Kleine geheimpjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

musiqolog

Re: Kleine geheimpjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 23:25

Goh... ik richt een paar keer dag, ik heb er nooit bij stilgestaan dat zoveel vrouwen dat zo interessant vinden. :) Niet het orgaan op zich (dat kan ik me nog indenken), maar die alledaagse en redelijk platte handeling...

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 23:29

Ik als vrouw zijnde snap de fascinatie ook niet helemaal :')

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 23:40

Ik heb er nooit over nagedacht.... maar ik zie de lol er wel van in :')

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 00:21

Het is niet echt een geheim maar ik zoek echt álles op, wat in me opkomt. En wanneer ik een groepsproject heb en mensen iets niet snappen, word ik geïrriteerd omdat ik het binnen no time op Google vind :') Dan denk ik, mens zoek zelf..

Ben ook extreem perfectionist, alles moet netjes onder elkaar en in het goede lettertype. Wil daarom ook alles zelf doen.

Het is nog nóóit in me opgekomen om een keer te richten.... en ik heb nog nooit gehoord dat vrouwen dat willen.. mis ik iets?

Edit: Oh ja, alles opzoeken gaat zo ver dat als ik lichamelijke dingen heb, ik het opzoek en elke keer weer in paniek raak omdat er uit komt dat ik een of andere zeldzame ziekte heb of binnenkort mijn laatste adem uitblaas.. :+

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 00:26

Hoppit schreef:
Tivoli schreef:
Ahhww!! -O-
Ik ben onwijs jaloers op de bokkers die al eens hebben mogen richten met het slurfje van vriendlief *\o/*

Al 2 jaar lang als hij naar het toilet gaat,achtervolg ik hem stilletjes en ruk dan de deur open met: 'Ja!!!! *\%/* mag ik nu eindelijk ook eens??' *met grote schattige glimlach*
Maar elke keer is het antwoord hetzelfde. ^)

Verwacht er ook niet te veel van als het dan toch een keer mag. It kinda points in the right direction. Maar moet wel zeggen dat het mij in een deuk kreeg *\o/* (ben gelukkig ook niet al te moeilijk :D )
Trouwens nog nooit gehad dat ie bij dat plots deur openrukken omhoog schoot?

Neuh :+ meestal laat hij de deur zelf al half open staan. En wij zijn zo'n stel die elkaar altijd voor de gek zit te houden en altijd gek zitten te doen,dus hem laten schrikken zit er helaas niet in. -O-
En ik stel me er ook niet teveel bij voor,het lijkt me gewoon zo leuk om gedaan te hebben :))
Zo heb ik al regelmatig zijn tanden gepoetst, hem geschoren, hem aangekleed en uitgekleed (terwijl hij als een dead body moest blijven liggen :j )
Ook mag ik schakelen met zijn pretstok, knijp ik zijn puistjes uit, epileer een enkele neushaar en pluk altijd het pluisje uit zijn navel.
We klinken nu heel ranzig. :D
Eigenlijk zijn we gewoon gestoord en kunnen alles met elkaar delen en overal om lachen <3

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 00:30

Mijn geheimpje is dat ik hier in het dorp in de 30 km zone niet altijd 30 rijd (eerst de weg verbreed en vervolgens mini heuvels toegevoegd ipv drempels... ) maar als er een leuk nummer of item op de radio kom ga ik wel 30 rijden.

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 01:32

sureido schreef:
Het is niet echt een geheim maar ik zoek echt álles op, wat in me opkomt. En wanneer ik een groepsproject heb en mensen iets niet snappen, word ik geïrriteerd omdat ik het binnen no time op Google vind :') Dan denk ik, mens zoek zelf..

Ben ook extreem perfectionist, alles moet netjes onder elkaar en in het goede lettertype. Wil daarom ook alles zelf doen.

