Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ianrowan2009 schreef:Ianrowan2009 schreef:Aan luizen!!alweer in de pruimenboom!
Bladluizen, bomenluizen, fruitluizen... hoe die krengen zich ook mogen noemen! Ieder jaar hetzelfde liedje! Geen jaar gaat er voorbij zonder dat die krengen mij en de straat onder spugen. Bahbah!
En dan ga ik nu de cavalerie erbij halen.
De larven van het lieveheersbeestje schijnen de vijand numero uno te zijn
Om mijn vervolgens nog eens te irriteren aan de prijs van die larven! Jemig de pemig, €32.- voor 100 larven!die dingen worden thuis bezorgd over 2a3 dagen.
Moska schreef:xDenies schreef:Haha Moska, je quote gaat nu echt niet goedlijkt nou net alsof ik negatief over burnout doe.
Sorry, ik kreeg hem niet meer goed. Maar hopelijk snappen we elkaar wel goed!
Steeph schreef:Stomme baarmoeder.
Steeph schreef:Steeph schreef:Stomme baarmoeder.
En dat ik nu dus echt lig te creperen in bed en er niks bij kan hebben, zelfs niet mijn vriend die zegt dat het wel goed komt. Ja grapjas, maar volgende maand is het weer feest hoor! Ik wil gewoon chocolade en een jank film. Maar ook dat iedereen oprot en slapen.
Ianrowan2009 schreef:Aan luizen!!alweer in de pruimenboom!
Bladluizen, bomenluizen, fruitluizen... hoe die krengen zich ook mogen noemen! Ieder jaar hetzelfde liedje! Geen jaar gaat er voorbij zonder dat die krengen mij en de straat onder spugen. Bahbah!
En dan ga ik nu de cavalerie erbij halen.
De larven van het lieveheersbeestje schijnen de vijand numero uno te zijn
Jessica_1998 schreef:Aan dat ik geen vrij krijg voor 29 mei, heb t dik een maand van te voren aangevraagd & daardoor kan ik dus niet al vroeg in de rij gaan staan bij Marco Borsato z'n concert, maar wordt t überhaupt haasten om optijd te zijn
Aan dat ik de hele herfst/winter amper verkouden ben geweest & wie hoest er nu het mooier weer wordt als een zeehond? Juist ik
Mo_86 schreef:Dat ik door ben naar de tweede ronde voor een superleuke baan maar ik alleen maar kan denken: “neem mij niet aan, ik ben niet geschikt!” Stomme faalangst