De eeuwige single.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 18:26

Sintara schreef:
Oh, en genoeg geld verdienen om z'n eigen helft van leuke dingen te betalen en te kunnen reizen aub {:}.

Dat zou natuurlijk helemaal top zijn als het een beetje gelijkwaardig zou zijn. Heb je niet dat de een iets meer afhankelijk is dan de ander.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 18:27

peach2001 schreef:
Ik ben zo gewend aan mijn eigen dingen en mijn eigen manieren dat er ongetwijfeld ruzie van komt als een partner zich ermee gaat bemoeien :=

Zeker als langer je op jezelf bent des te meer waardeer je alle eigen dingen/ritmes/gewoonten. Wordt je pas weer mee geconfronteerd als je samen met een ander bent.

Schuur_

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 18:37

Zo net lekker op de bank mijn avondeten op. Uit een kom. Want dat kan gewoon.

Sinds mijn vriend de deur uit is slapen mijn honden bij mij als ze willen. Na 2 jaar gaat dat wel een hele aanpassing worden die niet gaat gebeuren

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 19:39

Even een aanvulling na mijn after weekend drink Lexa rondje. Tanden zijn belangrijk.

Vind het trouwens altijd verrassend als mensen verbaasd reageren als ik zeg dat ik alleen op vakantie ga en alleen uitjes doe. Laatst iemand die zei 'je bent gek' dat ik alleen een weekendje naar Luxemburg ging.

Is niet gek, heel normaal en vind het heerlijk om uit te slapen, of juist niet. Zelf beslissen waar en wat ik eet zonder iemand teleur te stellen of in te geven en ongegeneerd 's avonds te bingewatchen.

Binnenkort lekker alleen naar de Trekkertrek. Aanspraak creëer je zelf en als dat niet gebeurt... Ook goed *\o/*
Laatst bijgewerkt door Schuur_ op 03-08-19 19:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 19:41

Jup :j

Joliieeenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 19:47

Hier hoef ik eigenlijk ook geen kerel in de paardensport. Sowieso niet springsport, dressuur of recreatief :D Vind er niks aan..

Dit is mijn hobby en hoef daar echt niet de hele tijd mijn partner bij en al helemaal geen bemoeial! Heb zo ene gehad dat hoeft echt niet :+

Moet nu wel eerlijk zeggen die scharrel (die toch nooit kans heeft op meer _O- ) is iemand die werkt in de paardensport en zelf op een redelijk hoog niveau western heeft gereden. Mijn paard interesseert hem geen hol. Hij ziet al de hele dag paarden en is blij als hij er even geen ziet dus van hem heb je als paardenvrouw weinig last. +:)+ Dus dames misschien ene pakken in de westernsport als je engels rijdt die wat ik ken vinden dat hele engels gedoe maar niks _O-

Oh tanden inderdaad! Daar kijk ik ook heen. Mooie verzorgde tanden zijn een must! Mijn beste vriend heeft nette tanden maar stinkt zo verschrikkelijk uit zijn mond. Als je daarmee moet kussen %)

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 19:56

Schuur_ schreef:
Tanden zijn belangrijk.

Dit!

Een slecht onderhouden gebit en slechte adem zijn ontzettende afknappers. Daarom voor mij ook geen rokers. :n

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 20:00

Slecht gebit en slechte adem zijn idd niet aantrekkelijk... :r

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 20:04

Schuur_ schreef:
Vind het trouwens altijd verrassend als mensen verbaasd reageren als ik zeg dat ik alleen op vakantie ga en alleen uitjes doe. Laatst iemand die zei 'je bent gek' dat ik alleen een weekendje naar Luxemburg ging.

O echt wel! Elke keer weer die vraag; gezellig wie gaat er mee??
En dan raar reageren als ik zeg dat ik alleen ga :')
Oke, eerlijk is eerlijk. Ik ga meestal naar Center Parcs. Altijd VIP huisjes of hoger.

