Is het het nog waard?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 17:50

Rocamor schreef:
Weinig romantisch noem ik het als je in je weinig verhullende super sexy lingeriesetje op schoot gaat zitten en hij je wegduwt omdat hij anders het liedje van Oekraïne mist tijdens het songfestival.

De reactie van ex noem ik meer, tja hoe noem je dit, gestoord, sukkelen, idioot, egoïstisch. En dat Is de gecensureerde versie

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ :') :')

idylle

Re: Is het het nog waard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 18:30

Wat ontzettend goed van je dat je bent gegaan!!
Maar blijf nog even op je hoede.... zodra hij merkt dat hij je geld en Netflix toch wel erg mist, zal hij zijn best gaan doen om dát weer terug te krijgen. Jij hebt dit allemaal, dus zal hij jou daarvoor nodig hebben...... kortom, als hij met lieve woorden ed komt, weet dan in je achterhoofd dat het niet voor jou bedoeld is, maar om alle materiële dingen terug te krijgen.

Je bent een topper meis!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 18:32

Precies ja, als hij met tranen in zijn oogjes zielig komt doen en mooie beloftes komt maken houd dan aub je poot stijf. Het is hem puur te doen om de centen, dat blijkt maar weer.

marjoleinft

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 18:40

Goed gedaan ts,
Nu lekker gaan genieten van het vrijgezelle leven.

Mazida

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 18:44

TS heel goed gedaan. Wat ontzettend moedig dat je deze stap hebt gezet, maar je gaat het redden POWERVROUW :(:)

SaraViavia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 19:06

Knap van je CurlyCoat en super veel sterkte!!!! Betere tijden gaan komen, meis

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 19:25

Oh lieve Ts! Wat ben jij dapper! Ik had dit ZO niet verwacht!

Ik snap echt wel dat het moeilijk is..gek hè, dat je kan houden van een eikel! Maar eerlijk is eerlijk, dat weet je zelf ook,uiteindelijk had je echt niet gelukkig met hem geworden.

Nogmaals ik vind je zo dapper! Blijf sterk en jij komt iemand tegen die jou wel verdient! Het kost alleen wat tijd om dit een plekje te geven..

Sterkte meis!

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 19:31

Fijn om te horen dat je bent vertrokken ts! Goed gedaan!
Alle spullen ook mee of moet je nog een x terug?
Nouja de valkuilen en gevaren zijn al benoemd. Triest dat Netflix eerste is waar hij om vraagt.

Sterkte nu met op jezelf komen! En als je een x een dagje uit wil.... met mij genoeg mensen hier die je op sleeptouw willen nemen

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 20:15

Ik ben super trots op je! Goed gedaan *\o/* *\o/*

En fijn dat je nog even de bevestiging kreeg dat je alleen een wandelende portemonnee was. Laat het je sterken in je wijze besluit :)

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 20:21

Heel veel sterkte de komende tijd.

Lekker uithuilen en probeer wat leuke dingen te gaan doen voor de afleiding.
En daarna....
Ga lekker sparen en zet je leven op de rit.
En dan als je hier op terug kijkt ben je echt trots op jezelf.
Zet hem op!

Westernfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 20:21

Wat goed om dit te lezen TS! +:)+

Een hele dikke :(:), die eenzame momenten zullen komen, maar dan bedenk je maar waarom je bij hem weg bent gegaan en hoe hij reageerde. Gratis Netflix is hem meer waard dan dat je daadwerkelijk weg bent gegaan dus... :+

Hij zal vermoedelijk nog wel gaan inspelen op je gevoel. Zielig gaan doen in de hoop dat je hem nog geld "leent".

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 20:38

Ik ben best benieuwd of zijn moeder nog wat laat horen...

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 20:51

Goh dus hij mist Netflix het eerste. Als tweede zal hij de pinpas wel missen.

ashley1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 21:11

Lieve TS, ik heb vanaf het begin meegelezen maar niet gereageerd maar nu wil ik graag reageren.

Goed gedaan!

Heel goed dat je er nu een einde aan hebt gemaakt, dit was echt te achterlijk voor woorden, alvast 150 euro van jouw geld overmaken naar zichzelf voor als jij er straks vandoor zou gaan... Jaaa daaggg!! -:(- 8)7

Kom even lekker tot rust bij je ouders, hou je rug recht als hij straks met hangende pootjes bij jou komt (omdat hij je geld en het Netflix wachtwoord mist... :roll: )
en ga lekker sparen voor je echte eigen plekje.

