Jammer genoeg ook mensen binnen de familie.
Ga je daar op bezoek mag je zelf iets lekkers voor bij de koffie meenemen, en komen ze bij ons dan verwachten ze dat je dat ook doet.
We zijn de laatste keren daar op bezoek gegaan zonder iets mee te nemen, en dan zitten ze heel zielig te doen van ja, had ik nu toch maar wat koekjes/vlaai gehaald....tja...
Of diezelfde persoon wil persee met mij (en met mijn auto!) naar een rozenshow in Duitsland, was best een behoorlijk eind rijden, in ieder geval niet op een dag heen en weer te doen.
Toen had ik een nette overnachting kunnen regelen voor 25 euro per persoon, inclusief ontbijt...nee weer niet goed, ze wilde perse in mijn auto overnachten, een station, we konden toch wel achterin op een luchtbed gaan liggen, dan bespaarden we die 25 euro de man.
Nee, dank je. Midden in de zomer in juli als het heet is ga ik toch na een overnachting graag even onder een douche.
Diesel wilde ze ook niks bijleggen, ze wou daar immers rozen kopen die ze op haar verlanglijstje had staan.
Weken later hoor ik dat ze met haar man geweest is.
Zeker heel teleurgesteld dat ik niet (weer) aan had geboden alles voor haar te betalen

Nou nee, daar bedank ik me voor, na jaren word je dat gedrag echt beu.