"Dat doe ik dus nooit meer"

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Iris82

Berichten: 39862
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 09:41

Oh jemig! :oo Beterschap! :(:)

Anoniem

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 09:55

Beterschap!
En mooi rustig aan doen hoor, met een hersenschudding doe je al snel teveel ;)

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 17:43

Trappen altijd vrijhouden idd, heel belangrijk in geval van brand

Anoniet
Berichten: 1723
Geregistreerd: 27-12-11

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 14:47

Oh jeetje, dat moet een smak zijn geweest! :(:)
Veel beterschap, doe het rustig aan met de hersenschudding...

x_Nadia

Berichten: 1373
Geregistreerd: 17-11-12

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 17:49

Bedankt allemaal!

@poes Ja daar heb ik nu wel van geleert....
Helaas ook zonder dingen op de trap denk ik dat ik kan vliegen :=

Sherivey
Berichten: 8763
Geregistreerd: 06-11-15

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 18:09

Mijn vriend had voor onze eerste date een leuk idee. Een ritje met husky's voor een karretje.

Echt supergaaf, die honden en zo'n ervaring. Kon weinig misgaan, aldus de persoon die de cursus gaf. Was, behalve een beschadigd karretje, nooit iets voorgevallen.

Dusss, wat andere niet voor elkaar kregen, is mij dus gelukt. Verkeerd ingestuurd in de bocht en tegen ee boom gebotst. Mn hand sloeg dubbel tegen t stuur, deed zeer maar ik dacht nog dat t mee viel.

Om een lang verhaal kort te maken: na 5 uur op de ehbo in t ziekenhuis mocht ik naar huis met een mooie gipsklomp om mijn pols. :')

I know, dit was domme pech, maar denk niet dat ik nog eens ee ritje maak met honden voor de kar.

balance
Moderator Kantine

Berichten: 18192
Geregistreerd: 24-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 19:31

Deze is wel een beetje ahum..
Voordat we naar buiten gaan geeft een meneer een zonnehoed aan zijn vrouw, ik zeg: ik hoop dat je die nodig hebt! Ze knikt even naar me en bukt dan om iets van de grond op te rapen. Ik voel me verschieten want ze heeft een steep op haar hoofd waar nauwelijks haar op zit.
Over een pijnlijk momentje gesproken.. ik wist me even geen houding te geven.

Supervixen

Berichten: 12944
Geregistreerd: 28-04-11

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 21:34

Nooit meer met een halfgare auto door het Krugerpark rijden. We gingen met de auto van mijn zusje die destijds in Mozambique woonde. Helaas was die auto niet in al te beste staat.
Midden in een grote kudde olifanten kregen we autopech. Alle koelvloeistof was weg :')
Gebeld naar het dichtstbijzijnde kamp, een ranger kwam ons ophalen. Hij had water voor ons meegenomen om de radiateur bij te vullen, dus we konden voorzichtig achter hem aan rijden.
In het kamp de motorkap open en allemaal rijke Zuid Afrikanen om ons heen die zich afvroegen hoe wij in godsnaam met zo'n wrak vanuit Mozambique waren gekomen. Je had hun gezichten moeten zien :+
Uiteindelijk een huurauto genomen, genoten van het Krugerpark. Daarna moesten we terug naar Mozambique en dat hebben we gedaan door elke keer om het half uur een paar liter water in de radiateur te gooien. Geen aanrader als je in de spits door de hoofdstad moet rijden.

xSCWx
Berichten: 7074
Geregistreerd: 21-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 21:36

Och jeetje balance dan voel je je inderdaad even ruk. Zo heb ik eens gestaan op een hondenveld, hondjes lekker los allemaal. We staan met een groepje vrouwen te kletsen met waaronder 1 blinde dame die haar blindegeleide hond even lekker liet rennen. Ik gooi voor mijn hond de bal over het veld heen, ze komt naar me terug zonder bal want ze kon hem blijkbaar niet vinden. Dus ik zeg wat gepikeerd tegen haar: ga je bal zoeken, ben je blind ofzo?! Ik draai me om en zie die blinde mevrouw weer staan... Ik kan je vertellen ik kon door de grond zakken!

Anoniet
Berichten: 1723
Geregistreerd: 27-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 22:39

Hahaha xSCWx _O-
Ik kan me voorstellen dat je het toen even heel l-llig vond, maar om nu te lezen is het toch wel grappig :P

Eilish
Berichten: 3019
Geregistreerd: 01-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 01:00

Oh zoiets heb ik ook gehad.
Samen met een buitenlandse mannelijke collega had ik het over jeansmaten, in het Engels. Over een bepaalde maat zeg ik "that's big". Nederlandse vrouwelijke collega naast mij zegt "Ik heb die maat". Ik kon wel door de grond zakken :o
Dus het bespreken van hoe groot kledingmaten zijn doe ik nooit meer.
Laatst bijgewerkt door Eilish op 09-09-18 01:34, in het totaal 1 keer bewerkt

daantjuhhh

Berichten: 26917
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 01:24

Hahshaha. Ja van die dingen heb ik er ook wel een paar!

Een keer toen ik in mijn studententijd in de winkel werkte.. kwam een man een hele mooie grote bos bloemen afrekenen. Dus ik nonchalant. Oh gaat u naar een feestje? Nee. Een begrafenis. Toen voelde ik mij wel even banketstaaf.

En een keer toen ik op een stal werkte. Ik was ook goed bevriend met de eigenaren. Ik kom op het werk en zie een oude vrachtwagen staan.
Dus ik zeg: van wie is dat lelijke oude ding dan?
Zegt hij: Uhh van ons. Die hebben we net gekocht :oo _O-

balance
Moderator Kantine

Berichten: 18192
Geregistreerd: 24-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 02:36

Ik verkeer in goed gezelschap zie ik al :))

Captain

Berichten: 21418
Geregistreerd: 15-10-08

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 09:02

"Gaat u naar een feestje?"
"Nee, naar een begrafenis."

