Winter has arrived!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 12:52

Hier nog steeds -3.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 12:52

Nog -1 hier :D

Afbeelding

Zoekplaatje , welke weg is gestrooid en welke glad? :=

germie

Re: Winter has arrived!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 12:53

-1, helaas.

Simmerr

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 12:53

germie schreef:
Zwerte, JE KENT me NIET, JE WEET NIET WAT IK GEDAAN HEB. Ik heb ECHT RUST GEHOUDEN. Alleen, soms steekt het wel, ook al doe ik nog zo voorzichtig. Dus ik ben 500000000% niet te ver gegaan.
DUS NIET L ULLEN ALS JE NIET WEET WAT IK GEDAAN HEB. IK BEN NIET NOGMAALS ONDERUIT GEGAAN, heb wel boodschappen moeten doen natuurlijk, want ik kon de auto niet inkomen. Poot ligt hier op een stoel naast me, maar het helpt allemaal niets.
Dus als je het beter weet, dan moet je maar even naast me komen zitten. Anders moet je niet zo oordelen over iemand die je niet kent en waar je niet hebt gekeken. -:(- -:(- -:(- -:(- Geldt voor iedereen die meent te weten dat ik geen rust houd.
Ik ben al sinds zondag niet bij m'n paard geweest, heb voor me laten koken. Heb niet geschaatst, heb alleen wat rondscharreld en met uiteraard groen en geel geeergerd en ja, ik ben dan echt pissig, wat ook mag bij zoiets.
En nu zal ik me wel stilhouden, want anders krijg ik de schuld dat het topic verpest word.

Maar dit is een topic over het ijzel enzo, toch niet een klaag over je been topic?

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 12:56

Hier is het nu ook 0-1 graden, hopelijk gaat het lekker dooien

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 12:57

ThirzaXinge schreef:
germie schreef:
Zwerte, JE KENT me NIET, JE WEET NIET WAT IK GEDAAN HEB. Ik heb ECHT RUST GEHOUDEN. Alleen, soms steekt het wel, ook al doe ik nog zo voorzichtig. Dus ik ben 500000000% niet te ver gegaan.
DUS NIET L ULLEN ALS JE NIET WEET WAT IK GEDAAN HEB. IK BEN NIET NOGMAALS ONDERUIT GEGAAN, heb wel boodschappen moeten doen natuurlijk, want ik kon de auto niet inkomen. Poot ligt hier op een stoel naast me, maar het helpt allemaal niets.
Dus als je het beter weet, dan moet je maar even naast me komen zitten. Anders moet je niet zo oordelen over iemand die je niet kent en waar je niet hebt gekeken. -:(- -:(- -:(- -:(- Geldt voor iedereen die meent te weten dat ik geen rust houd.
Ik ben al sinds zondag niet bij m'n paard geweest, heb voor me laten koken. Heb niet geschaatst, heb alleen wat rondscharreld en met uiteraard groen en geel geeergerd en ja, ik ben dan echt pissig, wat ook mag bij zoiets.
En nu zal ik me wel stilhouden, want anders krijg ik de schuld dat het topic verpest word.

Maar dit is een topic over het ijzel enzo, toch niet een klaag over je been topic?

Ik meld alleen maar dat ik nog niets kan en dus b innen zit met de winter als schuldige. Een ander gaat mij vals van dingen beschuldigen over geen rust, wat dus NIET WAAR IS en dat zet ik even recht, meer niet. Dan kan het nu blijven rusten. (als tenminste niemand er meer over begint, want ik heb wel het recht om valse bechuldigingen recht te (laten) zetten). Als een ander verder niet gereageerd had was het al doodgebloed, maar ik wil niet de onterechte gebeten hond zijn.

Over mijn foto's heeft niemand iets gemeld over leuk of grappig, terwijl ik ook echt wel leuke bijdragen gepost heb.
Want wie heeft er nu een bloeiende bloem in de tuin staan? precies, ik.
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 13:00

Bij mij bloeit de oranje variant van de goudsbloem nog! Doorzetters zijn het :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 13:00

Ge temd , off topic zoek ergens anders ruzie ofzo

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-16 13:02

Germie, open alsjeblieft je eigen topic. Niemand zit in dit (!!)topic te wachten op jouw zere enkel. Ik snap dat het vervelend is, maar kom niet hier lopen zeuren.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 13:04

Als jullie er niet meer over beginnen stop ik er ook over, en dan even goede vrienden.

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 13:04

Godzijdank bloeit bij mij niks in de tuin. Dat overleeft het allemaal niet vrees ik...

