Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
sallandval schreef:Ik denk dat je vaders vriendin inderdaad niet zo goed tegen haar zoons opgewassen is en dat jouw vader weer niet tegen haar in durft te gaan TS. Misschien ook wel omdat hij bang is om haar te verliezen. Niet alleen kinderen denken zo, volwassenen ook. Alleen ben jij zo ver dat je het weet van jezelf. De enige tegen wie je vader in durft te gaan dat ben jij. Hoe dan ook bungelen jouw wensen en voorkeuren onderaan het lijstje.
Helaas is er niemand die voor jouw wensen opkomt. Als je wilt dat er rekening mee wordt gehouden zul je dus zelf op je strepen moeten staan. Nu is men dat niet gewend en zal het even duren voor ze zich er bij neerleggen. Uiteindelijk gaan mensen echter respect voor je hebben en raken ze gewend aan rekening houden met jou.
PS.
Dat het maar 2x per maand is is geen geldige reden. Jij mag toch ook niet om 4u snachts thuis komen of een vriendje meenemen bij je vader op de kamer als het maar 2x per maand is?
dat is papa's keuze, en ik respecteer die
Citaat:Mijn vader durft wel tegen zijn vriendin op te treden maar hij bemoeit zich niet met de opvoeding van de jongens.dat is papa's keuze, en ik respecteer die
Yenni schreef:safina schreef:Hoe komt het dat je dat denkt?
Geen idee. Dat is bij mij het aard van het beestje. Ben ik ook mee bezig bij de psygoloog.