Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Peelie schreef:Envoler schreef:Nee ik ben inderdaad een slechte maagd met een baby (van HEM) in mijn buik. (Of ik ben Maria)
Eerlijk is eerlijk, ik ben hem in deze situatie, na alle gebeurtenissen en het gesprek van gisteren liever kwijt dan rijk
You go girl!![]()
![]()
Echt hoor. Blijf voor jezelf opkomen.
chanel1985 schreef:Je bent goed bezig, probeer dit te blijven volhouden, ook als hij nog eens met hangende pootjes terug komt met loze belofte, trap er niet in. Niet voor jezelf en zeker niet voor de baby.
Envoler schreef:Ik hoef geen geld of ondersteuning gelukkig, financieel zitten we meer dan prima gelukkig.
Ik wil hem absoluut niet erkennen om die reden.
Ik wil absoluut zijn kind niet ontnemen (al wil hij het mij wel ontnemen) maar ik geloof niet dat deze man serieus en liefdevol betrokken wil zijn.
Ik moet hem nog wel mijn definitieve besluit vertellen, dat word nog wat
Albert schreef:Hoe staat het nu met je plannen om moslim te worden, wil je je kind volgens de leer van de koran gaan opvoeden?
Hoe staan de zusters die je helpen met de koran-leer eigenlijk tegenover je zwangerschap?
Envoler schreef:Albert schreef:Hoe staat het nu met je plannen om moslim te worden, wil je je kind volgens de leer van de koran gaan opvoeden?
Hoe staan de zusters die je helpen met de koran-leer eigenlijk tegenover je zwangerschap?
Dit is iets waar ik pas op in ga als ik mijn traject op gang heb. Dat ik nog steeds het mooie in de islam zie is zeker en ik heb inderdaad contact met enkele zusters die mij vanaf dag 1 begeleiden. Echter is dit een hele grote verandering in mijn leven en ook ik moet uitkijken dat bij deze dames niet bekend word wie de vader is. Hij zit namelijk bij dezelfde stichting en via hem ben ik erin gerold.
Ik heb heel veel dingen waar ik rekening mee moet houden en nu een hoop andere dingen en zorgen aan mijn hoofd. Dat ik denk dat de islam even op moet schuiven naar een moment dat ik wel alles op de rit heb.