Wegens aanrijding met een persoon.........

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 20:06

bruintje123 schreef:
Maar het is wel een verschil of je dat gevraagd of ongevraagd te zien krijgt.
Ook zo van dierenmishandeling.
Soms krijg je ook op facebook ineens iets te zien met stop dierenmishadeling en dan het meest gruwelijke plaatje. Nee daar hou ik niet van op die manier.
Net zo min als van de MH17, dat wil ik niet zo maar krijgen.

Precies! :j

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 02:17

snuffie123 schreef:
Ohh Jetje Tivoli, wat gek. Hoe zou hij daar komen vraag ik me dan af? Gelukkig dicht bij het ziekenhuis.

Maar was dit net? Ik kom net van Leiden centraal vandaan.

Het was vanmiddag,ik gok een half uurtje voordat ik mijn post plaatste. Op perron 1-2.

spottedponie

Re: Wegens aanrijding met een persoon.........

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 18:01

Helaas heeft er zojuist weer iemand besloten om een einde te maken aan zijn leven. Ik zit dus nog even op station Breda... sinds dit topic sta ik er wel degelijk op andere manier bij stil...

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 18:36

spottedponie schreef:
Helaas heeft er zojuist weer iemand besloten om een einde te maken aan zijn leven. Ik zit dus nog even op station Breda... sinds dit topic sta ik er wel degelijk op andere manier bij stil...

Ja dat heb ik ook! je kijkt er toch anders naar ofzo

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 19:49

Oh getsie...

Amado

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 21:49

Heb ergens een vermoeden dat ik weet wie het is... Hoop het uiteraard niet

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 21:52

Amado schreef:

Oh echt? Nou in dat geval sterkte

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 09:11

Amado schreef:

veel sterkte, ik hoop dat je vermoedens niet bevestigd worden :(

xHereIsAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 11:13

Amado schreef:

Hoop het niet, in ieder geval sterkte..

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 18:55

Pff. Ik sta nu stil met de trein door een aanrijding met een voertuig. :( 2 gedachtes: ik wil naar huis want ik heb een puppy thuis zitten, en ja, zijn er personen gewond? :(

Al met al, balen.

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 19:01

Oh fair..jeetje kan nog wel ff duren...sterkte

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 19:01

Altijd verschrikkelijk zoiets. Kan er ook niet met mijn hoofd bij dat mensen gaan klagen. Er is letterlijk net iemand gestorven die blijkbaar zo in de put zat dat dit de enige uitweg leek. :n

De aanrijding in Roosendaal op 23 februari heb ik helaas wel goed meegekregen, moest van BoZ naar Roosendaal en helaas de plek gezien waar het gebeurd was (vanuit de bus). Gelukkig lag er wel een wit doek overheen maar was er de rest van de dag niet goed van. Kwam nogal binnen.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 19:14

Fair schreef:
Pff. Ik sta nu stil met de trein door een aanrijding met een voertuig. :( 2 gedachtes: ik wil naar huis want ik heb een puppy thuis zitten, en ja, zijn er personen gewond? :(

Al met al, balen.

Een voertuig? Wow zeg.. dat is een klap.

@bizzybijtje; he bah ja bij zo'n wit doek is het altijd duidelijk wat eronder ligt :(

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 19:18

Even voor de duidelijkheid: ik zit niet in die trein, maar eentje daarna, ik heb dus geen botsing gehad maar sta wel stil in de middle of nowhere.

Ik weet trouwens niet wat er is gebeurd, de conducteur zij een aanrijding en er staat op internet dat het om een beschadigde spoorwegviaduct gaat? :(

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 19:34

Traject Haarlem en omstreken toevallig?
Daar las ik van de week ook over vertraging door een spoorbrug die was ontzet door een aanrijding.

