[FOTO] Show je kerstoutfit!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Lindor92

Re: [FOTO] Show je kerstoutfit!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 10:38

Mooi!

Ik wil eigenlijk ook corrigerend ondergoed. Heb aardig brede dijen, daardoor zit de rok van mijn blauwe jurkje wat strakker.
Moet ook nog panty's hebben. Wil niet te dunne, hoeveel DEN moet ik dan hebben? en hoe weet ik wat de goede maat is? :+

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 11:38

Thanks! :D

Bij de hema was vandeweek het corrigerend ondergoed met 25% korting. Ik heb nu alleen mijn zwangerschapsrolletjes weggewerkt met het korset, voor je dijen is zo'n broekje miss wel fijn.

Ik had gisteren een 20 Den panty aan maar vond die eigenlijk nog te dik. Bij hema staat er een maat tabel op de achterkant maar mijn ervaring is dat je dan nog een maat groter moet hebben. Maar dat komt misschien omdat ik voor mijn categorie in de bovenlijn zit.

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 11:46

Bedankt :)

Die dikte lijkt mij wel mooi. Ben een koukleum, dus moet geen dunne panty's hebben :P en die zijn bij mij ook zo kapot :P

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 12:29

Ik heb qua panty altijd de grootste maat maar dat is ook omdat het kruis anders tussen mn bovenbenen hangt. En ik ook zon corrigerend broekje, die van mij loopt zegt maar van onder je borsten en dan met korte pijpjes. Is heel chill voor je rolletjes en ik vind mijn kont er mooi strak van worden haha.

Tomaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 12:37

Voor de juiste maat gewoon op de achterkant kijken. Hangt af van je gewicht en lengte. Een maat 40 panty is geen gewone maat 40. Zou qua dikte dan voor 40 - 60 denier gaan, 40 schijnt nog een beetje door. Je hebt ook corrigerende panty's, dat werkt vaak beter dan een gewone panty met corrigerend ondergoed ivm afzakken. Hou verder, bij een strak jurkje, ook nog rekening met de naad van de panty, die wil dan nog wel eens zichtbaar zijn. Ook dan is corrigerend een betere optie, omdat dit vaak geen naad heeft. En natuurlijk de zichtbaarheid van je eigen ondergoed nog even checken, aan de achterkant.

Edit: En als je bij het aandoen al ladders krijgt, aandoen met zachte handschoenen aan!

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 12:49

Over panty's, er bestaan ook panty's die niet kunnen ladderen. Die kan je bij Hunkemöller kopen.

Ik had trouwens toch de rok en shirt met pailletten gekocht. Staat heel leuk!

Ik moet ook nog een panty hebben, ik wil dus nu die panty's proberen die niet stuk gaan, ik hoop alleen dat die dan ook een beetje blijven zitten. Normaal koop ik van die corrigerende van de Hema, die zitten super! Maar ja, wel 7 euro per stuk en ze zijn zo stuk :(

Adawi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 20:13

Ik heb een zwarte positie jumpsuit vesteld. Dinsdag komt ie binnen.. ben benieuwd

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 20:20

O leuk!

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 20:55

Ook heel mooi voor kerst! Heel sjiek ik ben benieuwd naar een foto :D

Tweetyj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 21:23

Tijdje meegelezen en zelf ook erg lang gezocht op internet, uiteindelijk toch voor H&M gegaan, nooit problemen met hun kleren en voordeel dat ik daar met maandfactuur kan betalen (prettig als je loon net ná kerst binnenkomt :') )
Dit jaar geen jurkje, wij eten thuis, kleden ons allemaal wel een beetje fancy aan, maar niet te
Heb nu een zilver hemdje, zwarte glitterrok en zwarte broek besteld, verder nog eens kijken wat er in de kast hangt als ik het binnen heb volgende week
http://www.hm.com/nl/product/37812?article=37812-A
http://www.hm.com/nl/product/36546?article=36546-B
http://www.hm.com/nl/product/34924?article=34924-A
De broek vond ik errug gaaf met de veters zo, ben benieuwd hoe hij valt, moest sowieso een zwarte broek hebben dus kwam goed uit :)

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 23:24

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 00:26

Oe zal morgen even kijken, had laatst wel zoiets gezien maar weet niet meer waar. Zal m'n geschiedenis eens doorzoeken!

