Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wilawander schreef:Hier is voor morgen zware onweer voorspeld ben benieuwd.
Joolien schreef:Wilawander schreef:Voor hier is dat gemeld van donderdag op vrijdag met een "wettervorwarnung" Schwere Gewitter, teils mit Sturmböen, Starkregen, Hagel und/oder vielen Blitzen möglich.
Mmm apart, heb je een site waar dat op staat?
Joolien schreef:Wilawander schreef:Voor hier is dat gemeld van donderdag op vrijdag met een "wettervorwarnung" Schwere Gewitter, teils mit Sturmböen, Starkregen, Hagel und/oder vielen Blitzen möglich.
Mmm apart, heb je een site waar dat op staat?
poetser schreef:Ik zit nog tot vrijdag ochtend op Mallorca, Veel mooie en dreigende luchten gezien, nu ook weer prachtige bloemkolen boven de heuvels. Gelukkig op wat gedruppel en een verdwaalde flits vanmorgen weer een stralende dag gehad.
Als ik thuis ben zal ik wat foto's online gooien, morgen voorspellen ze ook nog buien, dus hopelijk kan ik dan ook nog wat plaatjes schieten.
F_Orumster schreef:Wat leuk zeg!
Ze zelf een beetje weer leren kijken. De vormen van de wolken en wat ze betekenen of wat ze doen.
Misschien een klein proefje laten doen, wolken maken ofzo. Iets dat ze altijd bij zal blijven.
En waarom er in welk gebied vaker bepaalde weersbeelden zijn dan in andere gebieden.
En evt wat ze het beste kunnen doen als er slecht weer aankomt.