Ja, ik boek gerust een 4 persoons huisje voor mij alleen. Lekker alle ruimte om te doen en laten wat ik wil. Elke dag in de sauna (die bij het huisje zit) en elke dag in een ruim bad of onder de regendouche.
Ontbijt aan huis, heel soms eet ik bij het ontbijtbuffet met een krantje. Daarna ga ik de hort op als ik zin heb of ik blijf lekker bank hangen in het huisje. In de avond altijd uit eten op het park. Daar ook elke keer de blikken als ik om een tafel voor 1 persoon vraag :+

Ik vind het heerlijk. Laat anderen maar eens werken om mij te verzorgen dat 1ne midweekje of weekje. Doe ik vaak 1x per 2 a 3 jaar maar kan er zo naar uitkijken. Al ga ik waarschijnlijk dit jaar (ben al geweest) nog met een vriendin op stap in de herfstvakantie. Zij om de kosten te besparen en ik om vervoer te krijgen (auto verkocht, geen auto terug gekocht)

Trouwens, wie heeft er wel eens in zijn uppie zitten te gourmetten of fonduen? Ik heb daar soms zo ontzettend trek in dat ik alleen heerlijk zit te smullen (al moet ik eerlijk zeggen dat ik dan wel eerst vrienden probeer te vragen of ze zin hebben aan te schuiven)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 20:06

Of na een singlereis vragen "of er nog iets bij zat" :roll: Daar gaat het bij een singlereis helemaal niet om :')

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 20:44

Wat een fijn topic dit.
Ik ben ook al heel lang single. Tinder vind ik wel aardig om te doen, maar het kan ook zo tegenvallen.
Verder is het niet zo dat ik mij eenzaam voel of ongelukkig ben. Maar je raakt wel heel erg gewend om je eigen ding te doen, dat ik mij soms afvraag of ik mij nog wel goed kan aanpassen aan een ander.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 20:59

chamion schreef:
Schuur_ schreef:

Oke, eerlijk is eerlijk. Ik ga meestal naar Center Parcs. Altijd VIP huisjes of hoger.

Ja, ik boek gerust een 4 persoons huisje voor mij alleen. Lekker alle ruimte om te doen en laten wat ik wil. Elke dag in de sauna (die bij het huisje zit) en elke dag in een ruim bad of onder de regendouche.
Ontbijt aan huis, heel soms eet ik bij het ontbijtbuffet met een krantje. Daarna ga ik de hort op als ik zin heb of ik blijf lekker bank hangen in het huisje. In de avond altijd uit eten op het park. Daar ook elke keer de blikken als ik om een tafel voor 1 persoon vraag :+

Ik vind het heerlijk. Laat anderen maar eens werken om mij te verzorgen dat 1ne midweekje of weekje. Doe ik vaak 1x per 2 a 3 jaar maar kan er zo naar uitkijken. Al ga ik waarschijnlijk dit jaar (ben al geweest) nog met een vriendin op stap in de herfstvakantie. Zij om de kosten te besparen en ik om vervoer te krijgen (auto verkocht, geen auto terug gekocht)

Trouwens, wie heeft er wel eens in zijn uppie zitten te gourmetten of fonduen? Ik heb daar soms zo ontzettend trek in dat ik alleen heerlijk zit te smullen (al moet ik eerlijk zeggen dat ik dan wel eerst vrienden probeer te vragen of ze zin hebben aan te schuiven)

Je hebt helemaal gelijk! Je moet gewoon goed voor jezelf zorgen. +:)+

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 21:03

chamion schreef:
Schuur_ schreef:

Hee je beschrijft compleet mijn vaka ntie
*schuift de wegwerpbbq subtiel aan de kant

Morgen dus lekker bbqen in mijn eentje. Lekker vlees, salade. Ondertussen wat mealpreppen.

