Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
8nnemiek schreef:Ik heb mijn gewonnen duurzame pakket binnen![]()
[ [url=m/6rwGz0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Best leuk, zeker omdat ik net van plan was om Seepje en de bamboe tandenborstel graag eens wilde testen.
Kent iemand dat boek toevallig? Ik ben benieuwd of er nog goede tips in staan.
wittepit schreef:Ik overweeg toch zonnepanelen op mijn dak te leggen, en zit te denken aan de combinatie met een good old elektrische boiler. Iemand ervaring mee? Ik verdwaal een beetje in het voorverwarmen van je CV, zonneboilers (die bedoel ik dus niet) ontkalkers etc.
1 persoonshuishouden, oud hoekhuis, meestal douche ik kort met zo’n zuinige douchekop, volgens mij hard water, schuin dak op het zuiden. Weet niet of mijn ouderwetse ferrarismeter een terugloopblok heeft.
Picassox schreef:Ik ben erg benieuwd, zijn er mensen die niet/nauwelijks vliegen?
SassyMoon schreef:Hoefijzer ik ben zeer getriggerd door dit stukje: "Voor ik het wist kochten we voor 150 euro een zeilboot en niet gehinderd door enige kennis zijn we ruim een maand op pad geweest. "
Hadden jullie beide echt geen kennis van zeilen en zeilboten en heb je dan ook een maand op de boot gewoond? Zeilen lijkt me schitterend, maar ook veel werk? En niet gemakkelijk als je het nooit gedaan hebt?
Citaat:En ik denk dat hier dus ook de oplossing zit. Het reizen ergens heen moet (weer) onderdeel worden van de pret, onderdeel van het op vakantie gaan.