Zo snel naar huis om te kijken en passen. Ben heel benieuwd. Door iedereens ervaringen met Teva zijn mijn verwachtingen hoog, haha.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

wel de slippers, de Teva azure 2. Wat een heerlijk voetbed! Ik vind ze alleen wel wat zwaar aan de voet, maar daar wen ik misschien nog wel aan.
zonder jullie was ik nooit aan de sandaal gegaan, terwijl dat luchtige aan je voeten eigenlijk best fijn is soms
Gracezellaa schreef:Ik zag dat er mensen zijn met olukai upena sandalen? Wat is jullie ervaring daarmee? Ik heb nu spuug lelijke, iets te grote teva's en die lopen fantastisch, maar die zijn meer geschikt voor in de bush dan in de fashionable waar ik naar toe ga en niet bij voorbaat al afgeschreven wil zijn om mn sandalen haha. Nu zag ik de olukai upena en die zien er goed uit, maar hoe lopen ze? Geschikt om een hele dag op te lopen? evt ook op lastiger terrein? En kunnen ze tegen een stootje? Ze kosten wel wat en voor een student wel een hele uitgave..
Gracezellaa schreef:Ik zag dat er mensen zijn met olukai upena sandalen? Wat is jullie ervaring daarmee? Ik heb nu spuug lelijke, iets te grote teva's en die lopen fantastisch, maar die zijn meer geschikt voor in de bush dan in de fashionable waar ik naar toe ga en niet bij voorbaat al afgeschreven wil zijn om mn sandalen haha. Nu zag ik de olukai upena en die zien er goed uit, maar hoe lopen ze? Geschikt om een hele dag op te lopen? evt ook op lastiger terrein? En kunnen ze tegen een stootje? Ze kosten wel wat en voor een student wel een hele uitgave..
benangelique schreef:bij mij waren de toms ook te breed terwijl ik de gewone schoenen wel pas. de voorste band ging ontzettend wijken bij iedere stap die ik zette, geen gezicht.
ook de olukai vielen me tegen qua stugheid en pasvorm en heb ik dus laten staan.
ook ik heb de zoektocht opgegeven.
germie schreef:
germie schreef:germie schreef:
Gepast en gekocht. Helaas merk ik na 5 minuten lopen dat er toch echt een hak onder zit. Achter hoger dan voor. Met passen merk jehet niet. Na 5 minuten wel.
Wel mooi pluspunt is dat ze eens exact de juiste maat hebben. Maat 41 zit lekker strak met de tenen net tot de rand. Perfect dus. Maat 42 was te ruim. Ik zie best veel mensen met te grote sandalen, de zool steekt voor de tenen uit. Dat vind ik niets. Sandalen heb ik meestal maat kleiner dan dichte schoenen. Maar ieder zo zijn ding.
De Oofos lopen heerlijk. Ze gaan zeker openbaar gedragen worden. Ze zijn te apart en te comfortabel om het niet te doen. En nu ik ze heb worden ze ook mooier om te zien. Komt denk ik omdat ze zo lekker lopen. Lol.
Jolien87 schreef:germie schreef:
Maar dat zie je toch ook wel aan het plaatje?
Afgelopen weekend heb ik er eens op gelet en het was echt opvallend hoeveel te kleine sandalen en slippers er voorbij kwamen. Werkelijk, de tenen hingen over de zool heen, dat kan toch niet lekker lopen?
Fenrir schreef:Hannanas schreef:Vind ze ook niet mooi, erg grof.
Ze zijn voor mannen, dat zal ook schelen.