Ik wens je alle goeds toe +:)+

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 21:26

Heel goed TS! Je zal later inzien dat dit de beste keus is die je hebt kunnen maken! Voor je eigen rust: blokkeer hem nu overal, dan kan hij ook niet zielig komen doen en je weer laten twijfelen.

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 21:35

Hebben je ouders de vlag uitgehangen ts?

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 22:37

Suzanne F. schreef:
Goh dus hij mist Netflix het eerste. Als tweede zal hij de pinpas wel missen.

En dit TS, hier moet je meteen aan denken wanneer hij zielig gaat doen je zo ontzettend mist en je smeekt om terug te komen. Want over een aantal weken, zeer waarschijnlijk volgende week , zal hij dit gaan doen. Hij is verslaafd en zal zeker jou benaderen wanneer hij totaal door zijn geld heen is en moet scoren. En dan kom jij, of beter gezegd, je portemonnee weer in beeld.

Uit voorzorg zou ik zeker een nieuwe bankpas met nieuwe pincode aanvragen, al was het alleen maar om problemen voor te zijn want, ik hoop het niet, maar indien hij niet snel een volgend slachtoffer vind, dan zal hij zeker bij je aankloppen en is je pinpas niet veilig bij hem. Iemand die verslaafd is zal ook een pas even "lenen" om aan geld te komen. Dus actie maandag, zijn moeder heeft hem al door gezien haar commentaar en jij nu gelukkig ook maar zo moet het ook blijven.

NoGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 22:56

Ook ik was een stille meelezer en had eerlijk gezegd deze stap niet verwacht.
Maar kan alleen maar zeggen super goed gedaan!
Nu volhouden en ook de moeilijke momentjes (want die gaan er zeker komen) sterk blijven en denk bij elke toenadering vanuit hem, want ook ik ben ervan overtuigd dat die gaan komen als hij zonder geld zit en zijn zooi nodig heeft, alsjeblieft aan de €150 actie van hem en het berichtje na je vertrek met de vraag om de Netflix code, hiermee heeft hij direct aangegeven wat jij waard bent een wandelende pinautomaat en een abonnement van een paar euro per maand niets meer en niets minder!!!
(ik hoop stiekem ook dat je hem direct overal geblokt en verwijderd hebt zodat contact dus echt niet meer mogelijk is).
Ik denk namelijk dat hij ervanuit gaat dat jij toch wel terug gaat komen, je hebt tenslotte zolang getwijfeld en het moment van smeken kan je dan maar beter voor zijn door hem letterlijk uit je leven te bannen.
En verder het is nu even zwaar maar doe wat je in een eerdere post schreef, werk aan de band met je ouders, contact je oude vrienden weer en pak je leven op, Meis je kan het!
en op een minder momentje zijn er genoeg bakkers hier in het topic die je erdoorheen kunnen en willen trekken!

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 01:15

Yay goed gedaan! Volhouden nu!

Wat een eikel.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 08:16

Hoe gaat het vandaag met je?

Artimes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 10:04

goed gedaan TS!

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 10:30

Top Ts! *\o/* *\o/*

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 10:36

Topper TS! blij dat je eindelijk voor jezelf hebt gekozen. Hoe gaat t nu?

CurlyCoat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-17 10:51

Zijn moeder heeft gisteren wel een keer gebeld, maar stapte toen net het huis van mijn ouders in dus heb toen niet opgenomen, verder heb ik niets van haar gehoord.

Mijn ex is boos dat ik het wachtwoord niet wil veranderen want hij is ervan overtuigd dat het van zijn rekening word afgeschreven.
Heb dit gecheckt, maar gaat echt van mijn rekening af.
Heb hiervan ook een printscreen naar hem toegestuurd maar daar reageert hij niet op.

Gister avond ben ik op visite bij mijn zus geweest, dus dat was wel een fijne afleiding en heb vannacht eigenlijk wel lekker geslapen.
Ik vind het wel heel vervelend dat ik hem zo achter gelaten heb, maar om te zeggen dat ik me echt k*t voel,.. nee niet echt eigenlijk.
Ik denk dat het besef er nog niet helemaal bij mij is.

Wat een fijne reacties van jullie allemaal!

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 10:55

Lekker zo doorgaan, je komt er wel :)