Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
. Gelukkig kan ik vanaf deze maand goed sparen
. Heb hier ook al een 'spaarplan' op het prikbord hangen
.
).
En daarbij krijg ik ook nog maaltijdcheques van mijn werkgever. Als dat geen aangename verrassing is 
En dat al een paar maanden..
maargoed ik heb mezelf een streven gezet voor het einde van dit jaar en ik ga gewoon mn best doen dat t goed komt
JAZZ4ff schreef:Spaarrekening geblunderd voor een nieuwe auto, €14222,91 + Ford Fiesta voor een Opel Astra 1.4 turbo Innovation.
Zou dit eigenlijk pas einde 2016 doen, maar kreeg een goede bod voor mijn 2,5 jaar jonge Ford Fiesta (€14000), afschrijving maar €2500.
Sparen kan weer opnieuw gestart worden, volgende doel wordt een elektrische auto, Tesla model S
Mijn andere spaarpotje (52 weken spaar chalange) is gelukkig nog goed op schema, stand €775.
Streef bedrag is einde dit jaar €1500 voor een E-bike.
jooproo schreef:JAZZ4ff schreef:Spaarrekening geblunderd voor een nieuwe auto, €14.222,91 + Ford Fiesta voor een Opel Astra 1.4 turbo Innovation.
Zou dit eigenlijk pas einde 2016 doen, maar kreeg een goede bod voor mijn 2,5 jaar jonge Ford Fiesta (€14.000), afschrijving maar €2.500.
Sparen kan weer opnieuw gestart worden, volgende doel wordt een elektrische auto, Tesla model S
Mijn andere spaarpotje (52 weken spaar chalange) is gelukkig nog goed op schema, stand €775.
Streef bedrag is einde dit jaar €1.500 voor een E-bike.
Voor een Tesla mag je nog wel ff doorsparen, hahahah!
ik spaar iets van een 200/maand nu de paarden op de weide staan. Potje in huis zal wel rond de 500 zitten (hoop ik haha) en dan potje muntgeld iets van een 90.