Voor de mensen die zich afvragen hoe een fursuit hoofd eruit ziet zonder de foam en fur erom heen, dit lieten ze toen zien op Eurofurence tijdens een presentatie. Was een kop met ogen die konden bewegen.
Ewwwwww een OOG......
Laatst bijgewerkt door CoonArt op 28-07-16 23:04, in het totaal 1 keer bewerkt
En dit was van een hele jonge fursuiter die iets te snel groeide. Er was zoveel werk aan dat aan het einde de maten niet meer klopten. Dus wat deden ze? Gewoon vullen met vulsel en dichtnaaien. Gevolg: grote teddybeer!
Van XXL naar S Afwerken ga ik binnenkort met de naaimachine doen, eventueel nog iets meer tailleren
Oke..dus dit wordt Serah dr tshirt Had niet gezien dat t een Extra Long shirt was, XL, wordt dus een tshirt in XS/S Weet iig dat als ik eens een simpel jurkje wil maken, k zo een shirt koop en die inneem
Dan misschien maar eens verder gaan idd Precies de reden dat ik nu maar verder ben gegaan, zie mezelf anders een week van te voren ineens 2 cosplays maken
hahahah ik denk dat die ban mij ook redelijk last minute gaat worden. moet het pak nog in elkaar, pruik nog stijlen, schoenen zoeken, oren maken, staart maken, bel maken kortom eigenlijk nog best wel veel
Oh joh, ik heb van Aartith nu die 2 tops En dan van Serah alleen de basis, ben nu met de top bezig. Die band wordt nog t meest ingewikkelde...en damn moet die legging nog hahaha wordt viscose denk ik, of k moet een legging tegen komen in de juiste kleur en die verknippen
yay cosplay stress!!
Oh en mn Marron eventueel nog
Summerfly
Geplaatst: 29-07-16 20:47
Pff ik moet nog steeds beginnen met Kurosawa Dia uit Love Live Sunshine voor Abunai het is gelukkig alleen maar een redelijk simpel schooluniform maar ik heb de naaimachine al een paar maanden niet meer aangeraakt dus ik ben bang dat zelfs dat niet meer lukt
cosplay stress begint nu al inderdaad Vooral omdat ik voor sommige dingen echt nog geen idee heb hoe ik ze ga maken Wil mijn Kuroko pruik ook nog opnieuw stijlen te veel te doen
Ik moet zelf nog zwarte Japanse schoolmeisjes schoenen zien te vinden weet iemand waar ik die voor een degelijke prijs in NL kan vinden? Had al glanzende gevonden bij van Haren voor 25 maar heb liever matte
YamaSaki
Geplaatst: 29-07-16 21:40
Welk model zoek je precies Summerfly? Je hebt verschillende soorten namelijk, met bandje, of gewoon loafers of oxfords? Forever21 webshop heeft iig genoeg oxfords
Laatst bijgewerkt door YamaSaki op 29-07-16 21:44, in het totaal 3 keer bewerkt
savieralover
Geplaatst: 29-07-16 21:40
pfoe misschien dat ze bij de bristal nog wat hebben? Scapino?
Hmm, nee weet ik niet zo snel helaas..en ebay enz zal wel te laat binnen komen denk ik
Tigress
Geplaatst: 01-08-16 21:07
Ik ga vrijdag naar castlefest...nu baal ik dat ik nog niet verder ben met mijn hige cosplay In een paar dagen tijd gaat dat me niet lukken. Leuk hoor, zo'n spontane ingeving om ergens naar toe te gaan. Maar dan zou ik achteraf willen dat ik mijn cosplay al verder had dan onder mijn favorieten tabje om te bestellen