Ergernissen op het openbaar vervoer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Re: Ergrnissen op het openbaar vervoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 17:51

Ik ken wel bussen waarbij er boven op het wiel gewoon een tweezitter zit. Mag je je benen in je nek leggen :D

Femek2902

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 22:39

Ik vind de achteruitstoelen juist fijn! Dat zijn nl de enige plekken waar ik niet kots misselijk word gek genoeg :o

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 22:53

Sinds kort hebben sommige metrostations in Rotterdam 'muziek terwijl u wacht' .
Die crematiemuziek hoeft echt niet voor mij... >;)

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 08:39

ik zat laatst in de trein en toen was er een man, hij kwam uit het buitenland, zijn engels was belabberd. hij zat continue te staren.. hoe arroganter ik naar hem keek hoe meer hij ging glimlachen. ik had die grijns van zn smoel willen meppen hahaha jeetje wat irritand was dat ! en toen ik uitstapte stond hij te zwaaien voor het raam en kushandjes naar me te blazen.. daaaamn ik hen toch even flink mn hoofd geschud en heel boos gekeken.. dat die man sjans zoekt prima, maar doe dat lekker met vrouwen van je eigen leeftijd en niet bij een meid van 15 hahah

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 09:08

Haha, wel een hele erge ergenis als je hem twee keer plaatst. :D (Sorry, maar hij kwam me zo bekend voor..)

donjalover13 schreef:
laatst ook, zat k in de trein en was er een buitenlander (waar die vandaan kwam weet ik niet maar zijn engels was slecht, en nederlands verstond hij al helemaal niet. heeft me de hele reis aangestaard.. hoe arroganter en bozer ik keek hoe meer jij begon te glimlachen, bah. toen ik de trein uit ging stond hij voor het raam te zwaaien en kushandjes naar me te blazen met die stomme lach van hem. had het liefst die grimras van zn smoel gemept.

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 09:28

oohh oeeepss ik wist niet dat ik hem al eens eerder hier hard geplaatst := maar het zit me inderdaad nogsteeds dwars hahaha

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 09:12

benen tegen degene naast je of het staren van degene naast je.. echt niet leuk.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 09:59

Ik moet donderdag geopereerd worden en daarna een tijdje op krukken, ben heel benieuwd hoe het reizen dan gaat... :=
Dan komen ook kleine dingetjes naar boven, bijvoorbeeld dat ik altijd maar 4 minuten heb om bij m'n bus te komen en dat op krukken knap lastig wordt op een station als Leiden Centraal _O- dus gok dat er een heleboel ergernissen bij gaan komen komende weken...

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 10:07

Vorige week stond in op m'n tram te wachten. Kwam een bedelaar aan en nog voor dat ie z'n toespraak kon houden zei ik nee. Kreeg gelijk een ziekte naar m'n hoofd

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 10:09

Ja...die kom je veel tegen, lijkt dit jaar wel erger geworden. Voorheen zag ik ze nooit, nu is het elke week minimaal 2x raak. En vooral op station Amsterdam Sloterdijk. Zeer vervelend inderdaad.

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 10:56

Ach geloof me, Nederland is niks wbt bedelaars etc vergeleken met andere landen.
Woon momenteel in Spanje en het verbaast me elke keer weer, maar het ov is hier wel heel goed geregeld! Nog geen ergernissen tot nu toe :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 13:11

Het OV in Spanje vond ik als zwangere echt zo'n verademing. Zelfs in de meest japanse taferelen in de metro stond er altijd iemand voor me op :oo

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 17:58

Nu geen ergernis, kon er eens smakelijk om lachen :') ik ging wandelen met de hond, kom ik dit in een soort van veldweggetje tegen, bus ten eerste helemaal afgewijkt van zijn route.. heeft hem willen draaien :')

Afbeelding

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 18:00

Oeps? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 18:01

Aii wel mooi geparkeerd zo :')

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 18:01

Zat ie vast? :D

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 18:09

Nee hoor _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 18:50

Hier net ook een bus die de halte voorbij reed, groot busstation dus een hoop haltes na elkaar. Toet toet, bijna over een voetganger achteruit en zo weer het juiste paadje ingestoken... := Oeps.
Hoorde van mijn vriend, die in die bus moest, dat hij ook echt als een malloot reed. Zal wel nieuw geweest zijn.

joeluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 19:04

Ik stond vanochtend aan de bushalte, rijd de bus chauffeur mijn halte voorbij... Dus ik denk hé ziet hij me nou echt niet? Toen reed de bus chauffeur vlak achter mijn halte zo'n vluchthaven op. Dus ik dacht ooh gelukkig heeft hij me toch wel gezien. Doet hij de achterste deur open, dus ik stap in en ga zitten. Zie ik dat meneer de bus chauffeur half uit de bus hangt en op zijn gemak een sigaretje gaat staan roken!! :wow: {:)-:(

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 19:34

Op dit moment irriteer ik me aan de jongen naast me, die perse naast mij moest zitten. Ik netjes mn tas weggehaald en meneer gooit zn tas op de stoel tegenover mij :roll:
Daarnaast kan ik volop meegenieten van zn muziek en zit hij zo breed dat ik in een hoekje weggepropt zit :(

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 12:02

Deze net in het erger topic geplaatst maar hier past hij nog beter:

Dat dinsdag blijkbaar de werkdag van bedelaars in Amsterdam is. Maakt niet uit op welke dag ze komen trouwens, maar laat me met rust als ik reis. Was er weer eentje die de aandacht van de coupé opeiste en een verhaal begon over daklozen en dat hij graag geld of eten wilde. Vallen ze je op het station niet lastig, dan wel IN de trein... Tot nu toe oo alleen op dinsdag last van gehad.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 12:17

Gisteren had ik squirtle en pikachu in mn coupe xD geen idee waar het om ging mijn muziek stond knetterhard maar het was blijkbaar grappig

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 12:19

Of krijsende kinderen die bij elke halte op het stopknopje moeten drukken. Moeders zegt er vervolgens niks van. Ik ben blij dat ik geen chauffeuse ben. Ik had die kinderen met moeders er gewoon uit gezet

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 12:55

Ik zit in een heel langzaam rijdende trein. Geen probleem, genoeg tijd maar ik wil weten wat er is en ze roepen niks om :+

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 12:57

Blaadjes 8)7