Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
germie schreef:Zwerte, JE KENT me NIET, JE WEET NIET WAT IK GEDAAN HEB. Ik heb ECHT RUST GEHOUDEN. Alleen, soms steekt het wel, ook al doe ik nog zo voorzichtig. Dus ik ben 500000000% niet te ver gegaan.
DUS NIET L ULLEN ALS JE NIET WEET WAT IK GEDAAN HEB. IK BEN NIET NOGMAALS ONDERUIT GEGAAN, heb wel boodschappen moeten doen natuurlijk, want ik kon de auto niet inkomen. Poot ligt hier op een stoel naast me, maar het helpt allemaal niets.
Dus als je het beter weet, dan moet je maar even naast me komen zitten. Anders moet je niet zo oordelen over iemand die je niet kent en waar je niet hebt gekeken.![]()
![]()
![]()
Geldt voor iedereen die meent te weten dat ik geen rust houd.
Ik ben al sinds zondag niet bij m'n paard geweest, heb voor me laten koken. Heb niet geschaatst, heb alleen wat rondscharreld en met uiteraard groen en geel geeergerd en ja, ik ben dan echt pissig, wat ook mag bij zoiets.
En nu zal ik me wel stilhouden, want anders krijg ik de schuld dat het topic verpest word.
ThirzaXinge schreef:germie schreef:Zwerte, JE KENT me NIET, JE WEET NIET WAT IK GEDAAN HEB. Ik heb ECHT RUST GEHOUDEN. Alleen, soms steekt het wel, ook al doe ik nog zo voorzichtig. Dus ik ben 500000000% niet te ver gegaan.
DUS NIET L ULLEN ALS JE NIET WEET WAT IK GEDAAN HEB. IK BEN NIET NOGMAALS ONDERUIT GEGAAN, heb wel boodschappen moeten doen natuurlijk, want ik kon de auto niet inkomen. Poot ligt hier op een stoel naast me, maar het helpt allemaal niets.
Dus als je het beter weet, dan moet je maar even naast me komen zitten. Anders moet je niet zo oordelen over iemand die je niet kent en waar je niet hebt gekeken.![]()
![]()
![]()
Geldt voor iedereen die meent te weten dat ik geen rust houd.
Ik ben al sinds zondag niet bij m'n paard geweest, heb voor me laten koken. Heb niet geschaatst, heb alleen wat rondscharreld en met uiteraard groen en geel geeergerd en ja, ik ben dan echt pissig, wat ook mag bij zoiets.
En nu zal ik me wel stilhouden, want anders krijg ik de schuld dat het topic verpest word.
Maar dit is een topic over het ijzel enzo, toch niet een klaag over je been topic?
Zwerte schreef:Godzijdank bloeit bij mij niks in de tuin. Dat overleeft het allemaal niet vrees ik...
Het is offtopic, maar ik mag ook onterechte beschuldigingen recht zetten. Germie, ik ken je idd niet, dus ik ga af op wat je hier post. Gister en vandaag heb je zelf gezegd dat je meerdere malen bent uitgegleden met je poot en je hebt zelf gezegd dat je steeds checkt of je al op je tenen kan staan. Dat is dus GEEN rust, dat is elke keer opnieuw overbelasten. Zo, en nu ben ik er ook wel klaar mee en hou mn mond.
pipo schreef:Hier net al voor de 2e X een strooiwagen gezien. Dat is al meer dan de afgelopen dagen bij elkaar hihi. Schaatsen op straat is dus hier over.