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 21:23

Wegwerp bbq heb ik de deur uit gedaan. Heb nu een kleintje van action:
https://www.action.com/nl-nl/p/barbecue-emmer-/

Al heb ik regelmatig dat de buren komen aanschuiven als ik de bbq aansteek. :+ iets met sociale wijk :D

Maar misschien moeten wij eens een vakantie boeken Schuur? Dan zijn er 2 vrij gezellige dames op stap.
.
.
.
.
.
Klink dat nu heel erg als een stel 70+ dames die op stap gaan? Klinkt namelijk fftje raar :+ 8)7

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 21:40

Haha lijkt me nog niet eens zo een gek idee _/-\o_

Die heb ik ook gehad maar na het wachten tot de kolen op zijn vergeet ik schoon te maken. Heb hier wel een vaste bbq op mijn terras met rooster maar is wat excessief voor alleen aan te steken.

Van welke regio ben je?

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 23:13

Ik had laatst nog 2 collega's gepikeerd omdat (mocht ik er ooit een vinden) ik niet wil dat mijn vriend veel ouder 9f jonger is. Een paar jaar ok, maar meer dan 5 wordt me te veel.
De ene heeft eentje van 7 jaar jonger en de ander een van 11 jaar ouder. Prima voor jullie maar niet voor mij.

Kwa beesten op bed. Mijn eigen hond slaapt heel soms op mijn bed. Met de hitte van de afgelopen tijd wel en heel soms geeft ze het zelf aan.
Maar de hond van mijn broertje slaapt altijd op mijn bed als hij hier is. En dat is ook nog eens de enigste die haart :\ O:)
Als ik dat niet doe zet hij de boel op stelten. Ala blaffen of janken in het midden van de nacht. Gelukkig is hij buiten de vakanties maximaal 1 nacht een in de week bij mij.
Morgenvroeg om 5 uur wordt hij weer gedropt hier en mag hij meteen bij me in bed schuiven. Dan kan ik lekker rustig verder slapen.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 08:01

Was daar niet de 7-2 richtlijn voor wat sociaal geaccepteerd is qua leeftijdsverschillen? :')

Leeftijdverschil mag er best wat zijn, maar het helpt zeker als je allebei in dezelfde levensfase zit.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 08:22

Wat is de 7-2 richtlijn?
Ik zit nu te kletsen nl met iemand die 11 jaar jonger is, maar toch klikt het erg goed. :o

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 09:28

chamion schreef:
Schuur_ schreef:

Ik vind zo'n park de hel! Overal krijsende poedersuiker. Als er geen kindervakantie is dan zitten er wel mensen met baby's/peuters.
Doe mij maar een B&B zonder kinderfaciliteiten!

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 09:57

Schuur_ schreef:
Haha lijkt me nog niet eens zo een gek idee _/-\o_

Die heb ik ook gehad maar na het wachten tot de kolen op zijn vergeet ik schoon te maken. Heb hier wel een vaste bbq op mijn terras met rooster maar is wat excessief voor alleen aan te steken.

Van welke regio ben je?

Gelderland/Flevoland grens.

En qua kinderen in het park. Gewoon buiten de vakanties om en een park kiezen waar weinig activiteiten zijn voor kinderen (zowel op het park als buitenom) dus niet op het park naast plopsaland...

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 10:00

Oh, dat alleen naar centerparcs klinkt nog niet eens zo verkeerd :’) ik vind centerparcs echt heel leuk altijd en krijg dan echt een vakantiegevoel.

Maar niemand wil mee naar centerparcs :+

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 10:03

Bokt single reis naar center parcs :+

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 10:18

Gezellig, gaan we met z'n allen barbecuen

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 10:30

Silly1972 schreef:
Wat is de 7-2 richtlijn?
Ik zit nu te kletsen nl met iemand die 11 jaar jonger is, maar toch klikt het erg goed. :o

Leeftijd van de oudste delen door twee en daar dan zeven bij op tellen. Dat is ongeveer jouw sociaal geaccepteerde doelgroep. :')

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 10:36

In mijn geval zou de ondergrens dan afgerond 25 zijn en de bovengrens 56. Die ondergrens klopt voor mij wel, die bovengrens klinkt toch een beetje ehhh... no thanks. :+