Relatie met de ex van mijn beste vriendin

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marjo1996
Berichten: 828
Geregistreerd: 06-06-12

Re: Relatie met de ex van mijn beste vriendin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-17 20:45

B was inderdaad niet erg blij met de dingen die hij naar zijn hoofd heeft gekregen, maar hij heeft wel zijn excuses aan haar aangeboden voor het feit dat hij met haar vriendin had gezoend. Ook hij heeft geen reactie gehad. Voor hem is het nu prima, maar hij vindt het jammer dat ik er zo erg mee (heb) zit (gezeten).
Met mij gaat het nu heel goed. Heb voor mijn gevoel er nu wel een soort van punt achter kunnen zetten, maar het spookt natuurlijk wel nog door mijn hoofd. Ik denk dat dat met de tijd wel wat zal slijten.

Vriendin is inderdaad meer dan eens met vrienden van B gegaan. Op het moment zelf was ze ook met een jongen bezig, maar ik weet niet of dit een vriend van B was.

Ayasha
Blogger

Berichten: 58038
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 23:47

Lieveli:
marjo1996 schreef:
Littera schreef:
Wat ik denk, is dat ze kwaad is omdat jullie met drieën aan het stappen waren en jij en B zo in elkaar opgingen dat zij er volledig buiten viel. Dat is een behoorlijk ongemakkelijke situatie en ik vind het ook niet netjes van je dat je je vriendin in die situatie hebt gebracht.

Wat ik zou doen, is wachten. Een week, twee weken, misschien een maand. En dan met haar afspreken op een neutrale plaats, bijvoorbeeld ergens wat gaan drinken, en je excuses aanbieden voor die avond. Ik denk dat de kans groot is dat het dan weer goedkomt, als zij de kans krijgt om even rustig na te denken ziet ze ook wel in dat het geen wereldramp is dat jij nu met haar ex datet. :) Ik denk echt dat ze boos is omdat ze die avond buiten spel is gezet, maar ik verwacht niet dat ze boos zal blijven omdat jij nu verliefd bent op haar ex. Voor die avond mag je dus je excuses aanbieden (en dan doet zij dat misschien ook wel, omdat zij zich natuurlijk ook niet erg volwassen heeft gedragen) en ik verwacht dat het daarna weer goedkomt tussen jullie.


Dat denk ik eerlijk gezegd niet. Ze zat zelf ook aan te pappen met een andere jongen...
Het is inmiddels bijna 2 maanden geleden en ze wil nog steeds geen contact

01San

Berichten: 18756
Geregistreerd: 08-07-10
Woonplaats: Voorne-putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 23:51

Christiene schreef:
Wat een reacties staan er tussen.

Verliefdheid laat zich niet altijd leiden. En een Ex wat al een jaar uit is...

Ik vind haar actie om je daar alleen te laten midden in de nacht ook niet handig
Geniet van je relatie en laat het gewoon zo, als ze geen contact zoekt.

Precies

Het is niet zo dat ze vreemd gaat,
Ik kan begrijpen dat het misschien niet comfortabel is voor vriendin,
Maar goed , het is al een jaar uit en ze had het zelf uitgemaakt.....
Laatst bijgewerkt door 01San op 26-04-17 23:53, in het totaal 1 keer bewerkt

zigranta
Berichten: 3256
Geregistreerd: 22-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 23:53

En deze, Lieveli


(quotes weggehaald)

Dank voor je eerlijke reactie. We waren niet met zijn 3en uit, maar met zn 2en. We kwamen hem daar toevallig tegen. Ze was op dat moment zelf met een jongen bezig, waardoor ik alleen kwam te staan. Dat is natuurlijk geen reden om met haar ex te gaan, maar het argument dat ze het vijfde wiel was klopt dus niet[/quote]

Urbanus

Berichten: 44959
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Relatie met de ex van mijn beste vriendin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 05:13

Ah top! Excuses!

Roos_M

Berichten: 5165
Geregistreerd: 16-03-05
Woonplaats: Elspeet

Re: Relatie met de ex van mijn beste vriendin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 16:31

Netjes van je TS.

Balletje ligt bij haar. Maak je niet druk.

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 00:16

Ze zijn al een jaar ex en zij heeft de relatie verbroken
Gaat door met haar leven inclusief zoenen met vrienden van
Maar vrienden van haar mogen niets met hem?
Dat is opeens wel een hoofdzonde ??

Grow the fiets up

En toestemming vragen na zo een tijd ?
Again: grow the fiets up

Dit soort dingen gebeurt , mensen hebben relaties , die gaan voorbij en dan is een ieder vrij om zijn/haar leven voort te zetten
Als een relatie nog maar net voorbij Is of er nog wat speelt ala
Maar na een jaar?

Anoniem

Re: Relatie met de ex van mijn beste vriendin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 11:01

Hoe is het inmiddels?

marjo1996
Berichten: 828
Geregistreerd: 06-06-12

Re: Relatie met de ex van mijn beste vriendin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-17 20:37

Gaat goed, dankje :) alles is een beetje rustiger geworden. Heb niks meer van haar vernomen, maar heb het voor mijzelf afgesloten. Dus alles begint nu een beetje zijn gangetje te gaan

Iris1702

Berichten: 3128
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Best

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 23:07

Ik kom je topic nu pas tegen.
Snap de vele negatieve reacties wel, er zijn gewoon ongeschreven regels in een vriendschap.
En elkaar niet kwetsen en exen met rust laten is een hele belangrijke!
En mocht het dan onverhoopt toch zo ver komen ... eerst met je vriendin praten... hoe moeilijk ook.

Maar ik lees in al je berichten je spijt en dat siert je enorm. Ik heb er respect voor dat je voor je fouten uit komt en er moeite voor hebt gedaan het op te lossen. Vele zouden het er bij laten zitten.
Jammer dat het alsnog niet gelukt is.
Maar fijn dat je het inmiddels wel hebt af kunnen sluiten voor jezelf.