Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Nagini schreef:Dus nu zit ik in een tweestrijd. Ik denk dat mijn innerste zegt; misschien.. met therapie komt het wel goed? Hij is immers ziek. En een ziek mens kun je beter maken.
xMereltje schreef:Hij is psychisch ziek, wil je echt leven met iemand die psychisch ziek is? Hoeveel jaar wil je er wellicht voor opgeven?
, die kun je volgens mij niet genoeg krijgen de laatste dagen.safina schreef:Wel raar. Mensen die aan een depressie lijden hebben vaak juist heel weinig zin in seks. En niet heel veel. Dus ik snap de link die gelegd wordt tussen zn gedrag en die depressie niet... Maar de tijd zal wel leren hoe het zit. Sterkte ermee.

Nagini schreef:Overigens gaat ie niet alleen aan dr medicatie maar ook in therapie met een psycholoog.
De dokter gaf aan dat depressie of voor komt uit een ervaring of omdat je hoofd bepaalde chemicalien niet aanmaakt en dan de medicijnen daar even mee helpen. Dus ik zie medicatie niet als een slecht iets.
.
, zou ik je willen adviseren heel goed bij jezelf na te gaan of jij zo de rest van jouw leven door wilt brengen. Ook als je kinderen wilt; je weet dat communiceren en confrontaties aangaan nooit zijn sterke kant zal zijn. Verhuizen (jij wilt niet in aus blijven), kinderen krijgen... zijn allemaal grote life events die hem zullen triggeren in oud gedrag. In die zin kan ik me helemaal vinden in het advies van jouw ouders. Een relatie hoeft niet zoveel energie te kosten meid. Echt niet.