Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hoppit schreef:Tivoli schreef:Ahhww!!![]()
Ik ben onwijs jaloers op de bokkers die al eens hebben mogen richten met het slurfje van vriendlief![]()
Al 2 jaar lang als hij naar het toilet gaat,achtervolg ik hem stilletjes en ruk dan de deur open met: 'Ja!!!!mag ik nu eindelijk ook eens??' *met grote schattige glimlach*
Maar elke keer is het antwoord hetzelfde.
Verwacht er ook niet te veel van als het dan toch een keer mag. It kinda points in the right direction. Maar moet wel zeggen dat het mij in een deuk kreeg(ben gelukkig ook niet al te moeilijk
)
Trouwens nog nooit gehad dat ie bij dat plots deur openrukken omhoog schoot?
sureido schreef:Het is niet echt een geheim maar ik zoek echt álles op, wat in me opkomt. En wanneer ik een groepsproject heb en mensen iets niet snappen, word ik geïrriteerd omdat ik het binnen no time op Google vindDan denk ik, mens zoek zelf..
Ben ook extreem perfectionist, alles moet netjes onder elkaar en in het goede lettertype. Wil daarom ook alles zelf doen.
sureido schreef:Resistance schreef:
Jij kan zo de horeca in. Hier in de bar krijg je gelijk op je dak als ze zien dat je bij het bijvullen niet alle flesjes met het etiket naar voren hebt neergezet.
Denk dat in andermans glazen blazen toch niet wenselijk is
Citaat:Neuhmeestal laat hij de deur zelf al half open staan. En wij zijn zo'n stel die elkaar altijd voor de gek zit te houden en altijd gek zitten te doen,dus hem laten schrikken zit er helaas niet in.
![]()
En ik stel me er ook niet teveel bij voor,het lijkt me gewoon zo leuk om gedaan te hebben
Zo heb ik al regelmatig zijn tanden gepoetst, hem geschoren, hem aangekleed en uitgekleed (terwijl hij als een dead body moest blijven liggen)
Ook mag ik schakelen met zijn pretstok, knijp ik zijn puistjes uit, epileer een enkele neushaar en pluk altijd het pluisje uit zijn navel.
We klinken nu heel ranzig.
Eigenlijk zijn we gewoon gestoord en kunnen alles met elkaar delen en overal om lachen
sureido schreef:Het is niet echt een geheim maar ik zoek echt álles op, wat in me opkomt. En wanneer ik een groepsproject heb en mensen iets niet snappen, word ik geïrriteerd omdat ik het binnen no time op Google vindDan denk ik, mens zoek zelf..
Ben ook extreem perfectionist, alles moet netjes onder elkaar en in het goede lettertype. Wil daarom ook alles zelf doen.
Het is nog nóóit in me opgekomen om een keer te richten.... en ik heb nog nooit gehoord dat vrouwen dat willen.. mis ik iets?
Edit: Oh ja, alles opzoeken gaat zo ver dat als ik lichamelijke dingen heb, ik het opzoek en elke keer weer in paniek raak omdat er uit komt dat ik een of andere zeldzame ziekte heb of binnenkort mijn laatste adem uitblaas..
Lizzyy schreef:krimpenaar schreef:- In het glas blazen (of in een kom als ik yoghurt neem) als ik wat wil gaan drinken zodat al het stof eruit gaat. Maar ik doe het tegenwoordig gewoon standaard
- Alle logo's van producten moeten naar voren staan (kwam hier laatst achter dat ik dat doe haha).
Ja schuldig![]()
Ik spiegel de producten in een winkel ook altijd. Vervelend overblijfsel uit mijn winkelmedewerker verleden denk ik
Qleke schreef:- Als ik eet moet dat in gelijke delen verdeeld kunnen worden en moet ik ook langs beide kanten evenveel gekauwd hebben..
- Als ik meerijd met iemand in de auto, knipper ik telkens met mn ogen tussen 2 lantaarnpalen.. Heel frustrerend want ik kan er echt niet mee ophouden!
- Ik kan me soms echt heel rare dingen afvragen en als ik er iemand over aanspreek weet die echt niet wat zeggen... Bvb deze week vroeg ik me af als een octopus een arm af heeft groeit die terug, maar hoe dan? Als klein armpje eerst of als stomp?
-Ik lig vaak strijk met mezelf als ik alleen ben.
- Als ik alleen in de auto zit, interview ik mezelf over interessante/belangrijke dingen in mijn leven.
- Soms bedenk ik heel erge dingen die zouden kunnen gebeuren en dan ween ik..
The_Cat schreef:Ha in verband met het opzoeken, ik kan echt uren verspillen op wikipedia. Ik begin aan een pagina en dan begint het doorklikken naar de volgende paginaand before you know it, ben ik al 2u verder