Hahaha dat had ik ook altijd, alles moest perfect, en het liefst nog binnen een dag af ook, want ik had er ook nog een gigantische lol in om werkstukken en verslagen te maken :+
Op den duur wouden al mijn klasgenoten met mij samenwerken, want dan konden ze lekker achterover hangen :D
En dan nog kwaad worden ook als het cijfer een keertje wat lager uitviel :')

Obelix95

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 10:07

sureido schreef:
Resistance schreef:

Jij kan zo de horeca in. Hier in de bar krijg je gelijk op je dak als ze zien dat je bij het bijvullen niet alle flesjes met het etiket naar voren hebt neergezet. :')

Denk dat in andermans glazen blazen toch niet wenselijk is :')

Gelukkig doe ik alleen blazen in m'n eigen glazen :+
En die etiketten is een tik uit mijn carriere als vakkenvuller bij de appie

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 10:34

laraxXxemma schreef:
Ik als vrouw zijnde snap de fascinatie ook niet helemaal :')

Same, waarom zou je dat zo ontzettend graag willen? :')

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 12:20

Citaat:
Neuh :+ meestal laat hij de deur zelf al half open staan. En wij zijn zo'n stel die elkaar altijd voor de gek zit te houden en altijd gek zitten te doen,dus hem laten schrikken zit er helaas niet in. -O-
En ik stel me er ook niet teveel bij voor,het lijkt me gewoon zo leuk om gedaan te hebben :))
Zo heb ik al regelmatig zijn tanden gepoetst, hem geschoren, hem aangekleed en uitgekleed (terwijl hij als een dead body moest blijven liggen :j )
Ook mag ik schakelen met zijn pretstok, knijp ik zijn puistjes uit, epileer een enkele neushaar en pluk altijd het pluisje uit zijn navel.
We klinken nu heel ranzig. :D
Eigenlijk zijn we gewoon gestoord en kunnen alles met elkaar delen en overal om lachen <3

DIT ^^ is echt précies hoe ik en mn vriend zijn haha! <3

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 12:31

Mijn vriend heeft een haar op zijn oor van twee centimeter lang. Ik aas daar al weken op.

leestmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 12:49

Ik heb een teveel aan mannelijk hormoon denk ik. Ik heb een baard en een snor en ik moet me dus scheren ook op mijn boobies groeien er haren en die moeten er ook af.
Maar mijn benen vergeet ik.

Minoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 13:03

sureido schreef:

Het is nog nóóit in me opgekomen om een keer te richten.... en ik heb nog nooit gehoord dat vrouwen dat willen.. mis ik iets?

Edit: Oh ja, alles opzoeken gaat zo ver dat als ik lichamelijke dingen heb, ik het opzoek en elke keer weer in paniek raak omdat er uit komt dat ik een of andere zeldzame ziekte heb of binnenkort mijn laatste adem uitblaas.. :+

Hier kan ik me echt helemaal in vinden :j

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 13:15

Voor dat laatste is een woord: hypochondrie. Sommige mensen hebben daar in hun dagelijks functioneren behoorlijk last van.

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 20:30

Lizzyy schreef:
krimpenaar schreef:
- In het glas blazen (of in een kom als ik yoghurt neem) als ik wat wil gaan drinken zodat al het stof eruit gaat. Maar ik doe het tegenwoordig gewoon standaard :')

- Alle logo's van producten moeten naar voren staan (kwam hier laatst achter dat ik dat doe haha).

Ja schuldig :))

Ik spiegel de producten in een winkel ook altijd. Vervelend overblijfsel uit mijn winkelmedewerker verleden denk ik :Y)

Hahaha ja dat doe ik ook als ik dan toch een product pak _O-

Qleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 21:24

- Als ik eet moet dat in gelijke delen verdeeld kunnen worden en moet ik ook langs beide kanten evenveel gekauwd hebben..
- Als ik meerijd met iemand in de auto, knipper ik telkens met mn ogen tussen 2 lantaarnpalen.. Heel frustrerend want ik kan er echt niet mee ophouden!
- Ik kan me soms echt heel rare dingen afvragen en als ik er iemand over aanspreek weet die echt niet wat zeggen... Bvb deze week vroeg ik me af als een octopus een arm af heeft groeit die terug, maar hoe dan? Als klein armpje eerst of als stomp?
-Ik lig vaak strijk met mezelf als ik alleen ben.
- Als ik alleen in de auto zit, interview ik mezelf over interessante/belangrijke dingen in mijn leven.
- Soms bedenk ik heel erge dingen die zouden kunnen gebeuren en dan ween ik..

