Heerlijk lieveli. Jammer van het verloop TS maar zat er al aan te komen helaas. Toch een net antwoord van hem dus hij zal vast niet helemaal geen interesse hebben. Wel zal hij niet goed geweten hebben hiermee te moeten doen. Maar wie weet wordt het ooit nog wat . Zeg nooit nooit.
joyce2
Geplaatst: 30-08-16 23:01
Goed gereageerd! Geen drama, lekker duidelijk.
Eilish
Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-16 23:07
Haha lieveli jij bent erg Ik zat ook te denken aan 'Shake it off'?
Bedankt allemaal! Fijn om te horen
Haha Tieneke, nu heeft hij ineens stinksokken
F_orumster, gelukkig niet nee
En wie weet wat er in de toekomst nog gebeurt.. Bal ligt nu bij hem inderdaad. We zijn nog steeds fb vrienden. Ik hoop nu wel snel klaar te zijn met de behandelingen en fysio's! Mijn ergste nachtmerrie is dat ik dit jaar weer twee operaties nodig heb..
Ik zat ook te denken: Wat als ze mij weer terugsturen naar hem Dat ik dan moet uitleggen waarom ik niet meer door hem behandeld kan/wil worden. Maarja, dat zie ik dan wel weer. Misschien staat het in het systeem
Ah jammer zeg, maar goed antwoord terug hoor Hij weet het nu iig. Wie weet kom je hem over een tijd eens buiten het werk om tegen en als hij het echt graag had gedaan dan komt ie wel naar je toe en vraagt je alsnog mee Maar er zijn zeker genoeg andere vissen, zonder stinksokken ook nog
Zeker stoer al vind ik het veiliger voelen over whatsapp of Facebook haha. Een afwijzing is dan toch anders.
Zo'n jonge boer uit BZV is ook wel erg leuk (27). Na dit kun je daar ook wel aan beginnen. Kun je ook een andere fysio, die BZV mannen wonen allemaal ver weg