is 2015 al voorbij dan? Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
En vallen voor 100% in bovenstaande omschrijving 
maar het valt me steeds weer op.Tiggs schreef:Veel is toch wel een kwestie van smaak... Maar wat ik nooit mooi vind zijn witte leggings en (niet per se in combinatie) tuniekjes (als in wijde gewaden met heel veel kleuren en/of bloemen door elkaar).
Iets wat geen modeblunder is, maar me wel opvalt is het strikken van veters bij gympen. Vroegah werden die weggestopt onder die flap, tegenwoordig worden ze normaal gestrikt. Ik weet hoe stom dit klinkt hoor hahamaar het valt me steeds weer op.
Ashleytjuhh schreef:Ayasha schreef:Ik vind het net alsof ie te kort is.
net of ze hoogwater voorspellen en daarop ingespeeld is

Corelli schreef:Tiggs schreef:Wat ik ook een blunder vind: laarzen (boven enkelhoogte) onder een rok of jurkje in de zomer.
Hahaha ik post echt net een foto van zo'n outfit in het "post je outfit" topic
Ik vind gewone leren laarzen (laat staan lak brrr) met blote benen ook niet mooi, maar cowboylaarzen zeker wel!
het was in ieder geval geen reactie op jouw foto haha

oomens schreef:Resistance schreef:Oh vreselijk.Ik ga volgend jaar naar de kunstacademie en drie kwart van de studenten daar loopt daarop. Uiteraard met bijbehorend knotje en Fjällraven tas.
Maken die ook tassen dan?
Ik ken ze alleen maar van de stevige outdoorbroeken. Superhandig, want de zakken op de benen zijn precies groot genoeg voor de Heukels.
Skessa_ schreef:Ik vind die foto van die mom jeans ook niet echt flatteus, ze heeft daar echt huge heupen, wat volgens mij met een normale broek niet zo is. Of als dat shirt uit dr broek zou hangen.

vreselijk denk ik haha Frummels schreef:Bij een bepaalde lichaamsbouw vind ik momjeans erg mooi staan
[ [url=m/cdYRKw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zit gewoon allemaal ruimte onder.