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 21:41

- dat het me stiekem heerlijk lijkt om huisvrouw te zijn (lekker uitslapen en de hele dag op stal zijn <3 )
- dat ik onwijs bang ben om dood te gaan en hier bijna elke nacht wel over droom

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 22:34

Als ik in een auto zit doe ik met mijn vingers en tenen alsof ik "gallopeer" en dan spring ik de hele tijd over de 100 meter bordjes heen.

Annaa7

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 23:02

Qleke schreef:
- Als ik eet moet dat in gelijke delen verdeeld kunnen worden en moet ik ook langs beide kanten evenveel gekauwd hebben..
- Als ik meerijd met iemand in de auto, knipper ik telkens met mn ogen tussen 2 lantaarnpalen.. Heel frustrerend want ik kan er echt niet mee ophouden!
- Ik kan me soms echt heel rare dingen afvragen en als ik er iemand over aanspreek weet die echt niet wat zeggen... Bvb deze week vroeg ik me af als een octopus een arm af heeft groeit die terug, maar hoe dan? Als klein armpje eerst of als stomp?
-Ik lig vaak strijk met mezelf als ik alleen ben.
- Als ik alleen in de auto zit, interview ik mezelf over interessante/belangrijke dingen in mijn leven.
- Soms bedenk ik heel erge dingen die zouden kunnen gebeuren en dan ween ik..

Heb ik ook :D en ook altijd als ik langs een bordje rijd

En ik heb nog iets heel raars: als ik iets doe met mijn linker vinger/hand/voet/been/etc moet ik het ook met de rechter doen en andersom. Voorbeeld: net krabde ik aan de rechterkant van mijn hoofd met mijn linkerhand, daarna moest ik aan de linkerkant krabben met min rechterhand :D

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 09:21

Ha in verband met het opzoeken, ik kan echt uren verspillen op wikipedia. Ik begin aan een pagina en dan begint het doorklikken naar de volgende pagina :') and before you know it, ben ik al 2u verder :')

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 09:24

Dat heb ik met street view :') Dan gooi ik dat poppetje ergens random neer (vaak Amerika of Canada) en dan kan ik uren "rondlopen" in de wijken daar _O-

_Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 09:34

Er is een spel en dan moet je raden waar je bent dmv Google maps. Echt verslaafd ben ik daaraan :+

Jasmijn1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 09:50

The_Cat schreef:
Ha in verband met het opzoeken, ik kan echt uren verspillen op wikipedia. Ik begin aan een pagina en dan begint het doorklikken naar de volgende pagina :') and before you know it, ben ik al 2u verder :')

Ow dat doe ik ook! Maar niet alleen op Wikipedia. Gewoon iets opzoeken en dan eindeloos surfen op internet.

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 10:12

Ja, Wikipedia, daar ben ik ook al heel wat uren aan kwijtgeraakt. Maar niet alleen als lezer. Ik ben ook al twaalf jaar lang auteur!

En Google Maps ja. Als kind kon ik al uren boven de atlas hangen, dus je snapt dat die site een gevoelige snaar raakt...

Als ik moet doorwerken (dat komt voor), dan moet ik me echt inhouden om Google Maps niet open te zetten en Wikipedia alleen te gebruiken voor wat ik moet opzoeken.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 13:06

Oja.
Ik vind treinen mega interessant en weet er meer van dan ik eigenlijk zou moeten weten :') Vooral door deze website http://www.langsderails.nl/index2.html vind het echt heerlijk om daar uren te lezen over die dingen.
Maar, als ik op station Blaak (tunnel) sta waar ik elke dag via reis voor school en er komt een doorgaande intercity langs, verstop ik me het liefst achter een muur midden op het perron. Nou kwamen er van de week 2 doorgaande intercity's tegelijk langs dat perron, aan allebei de kanten één, en dan kan je je dus niet verschuilen achter de muur. En dan staat het huilen me echt nader dan het lachen _O- Oftewel ik vind treinen cool, maar tegelijk ook doodeng _O- Als ik in de verte die lichtjes al aan zie komen slaat de paniek me al om het hart :')