Producten die werken

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Storm

Berichten: 20881
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 21:27

Roosch schreef:
Bij mij is nog niets zichtbaar. Wanneer begon het bij jullie? :D dan kan ik me voorbereiden.


Dag of 2-3 bij mij. Na 2 dagen kwamen er kleine openingetjes en dag erna de velletjes.

Tazzey
Berichten: 9542
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 23:30

Eelt zit er met een reden, het is onverstandig om het zo hardhandig te verwijderen.

Qimm

Berichten: 15225
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 23:47

Ik heb echt belachelijk veel eelt, eigenlijk op bijna het hele loopvlak van mijn voet. Ik begrijp niet wat daarvoor de reden is (mijn man heeft babyzachte voetjes terwijl hij de hele dag staat en loopt en ik veel vaker zit) Als ik bij de pedicure ben geweest is het wel ok, maar 2 weken later kan ik weer en heeft ze er weer zo veel werk mee. En dat gaat er ook 'hardhandig' vanaf. Aangezien me dat een beetje te prijzig is vind ik dat ook geen optie

Lous

Berichten: 24257
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 00:04

Hardhandig is het niet hoor zo’n voetenmasker.Het brand niet en het jeukt ook niet. Het is een manier om het vernieuwingsproces te versnellen.
En dat doet een anti-rimpelcrème trouwens ook met je huid ;)
Alleen dan niet met vervellen.

eenitraM
Berichten: 10952
Geregistreerd: 24-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-18 07:32

Tazzey schreef:
Eelt zit er met een reden, het is onverstandig om het zo hardhandig te verwijderen.


Nee maar die kaasschaven die ze gebruiken is vriendelijk.

Ik durf het zelf nog niet aan, die voeten :') Maar mijn eelt is vrijwel niets doordat ik regelmatig mijn voetne insmeer met
Spoiler:
antischimmelcreme
. Dat werkt zo veel beter dan alle cremes die op de markt zijn.

Matheno

Berichten: 7975
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 08:46

eenitraM schreef:
Tazzey schreef:
Eelt zit er met een reden, het is onverstandig om het zo hardhandig te verwijderen.


Nee maar die kaasschaven die ze gebruiken is vriendelijk.

Ik durf het zelf nog niet aan, die voeten :') Maar mijn eelt is vrijwel niets doordat ik regelmatig mijn voetne insmeer met
Spoiler:
antischimmelcreme
. Dat werkt zo veel beter dan alle cremes die op de markt zijn.


Waar haal je dat?
Ik doe liever ook geen voetenmasker want ik ga wekelijks onder de zonnebank. Dan is zo'n teer nieuw huidje niet bevorderlijk ;-)

eenitraM
Berichten: 10952
Geregistreerd: 24-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-18 08:57

Matheno schreef:
Waar haal je dat?
Ik doe liever ook geen voetenmasker want ik ga wekelijks onder de zonnebank. Dan is zo'n teer nieuw huidje niet bevorderlijk ;-)

https://www.google.dk/search?q=kruidvat ... 38&bih=892

Eens per maand/2 keer per maand, na het douchen, dikke laag er op.

Heb geen eelt of harde voeten. *\o/*

Matheno

Berichten: 7975
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 10:21

eenitraM schreef:
Matheno schreef:
Waar haal je dat?
Ik doe liever ook geen voetenmasker want ik ga wekelijks onder de zonnebank. Dan is zo'n teer nieuw huidje niet bevorderlijk ;-)

https://www.google.dk/search?q=kruidvat ... 38&bih=892

Eens per maand/2 keer per maand, na het douchen, dikke laag er op.

Heb geen eelt of harde voeten. *\o/*


OK, da's het proberen waard!

Sellyxx

Berichten: 1252
Geregistreerd: 29-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-18 18:30

Ik ben op zoek naar een middel tegen puistjes/mee-eters en ik zie hier Tea Tree olie voorbijkomen. Na wat zoeken op internet kom ik veel verschillende merken tegen. Wat raden jullie aan? :j

Maris
Berichten: 15938
Geregistreerd: 24-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-18 18:33

Merk maakt niet uit hoor. De tea tree olie van bijvoorbeeld het kruidvat is prima.

Excalibur

Berichten: 265
Geregistreerd: 05-10-04
Woonplaats: Stroe

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-18 20:17

Hebben jullie nog ideeen om mooie teennagels te krijgen? Heb ze eerder al een tijd ingesmeerd met tea tree olie. In het begin gingen ze er wel beter uit zien maar na een tijdje deed het niets meer

eenitraM
Berichten: 10952
Geregistreerd: 24-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-18 20:29

Excalibur schreef:
Hebben jullie nog ideeen om mooie teennagels te krijgen? Heb ze eerder al een tijd ingesmeerd met tea tree olie. In het begin gingen ze er wel beter uit zien maar na een tijdje deed het niets meer


Afbeelding

Excalibur

Berichten: 265
Geregistreerd: 05-10-04
Woonplaats: Stroe

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-18 20:51

:') dat is ook idee maar niet helemaal wat ik ingedachte had :o

xManon_

Berichten: 6641
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: Den Bosch

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-18 22:05

Lash princess mascara geprobeerd, maar geeft bij mij onwijs af. Iemand tips voor mascara die de hele dag blijft zitten en geen panda ogen geeft?

biggirl

Berichten: 1380
Geregistreerd: 02-10-13
Woonplaats: zuid-limburg

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-18 22:37

Ik vind de miss manga fijn geeft bij mij niet af !

