Schuur_ schreef:Vind het trouwens altijd verrassend als mensen verbaasd reageren als ik zeg dat ik alleen op vakantie ga en alleen uitjes doe. Laatst iemand die zei 'je bent gek' dat ik alleen een weekendje naar Luxemburg ging.
O echt wel! Elke keer weer die vraag; gezellig wie gaat er mee??
En dan raar reageren als ik zeg dat ik alleen ga
Oke, eerlijk is eerlijk. Ik ga meestal naar Center Parcs. Altijd VIP huisjes of hoger.
Ja, ik boek gerust een 4 persoons huisje voor mij alleen. Lekker alle ruimte om te doen en laten wat ik wil. Elke dag in de sauna (die bij het huisje zit) en elke dag in een ruim bad of onder de regendouche.
Ontbijt aan huis, heel soms eet ik bij het ontbijtbuffet met een krantje. Daarna ga ik de hort op als ik zin heb of ik blijf lekker bank hangen in het huisje. In de avond altijd uit eten op het park. Daar ook elke keer de blikken als ik om een tafel voor 1 persoon vraag
Ik vind het heerlijk. Laat anderen maar eens werken om mij te verzorgen dat 1ne midweekje of weekje. Doe ik vaak 1x per 2 a 3 jaar maar kan er zo naar uitkijken. Al ga ik waarschijnlijk dit jaar (ben al geweest) nog met een vriendin op stap in de herfstvakantie. Zij om de kosten te besparen en ik om vervoer te krijgen (auto verkocht, geen auto terug gekocht)
Trouwens, wie heeft er wel eens in zijn uppie zitten te gourmetten of fonduen? Ik heb daar soms zo ontzettend trek in dat ik alleen heerlijk zit te smullen (al moet ik eerlijk zeggen dat ik dan wel eerst vrienden probeer te vragen of ze zin hebben aan te schuiven)