Hoe zouden jullie mijn haar doen bij dit jurkje?
Afbeelding

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 00:28

Heb weer eens jurkje in m'n hoofd gehaald, waarvan ik helemaal niet weet of hij bestaat.
Ik ben dus op zoek naar een donkerblauw jurkje met een v-hals en lange mouwen. Mogen best wat glitters/kraaltjes/lovertjes/pailletjes op zitten, maar niet té veel.

Horsetimexl, ik zou je haar opsteken. Je hals is hoog, dus ik denk dat het het mooiste staat als dat ook echt zichtbaar is.

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 01:40

@Debbels Lang, kort?
Al op nelly gekeken? :)

ThasjaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 01:53

Ik heb eindelijk een jurkje en schoenen en ik ben zo blij want dat is altijd een hel met mij en en en wieeee :):) :):)

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 09:47

hamsterfan schreef:
@Debbels Lang, kort?
Al op nelly gekeken? :)

Kort! Maar is wel voor kerst en een ander familiefeest, dus het liefst wel tot op de knie. Nelly ga ik nog even kijken!

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 14:01

Afbeelding

Toch maar een andere kerstoutfit :). Qua sieraden, mijn zilveren armband, rozenring en Guess horloge, om mijn hals een flinke parelketting en in m'n oren pareloorbelletjes. Mijn haar ga ik opsteken, de rug is namelijk lager uitgesneden in een mooie V :).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 16:28

ik vind hem te sexy voor kerst :$ Wel gaaf dat je voor een anders-dan-anders jurk gaat!

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 17:11

Poe San die is mij ook te bloot voor de Kerst. Igg qua decolleté.

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 17:15

Kan ik me iets bij indenken, hoewel ik 't dan wel weer mee vind vallen :D. Ik vind 'm geweldig en m'n vriend vindt me er een plaatje in, dus sja, keuze is gemaakt :+:.

Fink

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 17:48

Gedurfd, maar staat je erg goed :)

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 17:58

Ik vind m niet te sexy/bloot. Hij is niet kort qua lengte dus kan makkelijk :D Zal binnenkort eens een foto van mijn jurkje plaatsen. Is wel voor een kerstfeest op school, niet voor kerst zelf.

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 18:15

Staat je goed hoor, al denk ik niet dat je er mee de kerk in gaat, ofwel :P

ThasjaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 18:20

Oooh die is echt super mooi San! Hij staat je erg goed :oo Ik vindt het opzich nog wel meevallen, ik zou hem zelf niet dragen met zo'n diep decolleté, maar dat ligt ook meer aan mij en mijn lichaam :)) Jou staat ie iig erg goed! Lekker gedurfd! (Kom ik aan met mijn 'saaie' simpel zwarte jurkje :'))

Mijn jurkje voor mijn Kerstgala op school:

Afbeelding
We gaan er zeg maar nog een soort riempje bij maken die dan om de taille heen gaat. Zwart fluweel en wat glinsterende steentjes voor een beetje bling :))

De schoenen die ik er bij draag zijn deze:

Afbeelding

De eerste hakken die ik ooit in mijn leven ga dragen. Ik had gehoopt dat de dag nooit zou komen, want ik ben al redelijk lang van mezelf, maar mijn vader vond toch echt dat ik niet helemaal plat mocht. Nou, bij deze; hak van 4 cm. Niet erg hoog, maar denk je er wel even bij in dat ik een gigantisch onhandige kluns ben die nog niet eens op haar normale benen kan staan en dat ik met deze makkers 1,88/1,89 lang ben :') Dat gaat leuk worden :))

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 18:26

liekec schreef:
Staat je goed hoor, al denk ik niet dat je er mee de kerk in gaat, ofwel :P

Kerk? Nee, ik geloof niet.

Bedankt voor de complimenten :).