Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Linda_Fleur

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 15:40

listiglistje, wat vervelend dat je zoveel commentaar om je heen krijgt. Leeftijd is maar een nummer en het gaat er toch om hoe jong/oud jij je voelt? Als anderen om de leeftijd van je date vragen zou ik dan ook gewoon zeggen, maakt het uit is toch niet belangrijk?

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 15:47

Ik merk gewoon echt dat men het ziet als een soort speeltje van mij, terwijl dat ik gewoon een vaste relatie zoek,
iemand die om mij geeft en hetzelfde in het leven staat, gewoon een maatje.

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 17:52

listiglistje schreef:
Ik merk gewoon echt dat men het ziet als een soort speeltje van mij, terwijl dat ik gewoon een vaste relatie zoek,
iemand die om mij geeft en hetzelfde in het leven staat, gewoon een maatje.

ik denk dat dat misschien ook zit in het idee dat andere mensen
(of de meeste mensen)
het wel met de reden doen voor een leuk spelletje, een leuke periode, niet heel serieus.

Al heb ik wel het idee dat dat al wat minder 'hip' is :+

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 18:17

Ohhh wat een leuk topic! Ik ga jullie verhalen meelezen, ikzelf heb al bijna een jaar een relatie dus als ik nu op Tinder ga wordt dat sowieso niet gewaardeerd :')

Heb ooit een Tinder date gehad die de hele tijd zat te blowen en bang was dat de politie hem zou zien, hij had blijkbaar nog een gevangenis straf open staan. :Y)

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 20:21

listiglistje schreef:
Over die brede leeftijdsrange....Ik krijg trouwens best wel commentaar of reacties irl op mijn 15 jaar jongere tinderdate?
Terwijl als het een jonge dame betreft met 15 jaar oudere man, het wel normaal en acceptabel gevonden wordt?

Misschien is dit toch nog niet zo geaccepteerd als ik dacht of mensen hebben er een bepaald beeld bij.... een of ander toyboyspeeltje?

Mijn ex was 8 jaar jonger, iedereen in onze directe omgeving vond het alleen maar leuk voor ons! Daarbuiten waren er volgens mij wel praatjes maar daar trek ik mij niet veel van aan :D

Had zelf wel heel af en toe de gedachte; wat moet ie met mij terwijl hij zoveel leuke jonge meiden kan krijgen, heel gek want ik ben niet bepaald een onzeker typ. Enne wat mannen kunnen, kunnen wij ook :P

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 21:25

Ik had een match met een jongen en nu heeft hij mij opeens verwijderd. Terwijl we helemaal nog niet hadden gesproken. Vind hij mij nu dan opeens lelijk of wat is dat nou weer :')

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 21:35

Gebeurt wel vaker. Doe ik ook wel eens. Kijk ik nog eens naar foto’s en denk ik goh, hoe ben ik hierbij gekomen..

Heb niets meer van m’n date van gisteren gehoord. Dus geloof dat de pech of een smoes was, of dat hij het toch niet zo erg vond om pech te hebben :')

En m’n date van morgen is de hele week al ziek. Maar die spreek ik nog wel.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 21:48

Ik had een match waar ik gister wel leuk mee aan het praten was, kwam wel een minpuntje boven maar goed. Stuurde hij vandaag een recentere foto als op z'n profiel, en op zijn profiel waren ze niet zo duidelijk, maar dat was echt drama.. -O- Vanavond in de kroeg maar even om me heen kijken haha

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 21:57

Nou linoleum je moet maar denken; graag of heel niet! Al kan ik mij voorstellen dat het ook voor een wtf momentje kan zorgen... >;)

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 22:00

Yvankaxx schreef:
Ik had een match waar ik gister wel leuk mee aan het praten was, kwam wel een minpuntje boven maar goed. Stuurde hij vandaag een recentere foto als op z'n profiel, en op zijn profiel waren ze niet zo duidelijk, maar dat was echt drama.. -O- Vanavond in de kroeg maar even om me heen kijken haha

niet na flink wat drankjes, daar wordt het niet beter van :+

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 22:04

Laatste waar ik tijdje mee gedate heb was 25 en ik 28. Verder exen enzo eigenlijk altijd 2 of 3 jaar ouder zoiets.

Wat een slappe zak linoleum.

Oef balen yvanca. Hoe kap jij het subtiel af als ie wel aardig is maar de foto's tegenvallen? Ik ben daar zo slecht in :')

Motor meneer weet ik niet. Weinig zin om te daten. Hij is echt heel lief en aardig. Maar begint me toch al wat te vervelen. De gesprekken blijven allemaal een beetje tam en oppervlakkig ofzo.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 22:09

Mijn ex is 4 jaar jonger. Net als mijn fwb. Het verschilt bij mij heel erg. Maar op Tinder zoek ik m’n eigen leeftijd tot 5 jaar ouder.

En ja, zeg dan gewoon dat je toch niet wil. Hoe moeilijk is het.