Maar gebruik amper mascara meer eigelijk alleen nog nepwimpers zijn hier nog mensen die nep wimpers dragen ? Zoja welke dragen jullie ?

Tazzey
Berichten: 9542
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-18 22:38

Ik gebruik op dit moment de Monsieur Big mascara van Lancôme en die bevalt erg goed. Hij blijft de hele dag zitten.

Ik ben de La Mer aan het testen naast Nivea. Vaak wordt er gezegd dat beide producten hetzelfde zijn. Ik ben nu in week twee met testen. Aan een kant van mijn gezicht Nivea en de andere kant La Mer.

Afbeelding

Bij Nivea is mijn huid ontzettend onrustig. Zelfs puistjes en die heb ik echt nooit. Verder is het rood, pijnlijk en bagger vet. In de eerste week was mijn huid zo droog dat de vellen er aan hingen. Bij La Mer is mijn huid heel rustig, poriën zijn minder zichtbaar en de huid heeft een egale teint.

Anoniem

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-18 22:43

Mooi om het verschil te zien!
Ik ben begonnen met de gezicht creme van de Lidl van Cien. Lijkt wel goed te werken.

En ik heb van Garnier ambre solair de sensitive 50 gehaald en die is heel fijn. Niet zo dik en plakkerig als andere factor 50. En ik gebruik ook de 50 face mist van ambre solair, die is ook nais want dat kun je over je make-up sprayen.

Remark

Berichten: 5096
Geregistreerd: 09-10-09
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-18 23:09

xManon_ schreef:
Lash princess mascara geprobeerd, maar geeft bij mij onwijs af. Iemand tips voor mascara die de hele dag blijft zitten en geen panda ogen geeft?


Ik gebruik benefit mascara en helena rubinstein en heb geen last van pandaogen. Moet ik wel eerlijk toegeven dat ik mijn onderwimpers niet doe.

Area51
Berichten: 794
Geregistreerd: 27-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 00:32

xManon_ schreef:
Lash princess mascara geprobeerd, maar geeft bij mij onwijs af. Iemand tips voor mascara die de hele dag blijft zitten en geen panda ogen geeft?


Chanel le volume :o
Blijf echt heel mooi zitten en ook tijdens warme dagen met werk (in de horeca, zweterig) en op de fiets in de regen overleeft hij :D

Storm

Berichten: 20881
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 08:15

Tazzey schreef:
Ik gebruik op dit moment de Monsieur Big mascara van Lancôme en die bevalt erg goed. Hij blijft de hele dag zitten.

Ik ben de La Mer aan het testen naast Nivea. Vaak wordt er gezegd dat beide producten hetzelfde zijn. Ik ben nu in week twee met testen. Aan een kant van mijn gezicht Nivea en de andere kant La Mer.

[ [url=m/kG30QG.jpg]Afbeelding[/url] ]

Bij Nivea is mijn huid ontzettend onrustig. Zelfs puistjes en die heb ik echt nooit. Verder is het rood, pijnlijk en bagger vet. In de eerste week was mijn huid zo droog dat de vellen er aan hingen. Bij La Mer is mijn huid heel rustig, poriën zijn minder zichtbaar en de huid heeft een egale teint.


Wat een verschil zeg!!

Ethelate

Berichten: 21126
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 09:26

Inderdaad wat een verschil!
Ik heb nu een week 's avonds eerst gewassen (dermalogica facewash) en dan tea tree olie gebruikt en mijn huid is echt heel rustig & zacht geworden. Nou doet de zon ook goed, dus benieuwd of het zo blijft :)
Flesje van €2 olie ipv dure tubes, ik wil het graag geloven.

Die sokken :')

Badeendje

Berichten: 3942
Geregistreerd: 25-11-11
Woonplaats: Baarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 12:05

Sellyxx schreef:
Ik ben op zoek naar een middel tegen puistjes/mee-eters en ik zie hier Tea Tree olie voorbijkomen. Na wat zoeken op internet kom ik veel verschillende merken tegen. Wat raden jullie aan? :j

Benzoylperoxide of iets met salicylzuur.

faunty

Berichten: 1795
Geregistreerd: 06-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 21:12

badeendje schreef:
Sellyxx schreef:
Ik ben op zoek naar een middel tegen puistjes/mee-eters en ik zie hier Tea Tree olie voorbijkomen. Na wat zoeken op internet kom ik veel verschillende merken tegen. Wat raden jullie aan? :j

Benzoylperoxide of iets met salicylzuur.


Etos heeft een hele fijne young skin lijn !

Glenda

Berichten: 765
Geregistreerd: 18-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 07:55

Bedenk me net ineens,de serums van de Aldi zijn echt superfijn :j ik heb er nu een van douglas maar ik merk eigenlijk geen verschil.

Glenda

Berichten: 765
Geregistreerd: 18-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 07:58

Joolien schreef:
En ik heb van Garnier ambre solair de sensitive 50 gehaald en die is heel fijn. Niet zo dik en plakkerig als andere factor 50. En ik gebruik ook de 50 face mist van ambre solair, die is ook nais want dat kun je over je make-up sprayen.


Bedankt voor de tip! De face mist ga ik zeker proberen +:)+