Avalanche81 schreef:Doe het alsnog

en zoals gezegd, je bent welkom. Kan je ff alles op een rijtje zetten
Aah lief, heb van een andere vriendin ook dat aanbod gekregen, maar als ik het doe ga ik wel naar mijn ouders toe.
power1997 schreef:Ik heb afgelopen 2 jaar in een soortgelijke situatie gezeten. Ex is meerdere keren vreemdgegaan, had altijd contact met andere meiden en nam mij voor lief. Daarbij was hij erg manipulatief en deed ik precies wat hij wilde. Ruim een half jaar heb ik zitten twijfelen of ik bij hem weg moest gaan of niet. Dat heeft me extreem veel energie gekost en stress opgeleverd. Na 2 keer uitmaken, kwam hij met hangende pootjes terug. Vertellen hoeveel spijt hij had, en dat hij echt alles er voor over had om weer met mij samen te zijn. Een week later kwam ik erachter dat hij al een half jaar afsprak met een meisje, wat ik al nooit vertrouwde. Toen ik van anderen hoorde dat daar meer tussen gebeurd was, heb ik hem definitief uit huis gezet. Een paar keer per week krijg ik berichtjes van hem over hoeveel spijt hij heeft, hoe slecht hij zich voelt en dat die niet zonder mij verder wil. Het enige wat ik nu nog kan denken is dat hij dat eerder had moeten bedenken.
Sinds hij weg is heb ik zoveel meer rust, en zit ik echt een stuk beter in mijn vel. Ik heb dan ook echt wel een beetje spijt dat ik de stap niet eerder heb durven nemen.
Ik ervaarde ook veel druk van mensen om mij heen, en dat was ook niet altijd even fijn. Als ik dan weer een 'domme' keuze maakte, had ik het idee dat ik mezelf weer moest verontschuldigen. Maar toen hij weg was, stond wel iedereen voor me klaar.
Ik wil je zeker niet onder druk zetten, maar kies echt voor je eigen geluk! Alleen jij kan weten hoe.
Ja precies dat. Schuldig voelen als je de stap nóg niet hebt genomen. Het voelt ook voor mij alsof ik hier eeuwig in vast ga zitten. Hij gaat ook niet de knoop doorhakken (helaas). Echt lastig.
antje_vip schreef:Hakkuh toch, TS?
[
Video ]
Hahahahhh jaaa