Date van afgelopen zondag wordt niet wat. Merk echt dat ik mijn interesse begin te verliezen. Net als jij beetje Wendy.

Nog wel hele leuke gesprekken met date van morgen die dus niet door gaat en een andere man.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 22:23

Wendy15 schreef:
Laatste waar ik tijdje mee gedate heb was 25 en ik 28. Verder exen enzo eigenlijk altijd 2 of 3 jaar ouder zoiets.

Wat een slappe zak linoleum.

Oef balen yvanca. Hoe kap jij het subtiel af als ie wel aardig is maar de foto's tegenvallen? Ik ben daar zo slecht in :')

Motor meneer weet ik niet. Weinig zin om te daten. Hij is echt heel lief en aardig. Maar begint me toch al wat te vervelen. De gesprekken blijven allemaal een beetje tam en oppervlakkig ofzo.

Ik laat het langzaam doodbloeden, of ik zeg dat ik iemand heb leren kennen op stap ofzo :+ Ga met 2 jongens op stap, dus ik kan bewijs leveren :+

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 22:47

Jij bent wel een datebeest Yvanka :D :P

Ik ben niet zo daterig met verschillende mannen, zeker als het niet klikt wil ik snel vluchten.
Maar heb ook geen zin om veel tijd en energie in het daten te steken :o

Blij dat ik nog steeds date met een van mijn eerste matches, is ook mijn enige Tinderdate ever hahaha.
Alweer 3 weken :):) zaterdag en zondag weer samen!

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 22:58

Jongere mannen heeft voor- en nadelen. Laat ik het daar maar op houden :')

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 23:06

Nog geen nadelen ondervonden bij deze :')

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 23:10

Ik hou wel van daten, maar momenteel is het echt dramatisch qua mannen :+
Gesprekken die doodvallen na 1 avondje, mannen die opeens niet meer reageren, mannen die überhaupt niet reageren. En dan heb je 1, en dan zijn de foto's niet hoe hij echt is :roll:

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 23:38

Yvankaxx schreef:
Ik hou wel van daten, maar momenteel is het echt dramatisch qua mannen :+
Gesprekken die doodvallen na 1 avondje, mannen die opeens niet meer reageren, mannen die überhaupt niet reageren. En dan heb je 1, en dan zijn de foto's niet hoe hij echt is :roll:

:(:)

Lucky me...als Tindermaagd direct een leukerd treffen :Y)

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 23:48

Sommige hebben echt een bord voor hun kop. Een die ik niet geliked heb die t nou via Facebook gaat proberen. Ik heb niet zo aardig gereageerd O:)

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 23:57

Wendy15 schreef:
Sommige hebben echt een bord voor hun kop. Een die ik niet geliked heb die t nou via Facebook gaat proberen. Ik heb niet zo aardig gereageerd O:)

Die heb ik ook een stuk of 8 gehad....niet eens op gereageerd :+ kansloos...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 00:42

Ik heb alleen rond mijn eigen leeftijd relaties gehad, soms 2 jaar jonger, soms 2 jaar ouder.
‘Date’ is 8 maanden ouder dan ik ben.

Vanavond weer gezien, weer een vriendin van mij ontmoet en daarna samen een heel fijn open gesprek gehad. De lucht lijkt weer geklaard!
Merk dat bij mij de behoefte wel komt om wat richting te bepalen, niet perse te labelen maar even checken of we dezelfde kant op willen.
:o

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 01:10

Leeftijdsverschil... Ik ben daar ook niet zo openminded in als ik eerlijk ben. Ja. Ik vind het lastig hoor. Het is vooral mijn zaak niet dus ik bemoei niet. Maar zelf met een veel jongere of veel oudere man zie ik niet zitten.

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 01:37

Mag ik mij ook melden ?

Ik heb hem sinds kort weer geinstalleerd. Merk dat ik weinig matches krijg en als ik er een heb reageert de ander nooit xD

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 05:01

Wederom weer geen succes in het wild , maar nu omdat ik mijn oog weer alleen had op de jongen die mij toch niet wil (en zijn huisgenoot) :+
(Stapjongen die laatst voor m'n neus met een ander ging.. nu waren we met z'n vieren op stap en deed ie het weer :') ) Maar nu was ik wel voorbereid haha

Tuttebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 05:59

Leeftijdsverschil vind ik wat minder erg. Ex was 19 jaar ouder en dat merkte ik niet heel erg.. zal er waarschijnlijk aan liggen dat hij midlifecrisis had na zijn scheiding

Date en mij is nog steeds leuk. Woensdagavond al spontaan tweede date gehad en bleef hij slapen!
Gister werd ik geopereerd en toen belde hij in de ochtend nog om mij succes te wensen. Ook s'middags toen ik goed wakker was uit narcose belde hij en vanavond wil hij erg graag op ziekenbezoek komen.. voelt allemaal erg fijn dus wie weet waar het op uitpakt.
Alle andere waar ik mee app afgekapt en tinder verwijderd omdat ik het wel een eerlijke kans wil geven