Relaxed schreef:verootjoo schreef:Loop ik achter? Wat is mijn overheid?ik krijg altijd blauwe enveloppen en wil niet alles digitaal gaan doen
Onder welke steen heb je gelegen?
Hoe had ik het moeten weten dan? Heb er geen brief over gekregen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ik kijk nauwelijks en tv en als ik kijk spoel ik de reclames door
whaha.
verootjoo schreef:Oh echtik kijk nauwelijks en tv en als ik kijk spoel ik de reclames door
whaha.
Ik wacht gewoon tot het niet anders kan, vind alles digitaal zo stom
verootjoo schreef:Oh echtik kijk nauwelijks en tv en als ik kijk spoel ik de reclames door
whaha.
Ik wacht gewoon tot het niet anders kan, vind alles digitaal zo stom

Oscar schreef:De uitbetalingen lijken soms wel een tombola, er zijn al heel veel mensen die geprobeerd hebben om er een systeem in te ontdekken (datum van indienen, woonplaats, achternaam etc.etc.) maar dat is nog nooit gelukt. Ik doe samen met mijn man (fiscaal partners) aangifte en zelfs bij ons zit er soms meer dan een maand tussen. Degene die hier thuis het meest terugkrijgt is altijd het laatste aan de beurt, maar dat kan natuurlijk ook toeval zijn. We wachten maar geduldig af
Snorlex schreef:Het maakt niet uit wanneer ik het indien (ben altijd erg vroeg, dit jaar zelfs 1 maart om 00.12) maar krijg tot nu toe het geld altijd pas ergens in de eerste twee weken van mei.
April zou fijn zijn dit jaar want kan het goed gebruiken, dussss belastingdienst, mocht je meelezen
. Krijg een leuk bedrag terug, zeg maar mn geplande tripje ny
.