Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
listiglistje schreef:Ik merk gewoon echt dat men het ziet als een soort speeltje van mij, terwijl dat ik gewoon een vaste relatie zoek,
iemand die om mij geeft en hetzelfde in het leven staat, gewoon een maatje.
listiglistje schreef:Over die brede leeftijdsrange....Ik krijg trouwens best wel commentaar of reacties irl op mijn 15 jaar jongere tinderdate?
Terwijl als het een jonge dame betreft met 15 jaar oudere man, het wel normaal en acceptabel gevonden wordt?
Misschien is dit toch nog niet zo geaccepteerd als ik dacht of mensen hebben er een bepaald beeld bij.... een of ander toyboyspeeltje?
Yvankaxx schreef:Ik had een match waar ik gister wel leuk mee aan het praten was, kwam wel een minpuntje boven maar goed. Stuurde hij vandaag een recentere foto als op z'n profiel, en op zijn profiel waren ze niet zo duidelijk, maar dat was echt drama..Vanavond in de kroeg maar even om me heen kijken haha
Wendy15 schreef:Laatste waar ik tijdje mee gedate heb was 25 en ik 28. Verder exen enzo eigenlijk altijd 2 of 3 jaar ouder zoiets.
Wat een slappe zak linoleum.
Oef balen yvanca. Hoe kap jij het subtiel af als ie wel aardig is maar de foto's tegenvallen? Ik ben daar zo slecht in
Motor meneer weet ik niet. Weinig zin om te daten. Hij is echt heel lief en aardig. Maar begint me toch al wat te vervelen. De gesprekken blijven allemaal een beetje tam en oppervlakkig ofzo.
Yvankaxx schreef:Ik hou wel van daten, maar momenteel is het echt dramatisch qua mannen
Gesprekken die doodvallen na 1 avondje, mannen die opeens niet meer reageren, mannen die überhaupt niet reageren. En dan heb je 1, en dan zijn de foto's niet hoe hij echt is