit topic stijgt mijn hekel aan niet nadenkende mensen die leven in de overtuiging dat ze het recht hebben deze aardbol en de andere bewoners zoveel mogelijk te mogen misbruiken omdat ze een speciale mens zijn.

Ik hoop toch dat ze in een volgend leven terug komen als bio-industrie zeug die word opgekocht door een halalslager.

Er is niemand die gaat opmerken dat een varken nooit opgekocht zal worden door een halalslager aangezien Moslims geen varken eten..? :+

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 07:52

Ik vind de bedragen die in sport omgaan, zoals bijvoorbeeld in voetbal, echt belachelijk. Zoveel miljoenen alsof het niks is, en dat om wat entertainment :n

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-19 07:59

Marie111 schreef:
Kreten als unpopulair opinions en memes.
De eerste begreep ik na de uitleg wel, maar memes?
Is het nou zo moeilijk om woorden voluit te schrijven?

Waarvoor is meme een afkorting dan? Vertel me dat maar eens :+

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 08:02

Dreamy schreef:
Ik vind de bedragen die in sport omgaan, zoals bijvoorbeeld in voetbal, echt belachelijk. Zoveel miljoenen alsof het niks is, en dat om wat entertainment :n

En de vrijwillige brandweer. :+ Ik vind het ook achterlijk.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 08:06

Balenciaga schreef:
Marie111 schreef:
Kreten als unpopulair opinions en memes.
De eerste begreep ik na de uitleg wel, maar memes?
Is het nou zo moeilijk om woorden voluit te schrijven?

Waarvoor is meme een afkorting dan? Vertel me dat maar eens :+

Meme is an abbreviated form of the Greek word "mimeme," which means "something imitated."

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-19 08:08

Unpopular opinion: Dit topic is niet bedoeld om al je irritaties/dingen waar je een hekel aan hebt maar klakkeloos in neer te pleuren.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 08:09

Balenciaga schreef:
Unpopular opinion: Dit topic is niet bedoeld om al je irritaties/dingen waar je een hekel aan hebt maar klakkeloos in neer te pleuren.

Ik denk dat iemand een topic moet openen voor die issues? := Het dwaalt wel af ja.