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 19:46

Nope, groningen - leeuwarden

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 20:04

Dat was voor leiden idd, een auto tegen een pijler van een viaduct gereden en dan mag de trein er niet over voor de boel gecontroleerd is.

miss_nadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 20:38

Jeetje heftig zeg dit topic!

Ik reis op een traject waar het springen niet aantrekkelijk is maar ik hoor de omroepen geregeld en mijn hart gaat dan uit naar de betrokkenen en familie.

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 17:36

Wauw krijg net een rare pop-up van omroep Brabant. Bij Vught heeft (waarschijnlijk) iemand aan de noodrem getrokken, daarna uitgestapt en vervolgens doodgereden door de vertrekkende trein.
Ze weten het allemaal nog niet zeker, maar vaag is het wel..

AmberG

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 17:41

Saintelette schreef:
Wauw krijg net een rare pop-up van omroep Brabant. Bij Vught heeft (waarschijnlijk) iemand aan de noodrem getrokken, daarna uitgestapt en vervolgens doodgereden door de vertrekkende trein.

Er is inderdaad iemand gespronge bij vught, weet niet hoe. De trein waar ik nu inzit (Zwolle-Roosendaal) rijdt niet verder dan Den Bosch wegens aanrijding bij Vught werd neg omgeroepen, en richting Eindhoven rijdt ook niets.

Merk wel dat na het lezen van dit topic ik mij veel bewuster ben van dat er een persoon overleden is en ik er toch oets meer stil bij sta.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 18:46

Ik vind het een goede zaak dat velen door dit topic er meer bewust van worden :)

@saintelette wat een naar verhaal!

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 20:14

Saintelette schreef:

Oh echt? Jemig!

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 18:21

Nou het is steeds wel raak hier.. hier een botsing met een trein en een voertuig, een ouder en een kind overleden.. Mijn trein rijdt erdoor niet verder en moet straks overstappen. Het is een ombewaakte spoorweg overgang waar ongeveer 3 maanden geleden ookal een botsing was, toen gelukkig geen doden maar ze hebben er dus gewoon nog niets aan gedaan.

http://www.lc.nl/friesland/Schooluitje- ... 97666.html

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 19:13

Fair schreef:
Nou het is steeds wel raak hier.. hier een botsing met een trein en een voertuig, een ouder en een kind overleden.. Mijn trein rijdt erdoor niet verder en moet straks overstappen. Het is een ombewaakte spoorweg overgang waar ongeveer 3 maanden geleden ookal een botsing was, toen gelukkig geen doden maar ze hebben er dus gewoon nog niets aan gedaan.

http://www.lc.nl/friesland/Schooluitje- ... 97666.html

Hier moet ik even op reageren: Prorail wil heel graag een bewaakte overgang maken van deze bewuste overgang, maar het is eigen terrein en de eigenaar weigert pertinent! Helaas zijn er meerdere overgangen in Nederland die van eigenaren van het stuk grond zijn waar Prorail niets tegen kan beginnen. Een rechtszaak haalt niets uit, de eigenaar staat helaas in zijn recht en onteigenen gaat niet zomaar. Dus " ze doen er niets aan" ligt wat genuanceerder. Ze zijn er juist keihard mee bezig!

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 19:30

En op dat laatste wil ik ook reageren. Als je iets meld moet je het wel goed melden. Want de boer en Pro-rail waren wel bezig met een oplossing. Ze willen een andere toegangsweg naar de boerderij maken, zodat deze overgang er uit kan. Dit heeft de directeur van Pro-Rail vandaag zelfs nog gezegd bij de persconferentie.

http://www.omropfryslan.nl/nieuws/70852 ... wegongeluk
Pier Eringa van ProRail vertelde dat deze overgang was uitgerust met knipperende lichten, wit als er geen trein aankomt en rood wanneer er een trein aankomt. Het bedrijf was al met de boer in gesprek over het spoor waar men overheen moet om naar de boerderij te komen om zo tot een oplossing te komen. De plannen en het geld waren klaar.