Het is offtopic, maar ik mag ook onterechte beschuldigingen recht zetten. Germie, ik ken je idd niet, dus ik ga af op wat je hier post. Gister en vandaag heb je zelf gezegd dat je meerdere malen bent uitgegleden met je poot en je hebt zelf gezegd dat je steeds checkt of je al op je tenen kan staan. Dat is dus GEEN rust, dat is elke keer opnieuw overbelasten. Zo, en nu ben ik er ook wel klaar mee en hou mn mond.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 13:05

Hier is het nog steeds erg glad en het vriest geloof ik ook nog.
Vanavond schijnt het te gaan stormen en volgens mij gaat het vandaag ook nog ijzelen, maar dan zou vanaf morgen toch wel de dooi echt in moeten gaan zetten.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 13:06

Zwerte schreef:
Godzijdank bloeit bij mij niks in de tuin. Dat overleeft het allemaal niet vrees ik...

Het is offtopic, maar ik mag ook onterechte beschuldigingen recht zetten. Germie, ik ken je idd niet, dus ik ga af op wat je hier post. Gister en vandaag heb je zelf gezegd dat je meerdere malen bent uitgegleden met je poot en je hebt zelf gezegd dat je steeds checkt of je al op je tenen kan staan. Dat is dus GEEN rust, dat is elke keer opnieuw overbelasten. Zo, en nu ben ik er ook wel klaar mee en hou mn mond.

en dat doe ik niet met het volle gewicht, dus ik neem WEL RUST. En dus hoor je niet zo over mij te oordelen. Ik heb getmd of jouw opmerking wegkan, dan mag de mijne ook weg.

Verder even goede vrienden. Ik wacht op zomer. Dan kunnen we nu gewoon ontopic blijven hoop ik.
Laatst bijgewerkt door germie op 07-01-16 13:09, in het totaal 3 keer bewerkt

Fenia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 13:08

Afbeelding

O-ooh.. 15 en 16 januari zou ik naar leeuwarden voor de hengstenkeuring, 27 januatie moet ik afrijden... Komt wel weer lekker uit zeg, hoop dat het meevalt :=

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 13:09

*zucht* Als iedereen nou gewoon eens stopt met op elkaar te reageren, zo blijf je in een cirkel hangen. Wees dan gewoon de verstandigste en houd je mond.

Hier is de dooi ook in gezet! Nu mijn ruitensproeier van de auto nog, die is hartstikke bevroren en m'n ruit zit vol zout.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 13:10

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 13:12

Spruit schreef:
http://winterradar.buienradar.nl/
Er komt iets ge-wel-digs op ons af. Genieten! :+

dat is nog lang niet in het noorden, als het nu even gaat dooien waar ik woon, dan kan ik tenminste even een rondje met de auto weg. Het zuiden heeft nog steeds geen vorst, echt raar eigenlijk.
Laatst bijgewerkt door germie op 07-01-16 13:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 13:12

Het is hier niet erger dan gisteren. Maar zie op buienradar een lijn met buien deze kant op komen. Denk dat we dan weer van voor af aan beginnen.
Ik wil dat de kinderen weer naar school kunnen.. :')

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 13:13

Hier net al voor de 2e X een strooiwagen gezien. Dat is al meer dan de afgelopen dagen bij elkaar hihi. Schaatsen op straat is dus hier over.

Westernfreak

_helga_

germie schreef:
Spruit schreef:

dat is nog lang niet in het noorden, als het nu even gaat dooien waar ik woon, dan kan ik tenminste even een rondje met de auto weg. Het zuiden heeft nog steeds geen vorst, echt raar eigenlijk.

Nee wij hebben geen ijzel nodig!! _O-

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 13:14

pipo schreef:
Hier net al voor de 2e X een strooiwagen gezien. Dat is al meer dan de afgelopen dagen bij elkaar hihi. Schaatsen op straat is dus hier over.

Die komen hier niet in de straat, er werd net nog geschaatst. Ik wil graag gewoon dooi. Leuk hoor zo'n winter, NOT. Of is dit de voorspelde HORRORwinter?

Fenia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 13:14

Spruit schreef:
Bij mij bloeit de oranje variant van de goudsbloem nog! Doorzetters zijn het :P

Hier doen de bloemetjes ook nog dy-hard hun best.. :D

Afbeelding
Afbeelding

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 13:15

Spruit schreef:

Joehoeeeee
Morgen ook nog ijsvrij? Dan heb ik ivp 1.5 week toch 2.5 week vakantie gehad :-D

Mowgli4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 13:16

Het KNMI heeft het ook over harde Windstoten naast de neerslag die verwacht word
Word weer raar weer geloof ik...
Afbeelding