Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lalidan schreef:Afspraak waar ik akkoord mee gegaan ben, is verzenden met track en trace. Niet met PostNL. Maar goed, kritiek is niet gewenst en openlijk dus al helemaal niet. Haal mij maar van de lijst af.
justahorse schreef:België is voor mij geen probleem, zelf kan ik goedkoper verzenden dan particulieren.
Ik wil eventueel ook wel verzendetiketten aanmaken voor bokker die naar België moeten versturen om de kosten te drukken.
Wel dan via pb natuurlijk, anders word het raden makkelijker
M_D_H schreef:Lalidan schreef:Afspraak waar ik akkoord mee gegaan ben, is verzenden met track en trace. Niet met PostNL. Maar goed, kritiek is niet gewenst en openlijk dus al helemaal niet. Haal mij maar van de lijst af.
Ik vind het jammer dat je zo reageert. De enige vraag is om dit via PB te doen, een afspraak die al in de OP vermeld staat, zodat dit topic vrij blijft van negativiteit wat mij wel heel fijn lijkt voor de andere deelnemers.
Verder ga je, door je op te geven, akkoord met de voorwaarden en afspraken die de organisatie vast legt. Daar valt niet onder verzenden via Track en Trace maar verzenden via PostNL zoals alle voorgaande jaren ook geweest is.
Als je daar vragen over had gehad of iets zeker wilde weten ipv iets zo maar aan te nemen, had je het ook kunnen vragen
Maar goed, genoeg over dit, we zullen je van de lijst af halen.