DreamGuide schreef:Haha, ik snap 'm
Ik ben vandaag lekker casual naar mijn werk.
[ [url=m/L8EKuY.jpg]Afbeelding[/url] ]
En de schoenen natuurlijk
[ [url=m/5JBfkV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oeh leuke schoenen!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_kimm schreef:Ik heb een keer een ander model kleurtje. Deze is wat korter. Heb er voor mn werk in het onderwijs wel even een hemdje onder gedaan omdat ik hem voor het eerst aan heb. Even kijken hoe die zit gedurende de dag.
[ [url=m/jtLKvh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hebben jullie misschien nog tips voor fijne niet te dikke zwarte panty's. Had er nu een van de Hema maar daar zitten na twee keer dragen allemaal streepjes in. Heb er ook 1 van de hm die is heel fijn maar was wel prijzig
bontesok schreef:Lau de uitvaart outfit staat je heel mooi! De uiteten outfit vind ik afdoen op hoe je er uit kan zien. (sorry ben nou eenmaal altijd eerlijk)
Annet-Dottie erg leuk!
Foxy80 Die witte met vleermuismouwen en vhals staat leuk!
[ [url=m/EvWixw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tiggs schreef:_kimm schreef:Ik heb een keer een ander model kleurtje. Deze is wat korter. Heb er voor mn werk in het onderwijs wel even een hemdje onder gedaan omdat ik hem voor het eerst aan heb. Even kijken hoe die zit gedurende de dag.
[ [url=m/jtLKvh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hebben jullie misschien nog tips voor fijne niet te dikke zwarte panty's. Had er nu een van de Hema maar daar zitten na twee keer dragen allemaal streepjes in. Heb er ook 1 van de hm die is heel fijn maar was wel prijzig
Kunert Chinchillan, die hebben een fijne ladderstop en daardoor ook geen streepjes.
casperzazoe schreef:Ik kijk hier vaak mee, maar mijn
outfits zijn niet echt post-waardig. Of aan het werk in een paardenstal of thuis met de paarden bezigmaar toch even een vraagje, waar kan ik simpele, niet te dure kleding online bestellen? Kom vaak niet verder dan Zalando. ASOS wilde ik eens bekijken maar daar hoor ik veel slechte recensies over?
casperzazoe schreef:Ik kijk hier vaak mee, maar mijn
outfits zijn niet echt post-waardig. Of aan het werk in een paardenstal of thuis met de paarden bezigmaar toch even een vraagje, waar kan ik simpele, niet te dure kleding online bestellen? Kom vaak niet verder dan Zalando. ASOS wilde ik eens bekijken maar daar hoor ik veel slechte recensies over?
Annet_Dottie schreef:Ik doe ook weer een keer mee, geen idee waar het jurkje van is heb hem al best lang maar zit zo lekker
[ [url=m/nIvV4E.jpg]Afbeelding[/url] ]
Flying_Angel schreef:Reageer later op iedereen! Vanavond Teamuitje (korfbalteam), iets eten en escaperoom. Nieuwe blouse en broek!
[ [url=m/zZwolD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wU8Mut.jpg]Afbeelding[/url] ]
foxy80 schreef:De fanny pack kan ook als schoudertas![]()
[ [url=m/z2bJPl.png]Afbeelding[/url] ]
Lau schreef:En nu uiteten:
[ [url=m/zZH24e.jpg]Afbeelding[/url] ]
Annet_Dottie schreef:Mooi Lau! Die jurk staat je trouwens ook prachtig, had die even over het hoofd gezien
Hier ook omgekleed speciaal om even een boodschap te doen maar is flink afgekoeld hier dus mocht ook wel.
Rok is volgens mij van de Primark, truitje dacht ik van de Bristol, heb ik al jaren maar nooit aan. Was ook iets te optimistisch voor op de scooter dus heb er nog een zomerjasje over gedaan en ballerina's er onder. Ben alleen heel erg moe dus ga denk ik zo over naar m'n onesie
[ [url=m/yvzu1Z.jpg]Afbeelding[/url] ]
bontesok schreef:Lau de uitvaart outfit staat je heel mooi! De uiteten outfit vind ik afdoen op hoe je er uit kan zien. (sorry ben nou eenmaal altijd eerlijk)
Annet-Dottie erg leuk!