Raap me op. :') :') :')

Iejoorr

Berichten: 6256
Geregistreerd: 20-05-10
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 09:17

Zoiets heeft een collega van mij ook een keer gehad :')
Kwam een (zo leek het) stelletje binnen en hij wilde zijn adres wijzigen. Dus mijn collega heel enthousiast: "ohh wat leuk, gaat u samenwonen?"
Klant wordt wat ongemakkelijk en zégt: "uhh nee, ik ga scheiden".

Oeps.. :')

Aranel
Berichten: 20212
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 09:28

Oh die laatste paar posts, heerlijk :')
Deze past daar ook wel tussen:

Ik had in de ochtend ingevallen op een groep op een kinderdagverblijf waar een jongetje zat met echt een idiote naam. Kon er niet over uit dat je je kind zo noemt.
Die middag werkte ik met een andere collega en ik zei dus tegen haar dat ik van sommige ouders niet kon begrijpen waarom ze hun kind zo'n naam zouden geven, waar je dan zit met je hoofd enz, ik ging even lekker los.
'Oh, dat is mijn kleinzoon', zegt mijn collega..

Anoniet
Berichten: 1723
Geregistreerd: 27-12-11

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 09:33

_O-
Heerlijk deze lompheid :D

Zo heb ik eens iets uiterst onaardigs gezegd over de Nissan Juke, iets in de trant van dat ik nog liever op mijn blote knietjes naar huis zou kruipen dan daarin gezien te worden... Bleek mijn collega er dus een te hebben. Eh, oeps? :+

ReadTheRulez
Berichten: 1431
Geregistreerd: 20-11-10
Woonplaats: friesland

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 10:09

Die zal je vast geen lift aanbieden :')

Christiene
Berichten: 7738
Geregistreerd: 18-11-04

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 11:16

Familie lid een keer grappig goh heb je koude oren. Nee ik heb geen haar door een ziekte.. of iets in die trend was het antwoord...

Anoniet
Berichten: 1723
Geregistreerd: 27-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 11:18

ReadTheRulez schreef:
Die zal je vast geen lift aanbieden :')

Nee, dan mag ik inderdaad kruipen denk ik :')

xSCWx
Berichten: 7074
Geregistreerd: 21-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 11:31

Ik heb er nog 2 :')
Mijn man en ik gingen naar de zonnebank en daarbij moet je je voor- en achternaam opgeven, dan zoeken ze je op in het systeem. Dus ik (nep naam): goedenavond, graag een zonnebankje, mijn naam is Donja Pieters. Mijn man: goedenavond ook voor mij de zonnebank, Pietje Pieters. Dame achter de balie: “oh wat leuk zijn jullie broer en zus!” Wij in koor: nee getrouwd :+

En nog een hele pijnlijke blooper van mezelf :=
Ik ken iemand met een hond, ik denk een jaar of 60 is die mevrouw. Stond wel eens met haar te kletsen. Een tijdje later zag ik eens een andere mevrouw met dezelfde hond lopen, denk een jaar of 30. Dus ik knoop ook met haar een gesprekje aan en ik zeg: ja ik praat altijd met die andere mevrouw die met deze hond loopt, dat is denk ik uw moeder? Zegt ze: nee dat is mijn vrouw.

Ik weet niet wat ik erger vond, deze situatie of die met de blinde vrouw %) bij beide had ik echt weg getoverd willen zijn :(:)

verootjoo
Berichten: 35671
Geregistreerd: 19-10-03

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 11:43

:') oeps...

Heb ook zoiets gehad; eens in gesprek geraakt met een man van een jaar of 80 en erbij stond een vrouw van een jaar of 40 en twee kinderen van tienerleeftijd. Het was in de zorgsetting dus ik praatte met die mensen en die man wist het allemaal niet zo goed meer, dus ik zeg; ‘dat bespreek ik dan wel even met uw dochter’.
Die dus niet zijn dochter bleek te zijn, maar zijn vrouw, en die kinderen niet de kleinkinderen maar zijn eigen kinderen :=

Sherivey
Berichten: 8763
Geregistreerd: 06-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 13:13

verootjoo schreef:
:') oeps...

Heb ook zoiets gehad; eens in gesprek geraakt met een man van een jaar of 80 en erbij stond een vrouw van een jaar of 40 en twee kinderen van tienerleeftijd. Het was in de zorgsetting dus ik praatte met die mensen en die man wist het allemaal niet zo goed meer, dus ik zeg; ‘dat bespreek ik dan wel even met uw dochter’.
Die dus niet zijn dochter bleek te zijn, maar zijn vrouw, en die kinderen niet de kleinkinderen maar zijn eigen kinderen :=

_O- zo was mijn moeder een keer in 'gesprek' met een jongetje van een jaar of 6. Zegt ze op gegeven moment 'gezellig he, op stap met oma' kindje knikte gewoon

Roept ie even later naar 'oma': "mama, kom je?!" :')

Malbec
Berichten: 1956
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 14:57

Ik heb wel eens tegen een dame in een rolstoel gezegd; loopt u maar even mee

:=

Equisync

Berichten: 5286
Geregistreerd: 22-05-09
Woonplaats: Zuid Limburg

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 15:12

Ik zei ooit tegen een blind/slechtziend stel in het hotel waar ik destijds werkte: "komt u maar mee, dan laat ik u de kaken zien." Direct nadat ik het zei besefte ik hoe t klonk :')