Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Veulen84 schreef:Wat doen jullie eigenlijk nog met jullie paarden op dit moment?
Diddykong schreef:Hahaha moet je 38 weken zwanger zijn.... en nee de puf heb ik ook niet, wel de nesteldrang. Gisteravond om 23u heel mn auto aan de binnenkant gesopt. En we moesten vorige week ook nog echt een en ander doen in de babykamer dus lampjes opgehangen, rolgordijn opgehangen, kasten in elkaar gezet, alles stofzuigen en dweilen elke dag
. Nu lig ik akelig op bed met mn ventilator. En na elke handeling spring ik onder een lauwe douche dat wel. Zelfs mn vriend heeft nesteldrang want hij vindt opeens dat alle deuren ook geschilderd moeten worden
.
Barbet schreef:xxxmh schreef:Is het bij jullie echt zo warm? Hier aan de kust is het echt heerlijk, tussen de 26 en 28 graden. Niet te warm en niet te koud. Alleen afgelopen maandag was het benauwd.
Nee, dat was allemaal verzonnen.
sunshine schreef:24 graden is toch ook gewoon goed en fijn?
Daar hoeft het echt geen brandende oven voor te zijn waar de natuur ontzettend onder aan het lijden is, en de kwetsbare mensen/dieren het echt heel zwaar hebben.
Kenyada schreef:Tip voor de mensen die toch het huishouden willen doen, trek je badpak aan, ga even in n zwembadje liggen, of onder n lauwe douche en ga daarna met nog vochtig badpak aan stofzuigen ed. Scheelt een hoop gezweet!