Foxy80 Die witte met vleermuismouwen en vhals staat leuk!
[ [url=m/EvWixw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dandy200 schreef:Mijn outfit voor vandaag [ [url=m/fAUwyM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bedankt ook voor de leuke reacties op mijn eerder geposte outfits. Ik weet niet meer wie het zij, maar het witte blousje moet inderdaad een wit hemd onder. Deze kon ik alleen niet vinden zo snel![]()
Lau inderdaad een hele mooie crematie outfit. De jurk staat je ook heel mooi.
Bontesok, wat heb je veel mooie pumps. Het maakt de outfit echt af.
De heerlijke zomerse outfits doen mij ook echt verlangen naar de zomer. Helaas ben ik echt een kou kleum, dus ik moet nog even wachten![]()
Die tasjes van de Zara zijn ook echt heel mooi
Elitedeux schreef:Mijn outfit van vandaag. In Melbourne is het vandaag 14 graden dus niet echt warm.
[ [url=m/eGxloZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
DreamGuide schreef:Haha, ik snap 'm
Ik ben vandaag lekker casual naar mijn werk.
[ [url=m/L8EKuY.jpg]Afbeelding[/url] ]
En de schoenen natuurlijk
[ [url=m/5JBfkV.jpg]Afbeelding[/url] ]
xxemmely schreef:Leuke outfits komen er weet voorbij!
Casperzazoe: ik koop veel kleren bij 77onlineshop.nl. Vandaag ook weer pakketje binnen gekregen, even kijken of ik tijd heb om de inhoud straks te showen
Gisteren een feest met bbq gehad van familie van mn vriend, zij werden samen 100. Jurkje uit de kast getrokken en mn adidadjes er onder.
[ [url=m/DWv5vB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gianti schreef:Even snelle binnenvallen. Maar de bruid verklaarde mij voor gek dat ik hem niet wou aan doen. Vandaag dus aan op de bruiloft!!!zal morgen bijlezzen en zag al prachtige outfits voorbij komen!!
[ [url=m/Pn2h49.jpg]Afbeelding[/url] ]
_evelien_ schreef:Heerlijk op vakantie in Duitsland. Natuurlijk ook wat geshopt
[ [url=m/I4qALw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heerlijk nieuw outfitje. Lekker comfi
Met super fijne skechers
[ [url=m/ub08cy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Yvankaxx schreef:Nog wel aan het meelezen, maar zo rete druk dat ik weinig reageer en zelf weinig leuke outfits aan heb![]()
Maar deze wilde ik jullie showen!
Nieuwe broek van ms, shirtje van Levi's. Moet nog even op zoek naar een top die mooier op de broek matcht. En weet dat deze schoenen er niet zo mooi onder staan, maar ben een weekendje weg en kon niet alles meenemen
[ [url=m/fN2Oix.jpg]Afbeelding[/url] ]
Macyy schreef:Yvanka, vind het printje wel leuk maar de broek verder weinig voor je figuur doen, jammer!
Evelien, frisse kleurtjes!
San, prachtige jurk, veel plezier op je date!
Leuk jurkje Emmely, kun je goed hebben
Vorige pagina:
Noeps wat een prachtig jurkje! Staat je heeel mooi!
Foxy ik heb heel hard gelachen om je post, wat kun je leuk schrijven zeg haha! Jammer van de jurkjes.
Flying angel, leuk! Ziet er comfortabel uit ook.
Gave rok Lau! Heel mooi, knalt er echt uit.
Bonte sok vind de kleur van je jasje heel tof!
Ik draag vandaag dit, broek van Levi's shirtje only en jasje (voor als ik naar buiten ga) ook.
[ [url=m/pMzaJ6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hPMXxs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gianti schreef:Even snelle binnenvallen. Maar de bruid verklaarde mij voor gek dat ik hem niet wou aan doen. Vandaag dus aan op de bruiloft!!!zal morgen bijlezzen en zag al prachtige outfits voorbij komen!!
foxy80 schreef:Gianti schreef:Even snelle binnenvallen. Maar de bruid verklaarde mij voor gek dat ik hem niet wou aan doen. Vandaag dus aan op de bruiloft!!!zal morgen bijlezzen en zag al prachtige outfits voorbij komen!!
Prachtig! En geen kijkdoosjurk zoals het model wat ik paste